עבור לתוכן

2 Call of Duty: Modern Warfare- כל הפרטים כאן

Featured Replies

  • תגובות 1.8k
  • צפיות 155k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

נראה לי שהמשחק הזה הולך להיות שונה לגמרי מכל COD ששיחקנו בו עד היום

ד''א

אולי תאחדו את כל הדיונים לדיון אחד על המשחק

פורסם

נראה לי שהמשחק הזה הולך להיות שונה לגמרי מכל COD ששיחקנו בו עד היום

ד''א

אולי תאחדו את כל הדיונים לדיון אחד על המשחק

נראה לי שבאמת נמשיך מפה...

בכל מקרה , GT לקחו את ה17 שניות של הטיזר , האטו אותו וציינו כמה פרטים חדשים שעוד לא נראו בMW , דקה של דקויות (סמנטיקה)

http://www.gametrailers.com/player/49145.html

פורסם

מצטער , לא שמתי לב...

פורסם

ממה שאני רואה בסרטון דווקא הגרפיקה השתפרה במיוחד ב- FPS.

אולי זאת לא קפיצת מדרגה כמו שהייתה בקודם אבל כל שיפור הוא מבורך.

ללא ספק נחכה לראות מה חדש במולטי פלייר.

פורסם

ממה שאני רואה בסרטון דווקא הגרפיקה השתפרה במיוחד ב- FPS.

אולי זאת לא קפיצת מדרגה כמו שהייתה בקודם אבל כל שיפור הוא מבורך.

ללא ספק נחכה לראות מה חדש במולטי פלייר.

אתה בן אדם פנומנלי, מעטים הם בני האדם אשר מבחינים בין 60FPS ל60FPS...

פורסם

באחת התמונות מהמגזין רואים TACTICAL SHILED

מחדש קצת ;D

פורסם

העיניין במשחקים האלה הוא שזה קונספט שחוזר על עצמו כל הזמן,הייתי רוצה משחק שיהיה פתוח לחלוטין.זאת אומרת שהסוף לא יהיה ידוע מראש ומשחק שבו לא אצטרך ללכת אחרי העלילה. אני רוצה לקבוע מה יהיה בסוף.

לדוגמא-אם יוצא משחק על מלחמת העולם השנייה אז אני אצטרך להחליט איך אני "לוקח"את האי הזה או את הנקודה האסטרטגית הזו. אם אני רוצה להיות צנחן או דווקא בגדוד רובאים.אם למשל המשחק(או הפיקוד של הצבא בעולם המשחק) ממנה אותי לפקד על גזרת הפסיפיק אז אני צריך להחליט(או לשבור את הראש) איך אני לוקח את כל הגזרה הזו.איך אני מתזמר את הצי או את הסיוע האוורי.והמשחק ישאל אותי בהתחלה אם אני רוצה לשחק כגנרל המופקד על הכוחות באיזור או כמ"פ או מ"כ או דווקא כחייל רגיל.ואם כחייל אז כצנחן או כרובאי.או להתחיל כחפ"ש וז להתקדם לגנרל.ואז אם אני גנרל אני צריך לתכנן את כל תוכנית הקרב לכל משימה ספציפית או לגיזרה כולה.וכל זה כ-FPS. במערכה אחת גדולה ללא זמני טעינה או שלבים כל שהם. קצת יומרני אבל אפשר להתכוון בכיוון הזה לגבי עתיד המשחקים.

פורסם

יקח עשור או 2 עד יעשו כזה משחק, צריך להשקיע בו הרבה ולפתח כמה שנים. בנתיים יש לך משחקי תפקידים כמו מאס אפקט/פלאאוט 3 /אחים לנשק שדי מספקים מה שביקשת

פורסם

העיניין במשחקים האלה הוא שזה קונספט שחוזר על עצמו כל הזמן,הייתי רוצה משחק שיהיה פתוח לחלוטין.זאת אומרת שהסוף לא יהיה ידוע מראש ומשחק שבו לא אצטרך ללכת אחרי העלילה. אני רוצה לקבוע מה יהיה בסוף.

