פורסם 2009 במאי 1016 שנים אני דווקא אוהב את איך שהגריל משתלב אם אתה הולך לצבוע ולשייף הרבה תעשה לעצמך טובה תקדח את הניטים החוצה תבצע את השיופים והצבע קנה כמה ברגים יפים שיתאימו ותחבר את הפרספקס עם ברגים
פורסם 2009 במאי 1016 שנים זה לא כאילו, זה באמת נחתך באמצע, אך אני לא יכול לחתוך אותו יפה יותר, וכבר יש פרספקס שמחובר עם ניטים אז אין כבר מה לעשות.חחח אני יודע שזה לא כאילו, אבל יצא לי תוך כדי הכתיבה(הסלנג של השפה, או שתקרא לזה "שפה נמוכה" ;D )
פורסם 2009 במאי 1016 שנים מחבר אתה הולך לצבוע את הדלת עם הפרספקס? עדיף היה שלא היית מחבר עדיין את הפרספקס. במקומך הייתי חותך, צובע את הדלת+הניטים ורק לאחר מכן מחבר את הפרספקס. אתה צודק, אך כבר עשיתי זאת, וכל הפרספקס מכוסה עם עיתון כך שלא תיהיה בעיה לצבוע. התיכנון שלי היה פשוט לשים את הפרספקס וזהו בלי לצבוע שוב. אך ממש אהבתי את אפקט המראה אז לכן אני הולך על זה בסוף. החלטתי את זה אחרי ששמתי את הפרספקס-ופה הטעות שלי שאני ממהר לעשות דברים. אגב אם מישהו יסביר לי מה אני צריך לעשות כדי לקבל אפקט מראה בצבע שחור? אני דווקא אוהב את איך שהגריל משתלב אם אתה הולך לצבוע ולשייף הרבה תעשה לעצמך טובה תקדח את הניטים החוצה תבצע את השיופים והצבע קנה כמה ברגים יפים שיתאימו ותחבר את הפרספקס עם ברגים אתה מדבר על ברגים רגילים? כי זה לא יוצא משהו, רוצה משהו שיהיה לו ראש יפה.
פורסם 2009 במאי 1016 שנים אתה צודק, אך כבר עשיתי זאת, וכל הפרספקס מכוסה עם עיתון כך שלא תיהיה בעיה לצבוע.התיכנון שלי היה פשוט לשים את הפרספקס וזהו בלי לצבוע שוב.אך ממש אהבתי את אפקט המראה אז לכן אני הולך על זה בסוף. החלטתי את זה אחרי ששמתי את הפרספקס-ופה הטעות שלי שאני ממהר לעשות דברים.אגב אם מישהו יסביר לי מה אני צריך לעשות כדי לקבל אפקט מראה בצבע שחור?אתה מדבר על ברגים רגילים? כי זה לא יוצא משהו, רוצה משהו שיהיה לו ראש יפה.ואתה לא יודע עד כמה שאתה צודק, אתה באמת ממהר יותר מידי!אתה ראית מארז שצבוע בשחור מבריק במציאות, שאתה כבר משייף את הדלת?כי גם אני רציתי בזמנו לצבוע את המארז שלי בשחור מבריק, עד שעצרו אותי ואמרו לי שכדאי לי לראות מארז כזה במציאות - וכך גם עשיתי.כמובן שוויתרתי מהר מאוד, מכיוון שזה פשוט לא מתאים למארזים.מארזים נראים טוב, כאשר הם צבועים בצבעי מט.ועכשיו תביא לי תמונה של מארז שנצבע בשחור מבריק - אז אני אומר לך שוב, תסתכל על אחד במציאות, מכיוון שבמציאות אותו המארז ייראה לא משהו בכלל.בכל מקרה, אמרתי את שלי, ההחלטה היא שלך.בהצלחה לך בכל אפשרות שתבחר,דני ליסיאנסקי.
פורסם 2009 במאי 1016 שנים המארז שלי צבוע בשחור מבריק .ומה אני אגיד לך ... זה לא ששחור מבריק לא מתאים, אלא השאלה היא לאיזה איכות של מראה אתה מגיע .וכשזה איכותי זה יפה .
פורסם 2009 במאי 1016 שנים מחבר שאני דברתי על מארז בצבע שחור עם אפקט מראה דיברתי על של BUG2000 שיצא לו ממש יפה,אך הייתי רוצה לדעת איך להתקדם מכן, אשמח לעצה ממך BUGמה אני אומר לעשות, מה הם הצעדים הדרושים בכדי שאני אגיע למצב כמו שלך?
פורסם 2009 במאי 1116 שנים כדי להגיע לאפקט מראה , תדרש לעבוד לא מעטהעיקרון הוא לשייף - והרבהלאחר הפריימר, אתה בעצם מתחיל לרסס צבע, לאחר כל שכבה - אתה צריך לתת לדלת ייבוש מוחלט של 24 שעות (שווה לחכות, חבל למהר ולהרוס הכל)24 שעות לייבוש מוחלטויש גם מושג שנקרא "יבש למגע" (וזה כבר תלוי בסוג הצבע שתקנה)בכל מקרה - העיקרון הוא לשייף את הדלת לאחר כל שכבה עם נייר זכוכית עדין מאוד (800-1200), ולאחר כל שכבה לנקות את הדלת היטב כדי שלא ישארו שבבים ושאריות כלשהם מהצבע - ולאחר מכן לרסס עוד שכבה דקה.לאחר 5 שכבות צבע לערך (כמובן שאפשר לתת עוד כמה שכבות בשביל עמידות), תוכל לרסס לכה לכה היא לא דבר חובה, וזה תלוי בסוג הצבע, (אני מאמין שהצבעים שאתה תהיה נגיש אליהם יחייבו אותך לרסס גם לכה, כדי שהדלת לא תרגיש דביקה, אלא חלקה)בהצלחה
פורסם 2009 במאי 1116 שנים מחבר אתה לא חושב שיהיה כדאי עם וואקס? מה ההבדל בין לקה לבין ווקס? והאם יהיה טוב יותר אם אשים לקה וגם בסופו של דבר ווקס? אני רוצה להגיע לרמה כזו כמו של BUG2000 arkadur: האם אתה חושב שההוראות שנתת לי יגיעו לתוצאה כזו?
פורסם 2009 במאי 1316 שנים כדי להגיע לאפקט מראה , תדרש לעבוד לא מעטהעיקרון הוא לשייף - והרבהלאחר הפריימר, אתה בעצם מתחיל לרסס צבע, לאחר כל שכבה - אתה צריך לתת לדלת ייבוש מוחלט של 24 שעות (שווה לחכות, חבל למהר ולהרוס הכל)24 שעות לייבוש מוחלטויש גם מושג שנקרא "יבש למגע" (וזה כבר תלוי בסוג הצבע שתקנה)בכל מקרה - העיקרון הוא לשייף את הדלת לאחר כל שכבה עם נייר זכוכית עדין מאוד (800-1200), ולאחר כל שכבה לנקות את הדלת היטב כדי שלא ישארו שבבים ושאריות כלשהם מהצבע - ולאחר מכן לרסס עוד שכבה דקה.לאחר 5 שכבות צבע לערך (כמובן שאפשר לתת עוד כמה שכבות בשביל עמידות), תוכל לרסס לכה לכה היא לא דבר חובה, וזה תלוי בסוג הצבע, (אני מאמין שהצבעים שאתה תהיה נגיש אליהם יחייבו אותך לרסס גם לכה, כדי שהדלת לא תרגיש דביקה, אלא חלקה)בהצלחהלא נייר זכוכית אלא בד קשמיר. (נייר מים). ולדעתי לשיף כל שכבה עם 1200 ואז עם 2000 או אפילו 2500 רק ככה ניתן להגיע לחלקות מושלמת כלומר מראה
פורסם 2009 במאי 1416 שנים מחבר אני אשמח אם תסביר את עצמך יותר טוב ותפרט.שאתה אומר מים למה אתה מתכוון ןקשמיר? מה לעשות איתם איך מה מי ומו.
פורסם 2009 במאי 1416 שנים אני אשמח אם תסביר את עצמך יותר טוב ותפרט.שאתה אומר מים למה אתה מתכוון ןקשמיר? מה לעשות איתם איך מה מי ומו.נייר זכוכית הוא שם לסוג נייר יבש. כלומר שיוף על יבש.ישנו סוג נייר שנקרא בד קשמיר. וכמו שאתה מבין הפירורי חול שעליו לא מודבקים על דף (נייר) אלא על בד.לכן ניתן להרטיב אותו והשיוף הוא על רטוב (כלומר מסוכך) ורק כך ניתן להישתמש בפירורי חול קטנים כמו נייר 1200 2000 2500 וכד'.בקשר ללכה ופוליש.השיוף עם פוליש פשוט יוצר סיכוך טוב יותר אין קשר בינו לבין הלכה שאגב גם משויפת בעזרת פוליש.
