xp ו activate - Windows - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

xp ו activate


Condor

Recommended Posts

מה קורה אם מפרמטים את המחשב ורוצים להתקין את ה שוב?

או מחליפים חומרה ..

האם זה נכון שאפשר להחליף עד 5 פעמים?

ואם יש לי 3 מחשבים בבית אני צריך 3 רשיונות שונים? ::)

אם אני הבנתי את זה נכון אז מיקרוסופט אישרה ללקוחות פרטיים להתקין עותק אחד של על שני מחשבים שבבעלות האדם שקנה את מערכת ההפעלה כך שאפשר למשל להתקין על מחשב DESKTOP אחד ועל LAPTOP אחד ולקבל רשיון הפעלה עבור שניהם.

אם מחליפים יותר מכמה כרטיסים (את המספר המדויק אתה יכול לברר אצל מיקרוסופט) אז כן, אתה צריך לעשות את ה-ACTIVATION הזה מחדש אבל אם יש לך עותק חוקי אני לא רואה מה הבעיה פרט לטירחה הקטנה..

ואם פירמטת והתקנת שוב אז מה ? עדיין שילמת כסף עבור מערכת ההפעלה ותקבל שוב את קוד ה-ACTIVATION.

הבעיות עם ה-ACTIVATION באות לידי ביטוי כשמישהו משכפל עותק מקורי של מערכת ההפעלה או הולך להתקין אותו אצל חברים, או אנשים שהורידו עותק פיראטי שלא ביטלו בו את ההגנה הזאת מהאינטרנט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה.

ז"א שאני לא יכול להתקין אותה על שני מחשבי DESKTOP.

טוב ::)

את זה לא אמרתי. יכול להיות שאפשר. אבל אני מאמין שאם יש לך תוכנה מקורית אז את התשובות המוסמכות והנכונות ביותר תקבל ממיקרוסופט. אולי תוכל למצוא את המידע הזה אפילו באתר שלהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ה ACTIVATION הוא תהליך מורכב. בכל מקרה בו אתה מתקין את , תוכנת ההתקנה מרכיבה מעין בסיס נתונים על המערכת, ויוצרת ממנו משהו דומה ל CHKSUM, שאינו בר הפיכה - כלומר לא ניתן לזהות מתוכו את הרכב החומרה של המחשב. בכל התקנה המערכת ניגשת לאינטרנט, ומגישה את המספר הזה למיקרוסופט. השרת של החברה בודק האם ה CHKSUM החדש עבור ה SERIAL שלך שונה מהקודם, ואם כן, הוא מקדם את מונה ההתקנות. במידה ופירמטת את המחשב - ולא שינית את החומרה, סביר להניח שתקבל את אותו ה CHKSUM, ולכן מונה השינויים כלל לא יתעדכן. בכל מקרה - אתר החברה מחזיר לתוכנת ההתקנה אישור או סירוב לגבי האקטיבציה של הWINDOWS שלך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל הדיון הוא לגבי מערכת הפעלה מקורית .....

למי שיש מערכת פרוצה אין בעיה .

וגם המערכת ה"פרוצה" כביכול היא לא כזאת ! זה עותק שנקרא CORPORATE EDITION ופשוט היה איזה "נשמה טובה" שהפיץ את זה בלי רחמים באינטרנט והרבה אנשים פשוט הורידו והעבירו אחד לשני.

העותק הזה לא כולל אקטיבציה מהסיבה הפשוטה שהוא נמכר לחברות גדולות שמשלמות (וחייבות לשלם !) על כל רשיון ולכן אין שם טעם להגביל התקנה של כל עותק שכזה על מחשב אחד או שניים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...