עבור לתוכן

HL2 וחביריו, לא עברו את הגבול ?

Featured Replies

פורסם

אז איך אתם אומרים

amd 2400

512mb 6,3,3 - cas 2.5

R9700 pro

יסתדרו עם המנועים האלה?

פורסם

ואיך הסתדרת עם הגירסת אלפא ?

פורסם

אולי תחכו קצת כי אף אחד מאיתנו לא בעל קשרים בVAVLE וID! אנחנו קוראים את אותם בנצ'מרקים שנויים במחלוקת שאתם קוראים ולא בעלי גישה למשחקים ולמפרטים שאנחנו בודקים. עוד לא יצא קמצוץ מידע על מספר פריימים שמשיג כל כרטיס בHL2 ודום בכלל נדחה

פורסם

אף אחד לא עבר שום גבול. אף אחד לא מכריח אתכם לשחק משחקים כמו HL2 או doom3 על רמת פרטים מקסימאלית. החבר'ה שמפתחים אותם הם לא אנשים טיפשים. הם מודעים לזה שלרוב אוכלוסיית העולם אין מחשבי high-end. בשביל קיימות ההגדרות של רמת הפרטים הרצויה המשחקים - כדי להתאים את הביצועים למחשב שלכם.

ואל תתלהבו מכמות פוליגונים גדולה. כבר מזמן קיימות שיטות להנמיך כמות פוליגונים לאובייקטים שונים ב-real-time לפי הצורך עם פגיעה מינימאלית בביצועים. לדוגמא, אני בטוח שכשאר אובייקט מתרחק מהמשתמש, המנוע מנמיך לו את כמות הפוליגונים. הרי כאשר הוא נמצא במרחק מאוד גדול, אף אחד ממילא לא רואה את הפרטים הקטנים, ולכן אין טעם לבזבז עליהם זמן חישוב.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים