פורסם 2009 באפריל 316 שנים קראתי, אבל אני לא מבין, אם אתה כבר משתמש בפלאש, למה לא לתת לו לעשות את העבודה, ולשים ISO 800 שמועיל לאיכות זה בטוח לא.אבל בסדר, בפעם הבאה נעשה ככה, ונראה איך יצאו התוצאות.
פורסם 2009 באפריל 316 שנים מחבר ברור לך שבתמונה לדוגמה שצילמת הפלאש בכלל לא רלוונטי, נכון? הוא בכלל לא מגיע למרחקים האלה.
פורסם 2009 באפריל 316 שנים הוא כן, והוא מגיע גם רחוק יותר(אולי התמונה לא מראה את המרחק ממני אל הקיר כמו שהיה באמת)
פורסם 2009 באפריל 316 שנים גם אני לא הבנתי למה אתה מתעקש על ISO כזה נמוך, וגם לא על הצמצם הכי פתוח.. אני יכול להגיד לך שיצא לי לצלם ב- 1600 בלי גרעיניות. למיטב הבנתי השימוש בפלאש זה סוג של last resort, כשהתאורה הקיימת לא מאפשרת תמונה נורמלית, או לחילופין כדי לתת עוד אור/אור משלים, ואני לא בטוח שזה המצב.. סתם 2 האגורות שלי, עוד אין לי פלאש חיצוני בכלל.
פורסם 2009 באפריל 316 שנים אני דווקא חושב שפלאש זה ממש לא "last resort" ואפשר להגיע איתו לתוצאות הרבה יותר טובות (אם יודעים איך) מאשר לצלם עם ISO1600.ולכן אין טעם להעלות ISO.לגבי הצמצם, הבנתי שהעדשה היא הכי חדה ב5.6, וזה לא משנה כי במילא אני משתמש עם עדשת קיט, אז גם אם הייתי מצלם עם הכי פתוח זה היה *לפעמים* על 3.5, לא קריטי
פורסם 2009 באפריל 316 שנים לרדת מ- 5.6 ל- 3.5 לפעמים זה לא קריטי? זה לא +/- פי 8 אור?ובכלל, נדמה לי שאתה מעט קיצוני בגישה, זה שלהעלות ISO יכול ליצור גרעיניות לא אומר שאתה צריך להשאר בכל מחיר ב- 100-200, בדיוק כמו שזה שהעדשה הכי חדה ב- 5.6 (לא יודע, מאמין לך) לא אומר שאסור לך לרדת מזה. ברור שאתה לא חייב להיות על ISO הכי גבוה וצמצם הכי פתוח ותריס הכי איטי כי לכל דבר יש מחיר, אבל נדמה שאתה לא מנסה למצוא נקודת אמצע אלא מתעקש על פלאש. אגב, לא זכרתי שיש לך פלאש, קנית את ה- 540 או איזה פלאש זה?
פורסם 2009 באפריל 316 שנים אבל אני לא צריך את האור הזה! יש לי פלאש!אל תשכח שפותחים צמצם יש בעיה של עומק שדה, שדי קריטית כשמצלמים הרבה אנשיםקניתי 500 SUPER יד שניה.ביומיום הISO נמצא על RANGE של 100-400, ואני מצלם לפעמים גם על 1600. אבל באירוע הספציפי הזה לא ראיתי סיבה להעלות ISO, כי הבעיה שהייתה לי היא לא חוסר אור, אלא שריפת תמונות ואי אחידות.
פורסם 2009 באפריל 316 שנים מחבר לא מדוייק בעליל, אפילו הצמצם הכי פתוח שלך בעדשה הזאת (3.5) הוא מעל ומעבר בשביל עומק שדה מספיק עמוק לצילום קבוצות אנשים.בקיצור, אין לי ממש חשק או זמן כרגע לחזור שוב על הדברים שלי, אבל אתה עושה שטות.
פורסם 2009 באפריל 416 שנים א-הא! ידעתי! ;D(מילפורד, תציץ בנושא שלי)קניתי 500 SUPER יד שניה.כמה הוא עלה לך?
פורסם 2009 באפריל 2116 שנים מחבר עדכון קצר בעקבות פוסט שקראתי בבלוג חביב: קופסאות פלסטיק ופיזור האור שלכם אני לא כלכך מבין, מה קשור הדגם של הפלאש? זאת לא סתם חתיכת פלסטיק שפשוט מתחברת לפלאש מלמעלה? כמה שונה זה כבר יכול להיות מדגם לדגם, ואיך אני יכול לדעת מה מתאים לפלאש שלי? אז מסתבר שצדקתי, זאת באמת יכולה להיות סתם חתיכת פלסטיק גם במקומות סגורים המפזר הזה רחוק מאוד מלהיות מועיל, אבל צריך כנראה להוציא כמה עשרות דולרים לפני שמבינים את זה. לא יודע לגבי עשרות הדולרים, אבל לגבי היעילות של המפזר - נראה שדעותיכם חלוקות. תקרא את הפוסט...
פורסם 2009 באפריל 2216 שנים נו, שוב הדגמה שמתייחסת לנושא שמראש אינו בעייתי (זווית אלומת האור) ומתחמקת מלהתמודד עם הסיבה שגורמת לאנשים לקנות דיפיוזרים - ריכוך אור. מה חדש?עריכה: אוקי, עכשיו שקראתי את הטקסט אני רואה שהוא כותב בעצם את אותם דברים, אבל מייעד למרכך שימוש של פיזור אור על הרקע. זאת סיבה לגיטימית, אבל רוב קהל היעד שקונה מרככים מצפה לקבל ריכוך אור שמשפיע על הנושא. עמרי, לאיזו מטרה אתה הזמנת את המרכך?
פורסם 2009 באפריל 2216 שנים מחבר (לא הזמנתי עדיין)הסיבה היא פיזור אור באופן כללי.קורה לי לא מעט למשל שאני מצלם אנשים שעומדים למשל מאחורי קיר, ומופיע עליו ריכוז אור בנקודה מסויימת.המטרה שלי, בין היתר, היא למנוע את זה.המטרה השניה, כפי שנאמר, היא לפזר את הפלאש לכמה שיותר כיוונים, שיהיו בכל חלל החדר כמה שיותר החזרי אור ומכאן כל הפריים יתמלא באור כמה שיותר אחיד ורך (?).
פורסם 2009 באפריל 2216 שנים הסיבה היא פיזור אור באופן כללי. קורה לי לא מעט למשל שאני מצלם אנשים שעומדים למשל מאחורי קיר, ומופיע עליו ריכוז אור בנקודה מסויימת. זה מאוד מוזר. ה-540FGZ מכסה זווית של עדשת 24 מ"מ על פריים מלא, כל שכן זווית של עדשה כזו על מצלמה עם חיישן APS-C. ניסית לצלם קיר לבן כדי לבדוק את זווית אלומת האור שלו? אגב, מובנה בפלאש דיפיוזר נשלף שנותן כיסוי ל-20 מ"מ על פריים מלא (פחות מ-14 מ"מ על קרופ). אולי תנסה להשתמש בו? המטרה שלי, בין היתר, היא למנוע את זה.המטרה השניה, כפי שנאמר, היא לפזר את הפלאש לכמה שיותר כיוונים, שיהיו בכל חלל החדר כמה שיותר החזרי אור ומכאן כל הפריים יתמלא באור כמה שיותר אחיד ורך (?). יש בעיה אחת גדולה בתאוריה הזו. כדי לקבל תוצאה רכה תצטרך לסובב את ראש הפלאש לגמרי לאחור, אחרת הנושא ייקבל גם אור ישיר שנפלט מהדיפיוזר עצמו (דרך אחת מהדפנות הלבנות שלו). סיבוב הפלאש לגמרי לאחור מאוד בעייתי כי לעיתים קרובות אין קיר מספיק קרוב, וגם כשיש, הרקע יוצא חשוך עוד יותר מאשר בהקפצה למעלה-וקצת-לאחור. אם תנסה לצלם כך (אפילו ללא דיפיוזר) תראה כמה שזה לא נוח ולא מעשי. ואין ספק שהמסכן שיעמוד מאחוריך וייחטוף הבזקה בעוצמה מלאה ישר לפנים גם ישים לב
פורסם 2009 באפריל 2216 שנים מחבר זה מאוד מוזר. ה-540FGZ מכסה זווית של עדשת 24 מ"מ על פריים מלא, כל שכן זווית של עדשה כזו על מצלמה עם חיישן APS-C. ניסית לצלם קיר לבן כדי לבדוק את זווית אלומת האור שלו? הכוונה היא לא לריכוז אור בנקודה מסויימת ומסביב חושך, אלא פשוט לריכוז אור מוגזם לעומת השאר.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.