עבריין הורשע בהחזקת 28ק"ג חשיש וקיבל 6 חודשים בעבודות שירות - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עבריין הורשע בהחזקת 28ק"ג חשיש וקיבל 6 חודשים בעבודות שירות


Niseg

Recommended Posts

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3743033,00.html

:screwy: באיזה מין מדינה אנחנו גרים. יש אנשים שיושבים בכלא על פחות. בן אדם כזה צריך לקבל עונש מינימום של 10 שנים....

בקליפורניה הוא היה כבר בכלא למאסר עולם כי שם אחרי 3 עבירות פליליות זה מאסר עולם בלי קשר לחומרת העבירות. בשביל הבן אדם הזה זאת העבירה הפלילית השביעית ולפני שנתיים הוא הורשע באותו עבירה.....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עזוב את הסמים

שופטת בבית משפט השלום בבאר-שבע השתכנעה כי העבריין שהורשע בעבר בחטיפה לשם רצח, החזקת סמים מסוכנים לצריכה עצמית ועבירות נוספות - זכאי להזדמנות נוספת. לכן הוא לא הולך לכלא

איך לעזזל הוא לא בכלא בכלל?

עריכה

עזוב... השופטת מטומטמת... הנה עוד פסק דין שלה

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3736693,00.html

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מערכת המשפט היא הגורם שיש לו הכי הרבה כוח ביחס לאחריות הנדרשת מחבריה.

חברי כנסת ניתן "לפטר" בקנדנציה הבאה ע"פ רצון הבוחרים (תאורטית לפחות). על שוטרים אפשר להתלונן לפחות, ויש סיכוי ששוטר שיצטברו נגדו תלונות של אזרחים יורחק מהמערכת (אם כי אני מודה שסיכוי לא גדול). בצבא? מספיק לקרוא כמה כותרות מהזמן האחרון כדי להבין איזו רמה של אחריות אישית אנו דורשים מחיילים.

עד כאן הרשות המחוקקת והמבצעת. ומה עם שופטים? לעולם, לעולם לא נושאים באחריות על מעשיהם, למרות שעבור אזרח פלוני מסויים השפעתם עשוייה להיות גדולה לעין ערוך. אין במסגרת החוק אפשרות לתבוע אזרחית שופט על נזק שנגרם בעקבות החלטתו, ואין לו אחריות פלילית גם אם בניגוד לכל הגיון שחרר פושע שרצח למחרת. השופטת המוזכרת בכתבה מדגימה יפה מאוד את שתי הבעיות גם יחד - ומה כבר יקרה? זה לא שמישהו יפטר אותה או משהו, זה לא שאפשר לבוא אליה בטענות כלשהן (מבחינה חוקית).

"לתת לאדם כוח מבלי לדרוש ממנו לשאת באחריות על תוצאות הפעלתו זה הצעד הראשון לקראת עריצות", אמר רוברט הינליין אי שם לפני 50 שנה בספרו STARSHIP TROOPERS. אנו רואים זאת יפה מאוד במערכת המשפט שלנו, וזה עוד בלי להזכיר בכלל את עניין הפוליטיזציה.

מתי ניקוי ארוות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...