עבור לתוכן

PCHardware

Featured Replies

פורסם

הזמנתי את המחשב שלי בתאריך 15/7 וכיום ה- 28/7 ובין התאריכים הללו היו רק יומיים לא של ימי עבודה (רק יום שבת, ביום שישי הם עובדים). מה שאומר זה כבר 11 יום. אני מתקשר היום בבוקר (28/7) שואל מה נסגר עם המחשב, והם אומרים שהם לא מצליחים להשיג את הכרטיס מסך שהזמנתי (RADEON 9700) וזה יקח להם עוד יומיים מינימום בכדי למצוא אותו (אם הם ימצאו).

אז הם הביאו לי רשימה של כרטיסי מסך מחברה דומה אם ברצוני להחליף (כרטיסים שבידם כמובן), וגם בכדי לקבל את אחד הכרטיסים הללו אני צריך להמתין יומיים שלושה. מה שאומר שהמחשב כביכול יגיע לאחר 13-14 יום לאחר שהזמנתי, אף על פי שבאתר, בתנאים שהם הציבו, רשום מקסימום 10 ימי עבודה, והם חורגים מהנהלים של עצמם. מה אני יכול לעשות בנידון?

  • תגובות 50
  • צפיות 3.4k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

PC HARDWARE זו חנות מהימנה והוגנת , ואני בטוח שתקבל את מה שהזמנת , לקבל מחשב חדש לוקח הרבה זמו בכל מקום , במיוחד אם המחשב בחלקים !

כשאני קניתי את המחשב שלי מניורון חיכיתי 3 שבועות , סה"כ זה רק זמן !

אף פעם לא היו לי טענות כלפי PCH , הם תמיד הביאו לי את מה שהזמנתי בזמן .

תנסה ליצור קשר אם אלכס , המנהל ותפתור איתו את העניין

פורסם

לבטל את ההזמנה ולקנות מחנות יותר רצינית.

פורסם

תשמע אחי אני צריך להגיד לך שאתה טועה...

הנוהל הוא כזה: 10 ימי משלוח מקסימום מהרגע שיש להפ הכל במלאי!!!

ככה זה אצל כל חנות בעולם! (זמן שמלוח משתנה מחנות לחנות אבל הנוהל הוא אותו דבר!)

פורסם
  • מחבר

תשמע אחי אני צריך להגיד לך שאתה טועה...

הנוהל הוא כזה: 10 ימי משלוח מקסימום מהרגע שיש להפ הכל במלאי!!!

ככה זה אצל כל חנות בעולם! (זמן שמלוח משתנה מחנות לחנות אבל הנוהל הוא אותו דבר!)

אם זה ככה אז בסדר, אבל בכל זאת אחרי אחת עשר ימים הם מחליטים שאין להם את הכרטיס מסך יותר במלאי?

פורסם

סוחבים אותך מהאף.

פורסם

אל תדבר שטויות אתה, זאת חנות רצינית מאוד והיא מציעה שירות סביר בהחלט..

אם לפעמים משהו לא מסתדר או לא במלאי

קורה

לכל חנות זה ככה..

פורסם
  • מחבר

רגע רגע, תיקון טעות, demonshlomo אתה מתכוון לימי משלוח או לימים שלוקח להשיג את החלקים?

פורסם

pchardware באמת שווים משהו?

אתמול הזמנתי ארד דיסק אז כדאי להם.

פורסם

תקשיב, החנות לא מחזיקה את כל החלקים בעולם בחנות עצמה... אי אפשר לעשות כזה דבר!

לכן כשמישהו מזמין משהו, הם מתקשרים ליבואן ומזמינים את החלק.

לפעמים אין גם את החלק ביבואן (ואז צריך לחכות שיגיע משלוח מחול) או שביבואן יש "פשלה" והמשלוח מתעקב...

ובזמן הזה אין ממש לחנות מה לעשות בנידון.

פורסם

ההשמצה שלך גובלת בביזיון. אם תטרח לבדוק את הנושא תראה שאפילו באתר של ATI העולמית כבר לא ניתן להזמין את המוצר הנ"ל. חנויות לא מייצרות רכיבים בעצמם ואין ליצרן אין יותר את המוצר - איך אתה רוצה שחנות תשיג אותו?!

הציעו לך חלופות - בחר משהו אחר ותפסיק לבכות ולהשמיץ...

ד"א - להבא טרח לקרוא את כל תנאי ההסכם שבאתר ולא רק את הכותרות :

If a product you have ordered is not available for shipment, we will do our best to let you know. Anticipated delivery dates are dependent upon our suppliers and other factors beyond our control, and are subject to change.

פורסם
  • מחבר

אז שלא ישימו את המוצר כאפשרות לקנייה.

פורסם

איזה נזק נעשה ?????

מה הרעש ??????? - אם מדברים על נהלים יש לקרוא את הנהלים של כל חנות עד הסוף - ובאמת כתוב שזה תלוי בספק :

The availability information presented on our site is the best, most current information we have, but

errors do occur, and this information does not constitute a guarantee or promise of availability.

If a product you have ordered is not available for shipment, we will do our best to let you know. Anticipated delivery dates are dependent upon our suppliers and other factors beyond our control, and are subject to change.

יש לך את כל הזמן שבעולם ואתה יושב בבית על המחשב ומבזבז שעות סתם - אז לחכות עוד קצת זה כזה נורא ?! צא לבלות - תראה סרט והמחשב יגיע.

החנות מאד הוגנת - קניתי דיסק רפטור שבעת התקנה נתקע והראש המכני פשוט נשאר תקוע - ניגשתי יום למחרת הקניה והחליפו לי לחדש ובמקרה היה להם בחנות באותו זמן אחד אחרון - אז פשוט החליפו במקום.

הכותרת נשמעת כאילו מישהו ספג נזק כמו שמוגדר בחוק - הוא איבד את העבודה או הפסיד כסף בגלל שלא קיבל את המחשב בזמן.

אני חיכיתי חודש לחיבור SATA לדיסק קשיח מ- 2 חנויות שונות מוכרות - החיבור חדש ולא ניתן כמעט להשגה בארץ ול-2 החנויות קרה שלקח חודש. אז מחכים , ותמיד ניתן לבטל הזמנה! אבל נזק זה מילה קשה.

דרך אגב וסתם לידע כללי : נזק בחוק מוגדר כהפסדת כסף! אם מישהו היה תלוי בכך שיקבל מחשב בזמן מסויים ואם לא אז הוא לא יספיק לכתוב משהו ובגלל זה הוא יפוטר או ייאבד כסף אז יש על מה לדבר - וגם אז חנויות מפרסמות כתב אחריות שהן לא תישאנה באחריות להפסדי הלקוח כתוצאה באיחור של אספקת ציוד.

"אין נזיקין - אין תביעין" (לשון החוק) - על הנתבע להראות נזק שניתן למדוד בכסף או פגיעה באיכות החיים (מחשב ומכונית הן לוקסוס - הם לא צורך של החיים).

כשמישהו פוגע ברכב של מישהו אחר - אין פיצוי על הזמן שלוקח לצד הנפגע ללכת למוסך ולהפסיד יום עבודה ולהשאיר שם את האוטו ליום - יומיים ועוד... איבוד זמן לא נחשב נזק - ולדעתי הוא צריך להיחשב בנסיבות מסויימות. אם מישהו לא היה זהיר וכן פגע ברכב שלי אז למה שאני אתרוצץ סתם ואפסיד זמן במקום לשבת בבית ולשחק ב- SPLINTER CELL ??? אבל זה כבר סיפור אחר.

פורסם

אם חנות הייתה שמה רק מה שזמין היית רואה 3-4 מוצרים באתר..

אל תיהיה קטנוני.. הם מזמינים לך את זה ולוקח יום יומיים עד שזה מגיע להם ואז הם שולחים

תפסיק לבכות כבר!

מה הבעייה לחכות?

פורסם
  • מחבר

שיגעתם עם הקטע של ה"לבכות", מה קורה אם בנאדם צריך את המחשב דחוף? מה אתם ישר מתקיפים. אתם חושבים שאם הייתי יכול לחכות אז לא הייתי מחכה? טוב אתם יכולים לסגור את הטארד הזה. תודה לכולם!

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים