פורסם 2009 במאי 1316 שנים יש ברשותי מצלמת Canon A610 שמשום מה לפני שבוע הפסיקה להציג תמונה, כלומר ה LCD עובד אך אין תמונה מהCCD כנראה. מיותר לציין שמצלמה כבר לא באחריות.האם יש מעבדה מומלצת שיכולה לבדוק אותה ולתקן?
פורסם 2009 במאי 1316 שנים אין תצוגה בכלל?או שקורה שזה מראה לך מסך סגול כזה ועיוותים?...בכל מקרהלך לבית הצילום ברמת-גן שם יוכלו להגיד לך מה לעשותועם זה סגול עם עיוותים אז יחליפו חינם כי זה תקלה של כמה מוצרים שלהם משהו שגילו פאק ביצור וקאנון מחליפים ומתקנים בחינם
פורסם 2009 במאי 1316 שנים מחבר אין עיוותים - המסך שחור, כלומר יש תצוגה על המסך של התפריטים וההגדרות תמונה אבל גם הפוקוס וגם הפלאש חושבים שפשוט הם מצלמים סצנה חשוכה.כאילו יש כיסוי על העדשה (מיותר לציין שאין כיסוי לעדשה).
פורסם 2009 במאי 1316 שנים בכל מקרה תבדוק את האפשרות שאמרתי לךhttp://www.camerashop.co.il/פה יש טלפון שלהם
פורסם 2009 במאי 2216 שנים מחבר היום ביקרתי בבית הצילום, החנות יחסית מרווחת וגדולה (הרבה יותר גדולה מ CAMERA MIA למשל). הצגתי למוכרת את הבעיה והיא ישר פסלה בעיה של שבב הCCD ואמרה שזה קורה בדרך כלל ושזה בדרך כלל פתיר מה שאני מתאר ומדגים.תנאי התיקון הם: עלות הבדיקה הוא 100ש"ח כאשר אם המצלמה לא ניתנת לתיקון או לא רוצה בתיקון אני משלם את הסכום הנ"ל בלבד (התשלום הוא רק בקבלת המצלמה חזרה). אחרי יומיים שהמצלמה אצלם הם יחזרו אלי עם ממצאי הבדיקה וישאלו אם ברצוני בתיקון כולל עלותו (או כמובן אם אפשר בכלל לתקן).מהמצלמה הוציאו את הבטריות וכרטיס הזיכרון והייתי צריך לחתום על כך סופקה מצלמה בלבד ללא כל אבזר חיצוני, כמו גם נרשם מצבה הפיזי של המצלמה כולל מכה קטנה שיש לי עליה.בסה"כ נראה לי התנהלות מקצועית, נחכה לממצאי הבדיקה ונחזיק אצבעות.
פורסם 2009 במאי 2716 שנים מחבר התקשרתי לבית הצילום היום על מנת לברר לגבי המצלמה (לדעתי לא הגיוני שלא התקשרו אלי והמדיניות שלהם היא לחכות לטלפון שלי...) אחרי כמה ניסיונות בהם חטפתי ניתוקים בשלוחה של בירור מצב המצלמה ובשלוחות אחרות לחצתי על 0 (כדי לבצע בירור בכל נושא אחר). ענתה לי המוכרת ואמר שיש תקלה בסוגר.... (לא יודע מה זה בדיוק) ושעלות התיקון היא 280ש"ח ללא מע"מ. הסכמתי לתיקון, נאמר לי שזמן התיקון הוא בין שבוע לעשרה ימים וביקשתי במפורש שיודיעו לי מתי התיקון מסתיים כדי שאוכל לבוא לקחת.
פורסם 2009 ביוני 1316 שנים מחבר פוסט סיכום לנושא:1. לאחר כמובן שלא התקשרו אלי שבוע ולא עשרה ימים אחרי שנתתי את האישור שלי לתיקון המצלמה - התקשרתי ב- 5 לחודש לחנות ונענתי שהמצלמה תוקנה ומוכנה. לא יכולתי לקחת את המצלמה באותו היום ודחיתי את האיסוף בשבוע.2. ביום ראשון (7 לחודש) מגיע SMS שהמצלמה מוכנה לאיסוף.3. בשישי ה-12 אספתי את המצלמה בדקתי את המצלמה בחנות והיא הייתה תקינה לפחות הבעיה שהייתה לי במקור נפתרה (ניתן היה לראות תמונה על המסך וכן התמונה צולמה ולא מסך שחור כפי שהיה קודם).שאלתי מה הייתה הבעיה והסבירו לי שהתריס של המצלמה היה תקוע והחליפו לי אותו. שאלתי לגבי אחריות התיקון ואמרו לי שיש לי חצי שנה לאחר התיקון עצמו אך לא קיבלתי שום תעודה או אישור על כך שיש לי את הזמן הזה.בסה"כ אנמי חושב שהטיפול היה מאוד מקצועי אבל יש לשפר לדעתי את התקשורת עם הלקוח - אני מניח שאם הייתי נותן מצלמה יקרה יותר לתיקון הייתי מצפה ליותר תקשורת מולי וליותר תשומת לב מבחינת החנות.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.