החלפתי מחשב ומאז לא התחברתי ללייב באקס בו&#151 - קונסולות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

החלפתי מחשב ומאז לא התחברתי ללייב באקס בו&#151


Guy950

Recommended Posts

היי,

יש לי 2 של Xbox360 ( :smile1:) אחת מחוברת בחדר שלי ישירות למחשב והשניה ממוקמת בסלון לא מחוברת ללייב בכלל או לרשת כי היא רחוקה מדי מכל מחשב בבית או מהנתב.

האקס בוקס שמחובר בחדר שלי היה מחובר למחשב הקודם שהיה מחובר ברשת באל-חוטי, כדי לחבר אותו לרשת נאלצתי לקנות כרטיס רשת מובנה למחשב כי לא הייתה יציאת רשת למחשב (מחשב ישן..) ואז יכולתי לשתף סרטים, ואינטרנט. ככה יכולתי לראות בשקט בטלוויזיה או להתחבר לאינטרנט שדווקא לא היו לאגים כמעט.

עכשיו החלפתי למחשב חדש (מפרט בצד אם אתם רוצים לדעת) ויש בלוח אם כבר יציאת מובנית ככה שלא התקנתי את הכרטיס הרשת מהמחשב הקודם, והבעיה שאני לא מצליח לחבר יותר!

בהתחלה חיברתי את האקס בוקס למחשב ועשיתי את אותן הגדרות שעשיתי במחשב הקודם (ההבדל הוא שזה ובקודם היה XP) וזה לא עבד ובנוסף לכך כל ההגדרות של המחשב התחרפנו, נאלצתי לעשות שחזור מערכת וחבר שלי עבד על המחשב כל הלילה במטרה להחזיר את המחשב להגדרות קודמות ולחבר אותו חזרה לרשת. המחשב לא הסכים להתחבר לאינטרנט כלל.

עכשיו ניסיתי עוד פעם לחבר את האקס בוקס, הפעם עשיתי שיתוף מהכרטיס שלי האלחוטי לכרטיס המובנה ששם האקס בוקס היה מחובר, הרצתי בדיקות באקס בוקס וואלה האקס בוקס התקדם שלב. הוא אומר שהוא מצליח למצוא רשת, זהו. פה אני כבר אבוד, אתם יכולים לעזור לי?

לא הצלחתי לחבר אותו ללייב ולא הצלחתי לחבר אותו למחשב לכן אני לא יכול לשתף מוזיקה וסרטים ואני לא מצליח לשתף .

אז אם מישהו יודע איך לפתור את הבעיה הזאת בויסטה או בכרטיס רשת מובנה, אני אשמח לעזרה :)

תודה, גיא.

אגב מצטער עם יש פה עבירה על חוק או משהו, לא מצאתי נושא עזרה פה.

ופרסמתי את השאלה הזאת בעבר בפורום תקשורת , בשניהם לא עזרו לי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המחשב מחובר בכרטיס רשת אל חוטי חיצוני, הרשת בנויה מראוטר ומודם שמספק קליטה אלחוטית לכל הבית.

המחשב הקודם היה מחובר אותו הדבר, כרטיס רשת אל חוטי חיצוני, בהגדרות אני עשיתי שיתוף שהכרטיס רשת האל חוטי יספק ישירות לכרטיס רשת של המחשב ככה שהאקס בוקס יקבל . בויסטה ההגדרות האלה לא עובדות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...