פורסם 2009 במאי 1216 שנים מחבר אולי כדאי לאחד את שני הדיונים.הנה הביאורים של GThttp://www.gametrailers.com/player/49146.html
פורסם 2009 במאי 1316 שנים נראה לי שהמשחק הזה הולך להיות שונה לגמרי מכל COD ששיחקנו בו עד היום ד''א אולי תאחדו את כל הדיונים לדיון אחד על המשחק
פורסם 2009 במאי 1316 שנים נראה לי שהמשחק הזה הולך להיות שונה לגמרי מכל COD ששיחקנו בו עד היום ד''א אולי תאחדו את כל הדיונים לדיון אחד על המשחק נראה לי שבאמת נמשיך מפה...בכל מקרה , GT לקחו את ה17 שניות של הטיזר , האטו אותו וציינו כמה פרטים חדשים שעוד לא נראו בMW , דקה של דקויות (סמנטיקה)http://www.gametrailers.com/player/49145.html
פורסם 2009 במאי 1316 שנים מחבר הלינק הזה פורסם למעלה כבר.קצת פרטים חדשים:First Modern Warfare 2 details emergehttp://uk.gamespot.com/news/6209543.html
פורסם 2009 במאי 1316 שנים ממה שאני רואה בסרטון דווקא הגרפיקה השתפרה במיוחד ב- FPS.אולי זאת לא קפיצת מדרגה כמו שהייתה בקודם אבל כל שיפור הוא מבורך.ללא ספק נחכה לראות מה חדש במולטי פלייר.
פורסם 2009 במאי 1316 שנים ממה שאני רואה בסרטון דווקא הגרפיקה השתפרה במיוחד ב- FPS.אולי זאת לא קפיצת מדרגה כמו שהייתה בקודם אבל כל שיפור הוא מבורך.ללא ספק נחכה לראות מה חדש במולטי פלייר. אתה בן אדם פנומנלי, מעטים הם בני האדם אשר מבחינים בין 60FPS ל60FPS...
פורסם 2009 במאי 1416 שנים העיניין במשחקים האלה הוא שזה קונספט שחוזר על עצמו כל הזמן,הייתי רוצה משחק שיהיה פתוח לחלוטין.זאת אומרת שהסוף לא יהיה ידוע מראש ומשחק שבו לא אצטרך ללכת אחרי העלילה. אני רוצה לקבוע מה יהיה בסוף.לדוגמא-אם יוצא משחק על מלחמת העולם השנייה אז אני אצטרך להחליט איך אני "לוקח"את האי הזה או את הנקודה האסטרטגית הזו. אם אני רוצה להיות צנחן או דווקא בגדוד רובאים.אם למשל המשחק(או הפיקוד של הצבא בעולם המשחק) ממנה אותי לפקד על גזרת הפסיפיק אז אני צריך להחליט(או לשבור את הראש) איך אני לוקח את כל הגזרה הזו.איך אני מתזמר את הצי או את הסיוע האוורי.והמשחק ישאל אותי בהתחלה אם אני רוצה לשחק כגנרל המופקד על הכוחות באיזור או כמ"פ או מ"כ או דווקא כחייל רגיל.ואם כחייל אז כצנחן או כרובאי.או להתחיל כחפ"ש וז להתקדם לגנרל.ואז אם אני גנרל אני צריך לתכנן את כל תוכנית הקרב לכל משימה ספציפית או לגיזרה כולה.וכל זה כ-FPS. במערכה אחת גדולה ללא זמני טעינה או שלבים כל שהם. קצת יומרני אבל אפשר להתכוון בכיוון הזה לגבי עתיד המשחקים.
