פורסם 2009 ביוני 1316 שנים שלום לכולם אני מעונין לרכוש מחשב של דל בארה"ב כנראה מסדרת ה- xps או הסטוידו עוד לא החלטטתי מה שמטריד אותי זה כל נושא האחריות הבינלאומית..מה אני צריך לדעת בנושא איזה אחריות תופסת בארץ? בקיצור מה אני צריך לדעתכמו כן אם תוכלו לעזור בנושא הבחירה זה כמובן יעזור מאוד התקציב הוא בסביבות ה1000-1200 דולר תודה
פורסם 2009 ביוני 1316 שנים נא להכניס תקציב לכותרת בהתאם לחוקי הפורוםלמידע בנוגע לאחריות על מחשבי דל הנקנים בארה"ב פנה לסטיקי בנושא רכישת מחשב בארה"ב. יש שם ריכוז של המידע בנושא. באופן כללי, אחריות מלאה קל הרבה יותר לקבל על מחשבים מסדרות עסקיות אך זה משתנה בין הדגמים השונים.אם אתה מעוניין בהמלצות פרט את השימושים שתעשה במחשב, ההעדפות שלך לגבי הגודל, חיי הסוללה, המשקל, סוג המסך וכו' על מנת שניתן יהיה לתת המלצה המבוססת על משהו רלוונטי (הנחיות ניתן למצוא בסטיקי של חוקי הפורום).
פורסם 2009 ביוני 1316 שנים מחבר קראתי את הסטיקי של היבוא אך לצערי אין שם משהו ברור כתוב שצריך לבחור אחריות nbd שאין לי מושג מה זה והתרד פחות לגבי המחשב אלא יותר לגבי האחריות ולכן לא שמתי את זה בכותרת
פורסם 2009 ביוני 1316 שנים צודק באמת אין שם שום דבר ברור לגבי זה, גם אני מתעניין.אתה יכול להתקשר לשאול, אני התקשרתי לדל ישראל שהפנו אותי ספציפיתלחברת יעל מערכות משהו כזו בהרצליה. לא ענו שם. ננסה יום אחר.
פורסם 2009 ביוני 1316 שנים כמו כן אם תוכלו לעזור בנושא הבחירה זה כמובן יעזור מאוד התקציב הוא בסביבות ה1000-1200 דולר תודהאם אתה מעוניין לפתוח דיון בהמלצות ספציפיות למחשב נייד, חובה להכניס את התקציב לכותרת. אין בעיה שהכותרת תכיל גם תקציב וגם שאלה לגבי אחריות. הבנת את ההנחיות בסטיקי בדיוק - יש לבחור אחריות מסוג מסויים והסוג הזה הוא בדר"כ NBD. לפעמים ניתן לבחור כזו אחריות למחשבי דל בתהליך ה-checkout ובדר"כ היא זמינה רק במחשבים חצי עסקיים או עסקיים. כפי שנאמר בסטיקי, זהו כלל האצבע הכי ספציפי שניתן להגיע אליו מהנחיות דל והוא לא רלוונטי לכל המקרים ולכן יש לברר מול דל את הכיסוי שלהם ספציפית לגבי כל דגם. מחשבי XPS או סטודיו בדר"כ לא זמינים עם אחריות מסוג זה ולכן אני לא יכולה להתחייב לך שהם יכוסו באופן מלא בארץ, להבנתי מההתכתבות שערכתי מול דל בנושא הכיסוי יהיה חלקי בלבד. שוב, מדובר בתחום נזיל עם הנחיות שמשתנות במהירות ולכן אין מנוס מלברר ישירות מול דל, מומלץ באמצעות ה-Service Tag כמצויין בסטיקי (אם כי לא תמיד זה אפשרי ולא תמיד הם משתפים פעולה). יכולת האימות של סטטוס האחריות בארץ מול רוב החברות היא בעייתית והמידע בסטיקי הוא המידע הכי טוב שאני הצלחתי לאסוף מול דל ומנסיון של חברי הפורום. כן ישנם אנשים שרכשו מחשבים וקיבלו עליהם אחריות בארץ גם לא על פי ההנחיות הללו וכן ישנם אנשים שקיבלו הנחיות אחרות מדל. לצערי אין לי תשובה יותר טובה מזו.
פורסם 2009 ביוני 1316 שנים מחבר זה לא מבשר טובות בכלל שדל ישראל אין תשובה איזה מין יבואנים הם אם הם מפנים אותך לגורם שלישי במקום לתת לך תשובה מלאה לגבי האחריות אני מענוין לדעת מה הפירוש של ה- NBD כי באתר שלהם האחריות לא מופיעה ככה אלא מתחלק לפני שנים וסוג השרות שכמה יכובד בארץ אני לא יודע
פורסם 2009 ביוני 1316 שנים אם תסתכל על מחשב שכן זכאי לאחריות הזו תראה שהיא מופיעה. הסיבה שאתה לא רואה את זה היא כי אתה מסתכל על דגמים צרכניים. NBD זה Next Business day. דל לא חריגים בתחום ההתחמקות מתשובות קונקרטיות לגבי אחריות בארץ. מאד קשה לחלץ מידע אמין מרוב היבואנים.
