זו טעות לקנות core 2 quad במקום i7? - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

זו טעות לקנות core 2 quad במקום i7?


n_aviv1

Recommended Posts

  • תגובות 51
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

ההמלצה הכי טובה שאני יכול לתת לך במקרה כזה, היא ללכת לפורום מפרטי מחשב (אחד מתחת לפורום הזה בדף הפורומים הראשי, אני אפילו אתן לינק אם תסתבך), ולבקש שם מפרט למשחקים ועוד שימושים שלך במחשב, בתקציב שיש לך.

שורה תחתונה - Core 2 Quad עדיין רלוונטי, למרות שבטווחי מחיר מסוימים מעבדים של משתלמים יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא. עבור אינטל, ה- i7 מכסים בינתיים את השוק הגבוה, בזמן שה- 2 Quad מכסים את הבינוני. כל עוד אתה לא עורך וידאו, סאונד, או עוסק בגראפיקה, תרגיש חופשי לקנות 2 Quad.

מומלץ לקנות עכשיו מרובעי ליבה, לא משנה איזה (או בכלל של AMD), מכיוון שבקרוב יוצאת 7, שתומכת ב-DX11. עם DX11, זה יהיה פשוט יותר עבור מתכנתים לתכנת את המשחקים שלהם ככה שישתמשו ביותר ליבות, מה שאומר שאפילו ל-8 ליבות יהיה שימוש, ולא רק ל-4.

פעם הדבר שהכי היה משנה, היה התדר (מהירות, נגיד, 3GHz). היום זה כמות הליבות. זה גם מתבטא בתחרות בין החברות: כמו שפעם הם התחרו על מי משיק מעבד יותר מהיר, היום הם מתחרים על מי יצליח לדחוף יותר ליבות לתוך מעבד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מעדיף את הרזולוציה הגבוהה ביותר, כרגע יש לי מסך של 1440*900 אבל אני הולך להשתדרג כנראה לFULL HD 1920*1080 כרטיס מסך בינתיים 250GTS 1GB אבל אני מתכנן להחליף ל 295GTX

DX? כאילו DirectX?

לא קיבלתי תשובה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אתה מתכנן על המעבד הטוב ביותר מסדרת ה- 2 Quad, הלוא הוא Q9650, שמחירו זהה לשל i7 920, אז הנה תשובתך. ברור שעדיף לך i7.

אם אתה מתכנן על נחותים משמעותית, אז קח Quad אחר וזול יותר. הכל שאלה של כסף בשורה התחתונה... ברור שעדיף לך להתחדש עם i7 שייתן לך ביצועים מעולים ואפשרות ל- OC רצחני, אבל שוב זה עניין של כסף...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...