פורסם 2009 במאי 1416 שנים יקח עשור או 2 עד יעשו כזה משחק, צריך להשקיע בו הרבה ולפתח כמה שנים. בנתיים יש לך משחקי תפקידים כמו מאס אפקט/פלאאוט 3 /אחים לנשק שדי מספקים מה שביקשת
פורסם 2009 במאי 1416 שנים העיניין במשחקים האלה הוא שזה קונספט שחוזר על עצמו כל הזמן,הייתי רוצה משחק שיהיה פתוח לחלוטין.זאת אומרת שהסוף לא יהיה ידוע מראש ומשחק שבו לא אצטרך ללכת אחרי העלילה. אני רוצה לקבוע מה יהיה בסוף.לדוגמא-אם יוצא משחק על מלחמת העולם השנייה אז אני אצטרך להחליט איך אני "לוקח"את האי הזה או את הנקודה האסטרטגית הזו. אם אני רוצה להיות צנחן או דווקא בגדוד רובאים.אם למשל המשחק(או הפיקוד של הצבא בעולם המשחק) ממנה אותי לפקד על גזרת הפסיפיק אז אני צריך להחליט(או לשבור את הראש) איך אני לוקח את כל הגזרה הזו.איך אני מתזמר את הצי או את הסיוע האוורי.והמשחק ישאל אותי בהתחלה אם אני רוצה לשחק כגנרל המופקד על הכוחות באיזור או כמ"פ או מ"כ או דווקא כחייל רגיל.ואם כחייל אז כצנחן או כרובאי.או להתחיל כחפ"ש וז להתקדם לגנרל.ואז אם אני גנרל אני צריך לתכנן את כל תוכנית הקרב לכל משימה ספציפית או לגיזרה כולה.וכל זה כ-FPS. במערכה אחת גדולה ללא זמני טעינה או שלבים כל שהם. קצת יומרני אבל אפשר להתכוון בכיוון הזה לגבי עתיד המשחקים.במשחק כזה כמות האקשן תשאוף ל1-2 בשקאלה עד 5. לעומת זאת בקונספקט של COD האקשן לפעמים בOVERDOSE
פורסם 2009 במאי 1416 שנים במשחק כזה כמות האקשן תשאוף ל1-2 בשקאלה עד 5. לעומת זאת בקונספקט של COD האקשן לפעמים בOVERDOSEלמה? החוכמה היא לשלב הכול ביחד.זה יהיה חתיכת משחק שאפתני ובהחלט מהפיכה בכל משחקי היריות.לא יודע העיניין הזה יושב לי בראש כבר הרבה זמן.אם אני משחק בתור מ"כ אתה תצטרך לשלב הכול ביחד.גם שכל גם מיומנות-כי אתה לא תדע במה אתה יכול להתקל או מה תיהיה כמות האויבים ששומרים על הנקודה שקבלת פקודה לכבוש אותה.תיהיה לך מפה ואתה תצטרך לתכנן מאיפה אתה רוצה לתקוף.יכול להיות שתיהיה לך הזדמנות לתכנן את כל D-DAY מחדש.אנחנו נבחר איך פני המלחמה תיהיה ומה יהיה בסופה.
פורסם 2009 במאי 1416 שנים העיניין במשחקים האלה הוא שזה קונספט שחוזר על עצמו כל הזמן,הייתי רוצה משחק שיהיה פתוח לחלוטין.זאת אומרת שהסוף לא יהיה ידוע מראש ומשחק שבו לא אצטרך ללכת אחרי העלילה. אני רוצה לקבוע מה יהיה בסוף.לדוגמא-אם יוצא משחק על מלחמת העולם השנייה אז אני אצטרך להחליט איך אני "לוקח"את האי הזה או את הנקודה האסטרטגית הזו. אם אני רוצה להיות צנחן או דווקא בגדוד רובאים.אם למשל המשחק(או הפיקוד של הצבא בעולם המשחק) ממנה אותי לפקד על גזרת הפסיפיק אז אני צריך להחליט(או לשבור את הראש) איך אני לוקח את כל הגזרה הזו.איך אני מתזמר את הצי או את הסיוע האוורי.והמשחק ישאל אותי בהתחלה אם אני רוצה לשחק כגנרל המופקד על הכוחות באיזור או כמ"פ או מ"כ או דווקא כחייל רגיל.ואם כחייל אז כצנחן או כרובאי.או להתחיל כחפ"ש וז להתקדם לגנרל.ואז אם אני גנרל אני צריך לתכנן את כל תוכנית הקרב לכל משימה ספציפית או לגיזרה כולה.וכל זה כ-FPS. במערכה אחת גדולה ללא זמני טעינה או שלבים כל שהם. קצת יומרני אבל אפשר להתכוון בכיוון הזה לגבי עתיד המשחקים.מה שהפך את COD4 למשחק כל כך מעולה לא היה בכלל הגיימפליי (שהיה למעשה זהה לחלוטין לCOD2 למשל), אלא הסיפור הסוחף, העלילה המותחת, הדמויות הנהדרות וכו'. אם הם ישמרו על אותה רמה ב MW2 אין לי שום בעיה עם הגיימפליי.
פורסם 2009 במאי 1516 שנים זה SOAP ?http://www.mycallofduty.com/images/MW2/page10.jpgאו שזה?http://www.mycallofduty.com/images/MW2/page1.jpgלא יודע מה איתכם אבל בקרבות מודרניים באזורים מושלגים עוד לא יצא לי להתנסותhttp://www.mycallofduty.com/images/MW2/page3.jpgניראה פאקינג COOL
פורסם 2009 במאי 1516 שנים זה SOAP ?http://www.mycallofduty.com/images/MW2/page10.jpgאו שזה?http://www.mycallofduty.com/images/MW2/page1.jpgלא יודע מה איתכם אבל בקרבות מודרניים באזורים מושלגים עוד לא יצא לי להתנסותhttp://www.mycallofduty.com/images/MW2/page3.jpgניראה פאקינג COOLנראה לי שזה ההוא מהתמונה בעמ' 3. הוא מופיע בעוד מקומות במאמר ונראה שהוא המנהיג כמו שSOAP אמור להיות.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.