לדוגמא-אם יוצא משחק על מלחמת העולם השנייה אז אני אצטרך להחליט איך אני "לוקח"את האי הזה או את הנקודה האסטרטגית הזו. אם אני רוצה להיות צנחן או דווקא בגדוד רובאים.אם למשל המשחק(או הפיקוד של הצבא בעולם המשחק) ממנה אותי לפקד על גזרת הפסיפיק אז אני צריך להחליט(או לשבור את הראש) איך אני לוקח את כל הגזרה הזו.איך אני מתזמר את הצי או את הסיוע האוורי.והמשחק ישאל אותי בהתחלה אם אני רוצה לשחק כגנרל המופקד על הכוחות באיזור או כמ"פ או מ"כ או דווקא כחייל רגיל.ואם כחייל אז כצנחן או כרובאי.או להתחיל כחפ"ש וז להתקדם לגנרל.ואז אם אני גנרל אני צריך לתכנן את כל תוכנית הקרב לכל משימה ספציפית או לגיזרה כולה.וכל זה כ-FPS. במערכה אחת גדולה ללא זמני טעינה או שלבים כל שהם. קצת יומרני אבל אפשר להתכוון בכיוון הזה לגבי עתיד המשחקים.

במשחק כזה כמות האקשן תשאוף ל1-2 בשקאלה עד 5. לעומת זאת בקונספקט של COD האקשן לפעמים בOVERDOSE

פורסם

במשחק כזה כמות האקשן תשאוף ל1-2 בשקאלה עד 5. לעומת זאת בקונספקט של COD האקשן לפעמים בOVERDOSE

למה? החוכמה היא לשלב הכול ביחד.זה יהיה חתיכת משחק שאפתני ובהחלט מהפיכה בכל משחקי היריות.לא יודע העיניין הזה יושב לי בראש כבר הרבה זמן.

אם אני משחק בתור מ"כ אתה תצטרך לשלב הכול ביחד.גם שכל גם מיומנות-כי אתה לא תדע במה אתה יכול להתקל או מה תיהיה כמות האויבים ששומרים על הנקודה שקבלת פקודה לכבוש אותה.תיהיה לך מפה ואתה תצטרך לתכנן מאיפה אתה רוצה לתקוף.יכול להיות שתיהיה לך הזדמנות לתכנן את כל D-DAY מחדש.אנחנו נבחר איך פני המלחמה תיהיה ומה יהיה בסופה.

פורסם

העיניין במשחקים האלה הוא שזה קונספט שחוזר על עצמו כל הזמן,הייתי רוצה משחק שיהיה פתוח לחלוטין.זאת אומרת שהסוף לא יהיה ידוע מראש ומשחק שבו לא אצטרך ללכת אחרי העלילה. אני רוצה לקבוע מה יהיה בסוף.

לדוגמא-אם יוצא משחק על מלחמת העולם השנייה אז אני אצטרך להחליט איך אני "לוקח"את האי הזה או את הנקודה האסטרטגית הזו. אם אני רוצה להיות צנחן או דווקא בגדוד רובאים.אם למשל המשחק(או הפיקוד של הצבא בעולם המשחק) ממנה אותי לפקד על גזרת הפסיפיק אז אני צריך להחליט(או לשבור את הראש) איך אני לוקח את כל הגזרה הזו.איך אני מתזמר את הצי או את הסיוע האוורי.והמשחק ישאל אותי בהתחלה אם אני רוצה לשחק כגנרל המופקד על הכוחות באיזור או כמ"פ או מ"כ או דווקא כחייל רגיל.ואם כחייל אז כצנחן או כרובאי.או להתחיל כחפ"ש וז להתקדם לגנרל.ואז אם אני גנרל אני צריך לתכנן את כל תוכנית הקרב לכל משימה ספציפית או לגיזרה כולה.וכל זה כ-FPS. במערכה אחת גדולה ללא זמני טעינה או שלבים כל שהם. קצת יומרני אבל אפשר להתכוון בכיוון הזה לגבי עתיד המשחקים.

מה שהפך את COD4 למשחק כל כך מעולה לא היה בכלל הגיימפליי (שהיה למעשה זהה לחלוטין לCOD2 למשל), אלא הסיפור הסוחף, העלילה המותחת, הדמויות הנהדרות וכו'. אם הם ישמרו על אותה רמה ב MW2 אין לי שום בעיה עם הגיימפליי.

פורסם

זה SOAP ?

http://www.mycallofduty.com/images/MW2/page10.jpg

או שזה?

http://www.mycallofduty.com/images/MW2/page1.jpg

לא יודע מה איתכם אבל בקרבות מודרניים באזורים מושלגים עוד לא יצא לי להתנסות

http://www.mycallofduty.com/images/MW2/page3.jpg

ניראה פאקינג COOL

נראה לי שזה ההוא מהתמונה בעמ' 3. הוא מופיע בעוד מקומות במאמר ונראה שהוא המנהיג כמו שSOAP אמור להיות.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים