תופעה מוזרה באוברקלוק-Q6600 - אוברקלוקינג וקירור - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תופעה מוזרה באוברקלוק-Q6600


Cha0stAlker

Recommended Posts

היי,

טוב אני די מנוסה באוברקלוק (אני עושה ככה מדי פעם, לפעמים מוריד, לפעמים מחזיר, לפעמים מעלה, ובחיים לא נתקלתי בתופעה מוזרה כזאת באוברקלוק).

עשיתי הכל כמו שצריך (לנעול את התדר על 100, זכרונות לנעול בCL שלהם, שלצערי שלי הם CL5, בלה, בלה..), ונשארתי עם אותו וואט שהיה בתדר המקורי (1.3250, ב-OCCT וב-CPU Z משום מה זה כותב 1.28), עד שבאחת מבדיקות המאמץ (אני מבצע בדיקת מאמץ של 25 דקות כל 10MHz שאני מעלה למעבד), התוכנה כתבה לי שיש error ב- 2. בסדר, שיערתי שזה בגלל המתח הנמוך (למזלי הרב, הרבה יותר נמוך ממה שציפיתי), והעלתי אותו פעם אחת (אם אני לא טועה ל-1.33 משהו, שוב ב-OCCT וב-CPU Z כותב לי שזה מעט מתחת).

שוב בדיקת מאמץ, והפעם-כיבוי של המערכת. העלתי את התדר בעוד טיפה, אותה תוצאה. אני לא מוצא הגיון, בחורף אני עובד על של 3.6GHz ללא בעיות טמפרטורה, פשוט הגבול של הלוח אם. אל תגידו לי "זה בגלל הטמפרטורה", אני לא עובר את ה-64 (כן, כן) במאמץ של 25 דקות.

למישהו יש רעיונות?

נ.ב

קראתי איפשהו שהמתח של הזכרונות 1.8, וצריך להעלות אותו ל-2 או משהו, מישהו יכול לפרט לי על זה? אולי זאת הבעיה.

בכל אופן תודה לעוזרים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי הזיכרונות, זה תלוי... אם צריך 2V אז זה 2V... אם 1.8V אז 1.8V... את האמת לקח לי שנים ללמוד את זה... לקח לי יותר זמן מלהבין את הרקטות של נאס"ה...

תברר מה המתח יצרן.

לגבי ה"תופעה המוזרה", זה Vdrops... ממש כמו שזה נשמע. זה נפילת מתח. שכוללת גם את התופעה שאתה דיברת עליה, שאתה מגדיר בלוח נגיד 1.3 אבל בפועל אתה מקבל 1.26 נגיד... אני חושב שזה נובע מהתנגדות המוליכים... אבל אני לא בטוח.

עריכה: מה לגבי העלאת מתח לצ'יפסט?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא הבנתי מה הבעיה בדיוק ? העובדה שאתה מגדיר מתח מסוים בביוס והקריאה בתוכנה נמוכה יותר ? אם אתה מנוסה..אז אתה אמור לדעת שיש VDROP..

וזה שליבה 2 נכשלה לא מעיד על כלום..זה שגאיה כללית..יכול להיות שאתה צריך לתת מתח דווקא לPLL/FSB..

בכל אופן "בעיה טכנית" במעבד זה לא תהיה בטוח..

אם תציין מה הנתונים של הOC..ולא "בלה בלה בלה"..אז נוכל לעזור יותר.. :smile1:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...