פורסם 2009 ביוני 1316 שנים מחבר כלומר רק לסדרות העסקיות יש אחריות בארץשקר גס מה שהולך פה עלק אחריות בינלאומית......
פורסם 2009 ביוני 1316 שנים מחבר דיברתי עם נציג של דל בצאט שיש להם שם אחלה דברוהוא אמר לי שכל אחריות של 3-4 שנים נחשבת כבינלאומית ודל ישראל צריכה לכבד את זהמחר אני יתקשר אליהם ויבדוק את העניין
פורסם 2009 ביוני 1316 שנים סביר להניח שמה שהם יעשו זה פשוט לשלוח לך את הקובץ הסטנדרטי שהם שולחים לכל מי שמבקש מידע בנוגע לאחריות בינלאומית ובו מצויין כי יש לרכוש אחריות מסוג בינלאומי (שזה לא באמת אומר לך כלום :). כשלוחצים עליהם הם אומרים שאחריות בינלאומית היא אחריות מסוג NBD (וזה גם מה שעולה מרישומים שונים של דל ארה"ב). אם תגיע למסקנות חדשות נשמח כמובן לשמוע בכל מקרה, אחריות בסיסית בינלאומית הם נותנים לכל מחשב, רק לא אחריות מלאה (על פי הצהרותיהם).
פורסם 2009 ביוני 1316 שנים מחבר שמה ההבדלים בינהם בעצם? בין האחריות הבסיסית למלאה?וגם אם אני קונה בארה"ב אחריות לשנה היא תופסת לפי מה שאתה אומר?
פורסם 2009 ביוני 1316 שנים אחריות בסיסית לא כוללת עלות עבודה אלא רק חלקים (מה שאומר שהם עקרונית יכולים לגבות ממך כל דבר על עבודה).הנה האימייל הסטנדרטי שהם שולחים בדר"כ: מחשבי דל ניידים הנרכשים בחו"ל זכאים לקבל השירות בארץ ע"פ שניקריטריונים:1.מחשב אשר נרכש עם אחריות בינלאומית זכאי לקבל שירותללא חיוב הלקוח עבור חלקים או עבודה. אין התחייבות לזמן התיקוןמכיוון שתלוי בזמינות החלפים במחסני דל (במידה וסוג המחשב נמכרבארץ, סביר להניח שזמינות החלפים גבוהה). האחריות הינה לתיקוןתקלות חומרה בלבד.2.מחשב אשר נרכש ללא אחריות בינלאומית, האחריות מכסה אךורק את חלקי החילוף (במידה ויש צורך להחליף). הלקוח יחויב רקעבור העבודה. כל הרחבת אחריות אחרת (מלבד אחריות בינ"ל) אשרנרכשה בחו"ל, לא תקפה ולא מכוסה. אין התחייבות לזמן התיקוןמכיוון שתלוי בזמינות החלפים במחסני דל (במידה וסוג המחשב נמכרבארץ, סביר להניח שזמינות החלפים גבוהה). האחריות הינה לתיקוןתקלות חומרה בלבד.סוג האחריות מופיע בדרך כלל בפירוט התצורה של המחשב באתר דל ע"פה- Service Taghttp://support.euro.dell.com/support/topics/topic.aspx/emea/shared/support/root/product_support_hub?c=il&l=he&s=bsd·יש להקיש מס' Service Tag + GO·יש לבחור Original System Configuration· Warranty Information· Warranty Statusמקווה שזה עונה על השאלות. במקרה של תמיכה יש לפנות לשרות של דל099527555 עם זה מצורפים בדר"כ גם כמה קבצי PDF שמפרטים מהי אחריות בינלאומית מסוג NBD. אני קיבלתי מהם את הניסוח המדוייק הזה כבר לפחות 3-4 פעמים בתגובה לשאלות ספציפיות שניסיתי לברר מולם שיש להן נגיעה כלשהי לעניין האחריות הבינלאומית.
פורסם 2009 ביוני 1316 שנים מחבר ידוע לך אם ניתן לקחת את האחריות הבסיסית ביותר שדל נותנים באתר שלהם של השנה אחת בלבד שהיא לפי מה שאת אומרת תופסת בארץ מבחינת חלקים בלבדולהרחיבה בארץ לאחריות של נגיד שלוש שנים פלוס עבודה?
פורסם 2009 ביוני 1316 שנים אולי זה אפשרי אבל רק דל יוכלו לומר לך בבטחון. אני אף פעם לא ניסיתי וגם לא שמעתי על מישהו שעשה כזה דבר בהצלחה.
פורסם 2009 ביוני 1316 שנים מחבר אני ינסה מחראני צריך לצור קשר עם דל או יעל או אחד היבואנים האחרים שלהם
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.