עבור לתוכן

בעיה בתיקון של כרטטיס מסך

Featured Replies

פורסם

All ASUS VGA cards purchased after January 1st, 2001 will carry 3 year standard warranty services worldwide. One year limited warranty is given for purchase made prior to 2001.

עוד מעט הם יוכלו להוריד את ההודעה ולתת לכל הכרטיסים אחריות של 3 שנים

שיווקית יותר טוב וגם לא יעלה להם אגורה יותר.

פורסם

גם אני כבר אכלתי אותה עם ASUS.

אומנם זה לא KSP אבל אותה בעיה - אחרי שנה וחצי הלך לי הכרטיס ואמרו

שאין אחריות מקומית, אם אני רוצה שאני ישלח ישירות ל-ASUS.

במקרה שלי לא היה שווה לי אבל במקרה שלך כרטיס 4400 עדיין שווה

הרבה כסף - אולי כדאי לשלוח.

פורסם
  • מחבר

למה לשלוח אם היבואן שלו פה בארץ אני מקווה שכך ומישהו יודע מה האימיל של asus

פורסם

שאלה שקצת לא קשור

איך הכרטיס עצמומבחינת הרצת הגרפיקה?

פורסם
  • מחבר

מישהו יודע מה הטלפון של היבואן של אסוס בארץ והאם להוציא את המדבקה של האחריות שכבר עברה לי

דרך אגב הכרטיס אצלי שנה וחודש אז ככה יש לי כמעט עוד שנתיים אצל היבואן שימשהו יעזור לי בבקשה

פורסם

מידי-קום או ליגד, יש 144.

פורסם
  • מחבר

האם להוריד את המדבקה של האחריות ושל המספר הסדורי כדי שהם לא יראו שיש לי שנה

או להשאיר אותה

פורסם

אם תוריד מספר סידורי לא נראה לי שבכלל יסכימו לדבר איתך כי זה האימות היחידי שהם יכולים לבצע בקשר לזה שהכרטיס לא זיוף או משהו בסגנון. נסה לברר כמה באמת אחת מהיבואניות הרשמיות בארץ נותנות אחריות למוצר ואם לא תקבל מהן עזרה תמיד יש את www.asus.com וחיפוש המילה SUPPORT

פורסם

מקסימום תשלח אותו לאסוס, כמו שאני עשיתי עם ההארד דיסק שלי (של IBM).

כמובן קודם תדבר עם היבואנית של אסוס בישראל, כי עדיף שיחליפו לך בארץ בלי לחכות חודש.

בכל מיקרה אם תגיעה לזה שתישלח לחו"ל קודם תשלח אימייל לתמיכה טכנית.

פורסם
  • מחבר

שלחתי אימיל לפני שבועיים לasus ועוד לא קיבלתי תשובה

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים