שאלה ב Winxp-איך עושים שיהיה Hibrinet? - Windows - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה ב Winxp-איך עושים שיהיה Hibrinet?


talkfir

Recommended Posts

מה בכלל ההבדל לא הבנתי?

ב-HIBERNATE כל התוכן של הזיכרון נשמר לקובץ אחד בכונן C ואז המחשב נכבה. כשמפעילים את המחשב הוא עולה מתוך הקובץ הזה ישירות למצב שבו הוא היה בעת הכיבוי (כלומר אותן תוכנות שעבדו בזמן המעבר ל-HIBERNATE חוזרות ומופעלות). במחשבים מסויימים זה פשוט גורם שהטעינה של המחשב תהיה מהירה יותר. למעשה זאת פונקציה שמיועדת למחשבים נישאים כדי לחסוך מצד אחד בסוללות ולקצר את זמן הטעינה אבל יש אנשים שמתעקשים לעבוד עם זה גם במחשב הבייתי ;)

הפונקציה של STANDBY או SLEEP בעייתית יותר כי לא תמיד כל החומרה שמותקנת במחשב תומכת בזה ואז המחשב לפעמים (או תמיד) לא מתעורר או שרואים כל מיני תופעות מוזרות. (אני ניסיתי את זה בהרבה מחשבים עם כל מיני מערכות הפעלה ואף פעם לא התלהבתי במיוחד). יש גם לוחות אם שפשוט לא תומכים ב-SLEEP הזה ואז ה-HIBERNATE הוא תחליף מצוין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קרה שלפעמים המחשב שלי הלך לישון ולא קץ משנתו...

אבל קרה רק כפעמיים מתוך הרבה פעמים....

אז לפי מה שאמרת פשוט לא כל החומרה שלי תומכת בזה?

יכול להיות שזה עניין של שלא מסתדרים עם ה-SLEEP MODE ופשוט לא נטענים מחדש כשמנסים להעיר את המחשב. במחשב אישי רגיל אני ממליץ לכבות לגמרי ולא להשתמש במצבי חיסכון בחשמל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח ^Rockford

Sleep Mode

אני פשוט עשיתי שהמסך ייכבה אוטומטית אחרי רבע שעה אם אין כל פעילות עם המחשב... מכמה נסיונות, כשהמחשב "התעורר" לאחר השינה הארוכה שלו, פתאום כל ה IRQz התגלו בצורה מוזרה, היו התנגשויות, המדפסת היתה על COM 1... ממש סרט טראגי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ב-HIBERNATE, לאחר שהמחשב נטען מהקובץ הוא מוחק אותו, לא?

ואם המחשב שלי נשאר דולק הרבה זמן...ואני לא רוצה לכבות אותו...?

אז באיזה מצב להשתמש...?

הקובץ ל-HIBERNATE הוא קובץ מערכת קבוע כל עוד לא מבטלים בהגדרות של צריכת חשמל את האופציה של זה בכלל. הקובץ לא נמחק אלא בכיבוי הבא של המחשב למצב של HIBERNATE התוכן שלו מתחלף במצב הנוכחי של המחשב (אולי יש תוכניות אחרות שפועלות הפעם או שעשית איזה עידכון...).

אם המחשב שלך נשאר דלוק כל הזמן ואת רוצה שהוא יכנס למצב כלשהו של חיסכון בחשמל אז אני מציע שתגדירי כיבוי של הדיסקים הקשיחים אחרי זמן מסוים שלא עובדים במחשב (למשל שעה) וכיבוי של המסך בלי שומר מסך אלא לכבות אותו לגמרי.

כמו שכבר אמרתי קודם, במחשב אישי שפועל על חשמל, שלא כמו מחשב נישא שצורך חשמל מסוללה נטענת, אין יתרון גדול ל-HIBERNATE אם בכלל...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

..נגיד שאני מחובר לאינטרנט,ואני עושה hebrinete(איך שכותבים אתזה,סלחו לי=),אז כשאדליק את המחשב,זה ישאר מחובר? או שהמחשב יתחבר אוטומטית? (דווקא לא נראה לי הגיוני שזה יהיה מחובר...הרי צריך את התקשורת עם השרת וכל זה שאני מחובר אליו..)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

קרה שלפעמים המחשב שלי הלך לישון ולא קץ משנתו...

אבל קרה רק כפעמיים מתוך הרבה פעמים....

אז לפי מה שאמרת פשוט לא כל החומרה שלי תומכת בזה?

נאפי למה לא שאלת אותי? הרי אני מכיר את מחשבך טוב ממך

הוא לא מתעורר מ2 סיבות:

א. הGEFORCE 2MX200 ג'נריק שלך לא תומך

ב. ההארדיסק שך ה20 ג'יגה לא תומך הוא פשוט לא מתעורר אחרי שהוא נרדם וה2 גיגה בכלל אין מה לדבר את כבר צריכה לבנות לו ארון (היום זאת אסוציאציה לא נעימה) :'(

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...