עוד אחת למדור החדשות המקוממות: 12 מליון שקל למשרד שלא עושה *כלום* מאז שהוקם - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עוד אחת למדור החדשות המקוממות: 12 מליון שקל למשרד שלא עושה *כלום* מאז שהוקם


vic07

Recommended Posts

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3739821,00.html

תקציר למי שעצלן מדי ללחוץ על הקישור:

11.8 מיליון שקל - זה התקציב לשנים 2008 עד 2010 של רשות הנהיגה הספורטיבית, המעסיקה שלושה עובדים, ואחראית על תחום שאין בו כל פעילות: מירוצי מכוניות.

כן, קראתם נכון: 4 מליון שקל בשנה למשרד שעוסק במשהו שאין וכנראה גם לא יהיה בעתיד הנראה לעין. בחישוב פשוט זה יוצא כ130 אלף לעובד בחודש, אם לא מחשיבים הוצאות מנהלתיות. מה דעתכם?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בחישוב פשוט לעין זה יוצא 130 אלף שקל לעובד? מספיק עם הדמגוגיה הזולה.

במשרד התרבות והספורט אומרים ל-ynet כי "עד שייכנס החוק לתוקף, מנוצל חלק קטן מהתקציב. עם סיום אישור התקנות בכנסת, ותחילתם של מירוצים חוקיים בארץ, ינוצל תקציב הרשות במלואו. יודגש כי תקציב שלא נוצל, חוזר למשרד האוצר". ממשרד האוצר נמסר כי "תקציב הרשות הינו בהתאם לחוק הנהיגה הספורטיבית, שאושר בכנסת בשנת 2005".
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני עדיין תוהה למה אני משלם את המשכורת של השר "לשיפור הקשר עם האזרח". אני בטוח שגם אם אין לו תקציב, הוא עדיין מקבל משכורת שלא מגיעה לו, מכונית שלא מגיעה לו, ואיזה מאבטח שמגיע לו בגלל בזבוז המיסים שלנו. אני לא מרגיש שיפור בקשר עם הממשלה. רק שיורקים עלי כל הזמן. אני דורש בחזרה 3 מיליארד שקל שקיבלו הדוסים בהסדרים עם נתניהו. אנחנו כבר שנה שוחים במשבר כלכלי, והבנאדם שנבחר כי הוא אמור לדעת איך יוצאים ממנו לא עושה כלום, רק קובר את האזרח הקטן עם עוד מיסים שצריך לשלם בגלל הרצון שלו לשמר את המצב הקיים. בכל מדינה מערבית אחרת בעולם, הממשלה שופכת כסף ומגדילה את הגרעון שלה בשביל ליצור שינוי ולצאת מהמשבר. בישראל, הכל הפוך, בשביל לשמר את אחזקת ההון על ידי 10 משפחות, מכריחים את האזרח הקטן שגם ככה מובטל לשלם יותר. לא רוצה לדעת כמה מס הכנסה יקח ממני החודש, שמישהו כבר יקח אותנו לבחירות הבאות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בחישוב פשוט לעין זה יוצא 130 אלף שקל לעובד? מספיק עם הדמגוגיה הזולה.

לא יותר דמגוגיה מהציטוט שהבאת. האם אתה יודע איזה חלק מהתקציב "לא מנוצל"? האם מישהו מפקח על העניין? אם הם ממתינים "עד שייכנס החוק לתוקף" למה הם מיהרו להעסיק 3 עובדים וייעוץ חיצוני? עד שיהיו תשובות ברורות לשאלות האלה, דעתי נשארת בעינה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...