פורסם 2009 במאי 1416 שנים מחבר סבבה טוב אז הנה עדכון נוסף,הייתי בACE ובAUTODEPOT והיה להם צבע פריימר של מוטיפ אך זה לצבעים אקרילים שהבנתי שזה משמש לצבעים שהם מט. אז בסופו של דבר לא קניתי את הפריימר וקניתי רק את הצבע ולקה. אז ככה שייפי שוב את הדלת עם נייר זכוכית של 600 ואחרי שסיימתי ניקיתי אותו גם עם סיליקון. אחרי כן צבעתי אותו שכבה דקה ראשונה, קניתי נייר שיוף של 1200 והייתי רוצה לדעת כיצד להשתמש בו ? האם ממש ביסודיות? או אלא לעבור ככה בחפיף אך על כל איזור ואיזור? איך בדיוק? אני לא רוצה להרוס. וכך זה נראה בנתיים: *הדלת בנתיים מתייבשת כבר עברה יותר משעה, ורשום על הצבע שהוא יבש למגע תוך 10 דקות ויבש כללי תוך שעה, האם כבר אפשר לעבוד עליו?
פורסם 2009 במאי 1416 שנים תן לצבע 3 שעות לפני שיוף.בשיוף אתה עושה ככה חותך חתיכה קטנה מהנייר 1200 וטובל אותו בכוס מים מנער טיפה כדי שהטיפות העודפות יפלו.ומשיף ללא לחץ את המתכת. תשיף עד שהצבע חלק לגמרי למגע וכשמטים אותו לכיוון האור לא רואים שבירה באיזור מסוים.ואז לשכבה הבאה.הייתי ממליץ לך אבל לקנות גם נייר 2000 ואפילו 2500 אפקט המראה יצא הרבה יותר חלקאגב.. נראה כאילו שפכת טונות של צבע בצביעה..הייתי ממליץ לך ללמוד לצבוע קודם על חתיכות מתכת אחרות למה עודף צבע במקרה הזה רק מזיק.בכל מקרה אם זה רק אפקטים של אור אז אני מצטער על הביקורת על הצביעה
פורסם 2009 במאי 1416 שנים מחבר שמתי שכבה כל כך דקה, פשוט המתכת פה ושם קצת עקומה ועם המשחקים של אור וצל זה נראה ככה, דווקא במציאות זה נראה כאילו הצבע לא אטום בכלל. מה לעשות סתם איזה מצלמה דפוקה. אני מודה לך, נורא עזרת לי!! ואני כמובן אעדכן בהמשך. בו זמנית אנסה לחפש נייר זכוכית 2500 או לפחות 2000. ------------------------------------------------ עוד עדכון: שייפתי בעדינות עם מים וכל כמה פעמים הרטבתי. בתמונה זה נראה יותר מידי משוייף, אך שוב זה בגלל הפלאש. באמת אחרי השיוף ראיתי שעשיתי מן שכבה אחידה ושהאור משתקף לכל האורך בלי שבירה, ושהמגע מאוד חלק. צבעתי וזה נראה ממש טוב כבר אני רואה השתקפות, לגבי הנייר זכוכית יותר דק אני מחר אקנה ושוב אשייף,אני מאמין שאני יעשה לפחות 5 שכבות ורק לאחר מכן 2 שכבות של לקה, משהו כזה. אני מבסוט בנתיים מהתוצאות, למרות שבתמונות זה לא נראה כזה מבטיח. אחרי שיוף עם 1200 אחרי צביעה ---------------------------------------------------------------------------- אחרי צביעה רבעית שימו לב להשתקפות וזה עוד שבלי השתמשתי בלקה, ואני עדיין עם נייר שיוף של 1200 מחר אני אקנה של 2500, התמונה לא יצאה משהו, לדוגמא הסתכלו על היד שלי היא יצאה ממש לבנה. אך בצד שמאל של התמונה רואים את ההשתקפות של העיתון ממש כמו במציאות. אני בנתיים מאוד מבסוט.
פורסם 2009 במאי 1716 שנים יפה מאוד זה ממש מתקרב למראה..רק חבל חבל חבל שלא עבדת עם נייר יותר עדין כבר מהשכבה השניה.. יכול להשפיע על התוצאות בהמשך.בכל מקרה תקנה משחת פוליש כדי שיהיה בהישג יד להמשך :]וגם אתה תמיד יכול לערבב מעט משחה בתוך המים של הנייר בשביל להגדיל את הסיכוך.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.