עבור לתוכן

האם KSP מוכרים כרטיסי מסך ריפרביש ?

Featured Replies

פורסם

לפותח האשכול

במידה והם לא תיקנו/החליפו לך את הכרטיס במסגרת האחריות ועדיין יש בעיות נסה להשיג זיכוי, ותבדוק האם אפשר להשתמש בו בסניף אחר ברשת.

  • תגובות 52
  • צפיות 10.1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

למה שיסכים בכלל לתיקון של כרטיס ביומו הראשון?

שידרוש כרטיס חדש במקום או החזר כספי או זיכוי.

אבל בחיים לא תיקון

פורסם
  • מחבר

לפותח האשכול

במידה והם לא תיקנו/החליפו לך את הכרטיס במסגרת האחריות ועדיין יש בעיות נסה להשיג זיכוי, ותבדוק האם אפשר להשתמש בו בסניף אחר ברשת.

אין לי מה לעשות עם זיכוי בחנות KSP באופן כללי

כיוון שאני מאוד חושש שהרשת

מוכרת ריפרביש = מוצרים מקולקלים שחזרו ליצרן נארזו מחדש ונמכרים ע"י יבואנים כחדשים !

ישראל מעצמה של ריפרביש בכל מוצרי האלקטרוניקה

לא יתכן שהכרטיס שרוט מהקופסה וכל המארז נראה כמו אריזה מחדש שלא מזכיר

כלל כרטיסי מסך חדשים

בכל 4 הדפים לא נאמר לי

1. מה זה נקודות אדומות זוהרות ? ממה נובע ?

2. מה זה פסים בכל המסך של ורוד ולבן ? ממה נובע ?

האם בדיקת מאמץ מגלה את כל הבעיות ?

פורסם

מת על השטויות האלה "ישראל היא מעצמת הריפבריש"...

ישראל היא מעצמת הקומבינות והאנשים שמחפשים לקנות ב3 שקל יותר זול.

כאשר אנשים יחשבו דקה וחצי קדימה ויפסיקו לחפש את הקומבינה ולחפש לקנות ב"מחיר פצצות לגבות אחי, בדיוק מכרתי לדודה שלי, לבעלה ולשכנים שלהם", אלא יתחילו לחשוב גם על מה ואיפה הם קונים אז השטויות האלה של אייבורי וקייאספי יעלמו או לפחות יצטמצמו...

4870 הוא לא מצרך נדיר כ"כ שחייב לקנות אותו בKSP...

מי שקונה בזול משלם ביוקר.

פורסם

בכל 4 הדפים לא נאמר לי

1. מה זה נקודות אדומות זוהרות ? ממה נובע ?

2. מה זה פסים בכל המסך של ורוד ולבן ? ממה נובע ?

האם בדיקת מאמץ מגלה את כל הבעיות ?

יכול להיות שיש בעיה בזכרון של הכרטיס, ויכול להיות שיש בו תקלות אחרות כמו ארטיפקטים.

בדיקת מאמץ עלולה לעלות על זה ועלולה גם לא לעלות על זה, הכל תלוי עד כמה באמת הם ירצו לגלות את זה.

פורסם

1. דנדן, מה שאתה עושה כבר לא ראוי ולא מכובד.

2. מי אמר שKSP היא הרשת הכי גדולה בארץ?! אני לא יודע כמה אתה מכיר את המספרים שמאחורי השוק הזה, אבל KSP היא במקרה הטוב שלישית בגודלה, וכן כאשר מדובר ברשת של מספר סניפים שאני בטוח שמחזור המכירות שלה גדול פי כמה משל רשתות קטנות יותר / או חנויות שהן לא חלק מרשת, אז כן, יש פה יחס הגיוני: יותר מכירות = יותר תקלים עם לקוחות.

3. בכל סניף של KSP שאני ביקרתי בו, יש שלו שאומר משהו כמו "בדוק שהסחורה שלך לפחות נראית תקינה לפני שאתה יוצא מהחנות", כי עכשיו כשהוא יחזור אליהם, מאיפה להם לדעת שהכרטיס הגיע ככה ולא פותח הת'רד שרט ודפק אותו?

4. על כל רשת שנמצאית בשוק מספיק זמן בהתאם, אם תריץ את החיפושים שהרצת תמצא כתבות מהסוגים הנ"ל.

5. מהנסיון שלי בתחום, אני מבין את גישת בתי העסק:

א. חצי מעם ישראל הוא רמאי! אנשים שמספרים רבעי אמת, ממציאים סיפורים שלמים ובאים "לדפוק את המערכת". שוברים שורפים מרכיבים לא נכון, דופקים רכיבים ע"י OC בצורה לא טובה וכד'... וזה גורם לעסקים שנכבו (מנסיון אישי) לפתח גישת GUILTY UNTIL PROVEN INNCOCENT.

ב."הכלבים נובחים והשיירה עוברת" - אני לא אגיד לך שלא היו לי לקוחות שלו יכולתי לחזור אחורה בזמן לא הייתי עושה דברים אחרת, אבל האמת היא שבסופו של דבר הבעיות הן נקודתיות, אם חנות הייתה מלאה רק באנשים שבאים לצעוק ולהתלונן כל הזמן אז אף אחד לא היה קונה שם, ועובדה שהחנויות לא נסגרות על מקרים נקודתיים. קח כמקבילה פה סופרמרקט, זה שמישהו קיבל קלקול קיבה מאוכל שהוא קנה שם, לא עושה את כל עובדי הסופר לבני זונות או את הסופרמרקט למקום מרושע.

אני לא אוהב את הצורה שבה מוכרי אייבורי שפגשתי עד היום מוכרים, כל אחד מהם שיצא לי לראות דאג רק לנסות לדחוף מוצרים פשוטים יחסית, או מוצרים שברור מאליו שאחוזי הרווח של הרשת הוא גבוה יותר עליהם, וגם ההמלצות היו לא פעם נגד ההגיון הישר, אבל זה עסק, בוא כשאתה יודע מה אתה רוצה. לא יודע? בשביל זה קיים הפורום.

היה לי עובד, והבנאדם הזה היה פשוט "דוחף" לאנשים, וגם אחרי שהסברתי לו שאני רוצה אותם יוצאים ממני מרוצים וחוזרים רק כדי לקנות עוד, ולא רוצה למכור להם זבל שיגרום להם לחזור אלי בכעס ובעצבים, המשיך בשלו, והוא גרם לי לכמה אי נעימויות.

מוכר דפק אותך אישית? אם אתה חושב שזה מוצדק, פנה לממונים עליו, זכור שמדובר בפרנסה שלו, לעובד שלי הייתה משפחה לפרנס, אבל הגינות באה קודם!

עד היום אנשים שקנו את המחשבים שלהם אצלי גורמים לי תחושה של נחת כשאני פוגש אותם ברחוב.

גם אם אתה "נדפק" ע"י חנות, קח את הדברים בפרופורציה, הרבה יותר גרוע להדפק ע"י קופת חולים.

פורסם

אל תיכנסו לדיון כללי על חנויות פה, יש לזה את פורום כללי.

תתייחסו לעניין של פותח הדיון בלבד.

פורסם

אני חושב שאנשים ממהרים פה להגיע למסקנות וזה דבר שלא תמיד מכובד (אפילו אם מדברים על נסראללה). איך הגעתם למסקנה ש100 אחוז מדובר במוצר מחודש או משומש על סמך שורה של מישהו ? מישהו השווה אריזה של שני כרטיסים זהים וראה שיש הבדל ? מישהו שאל את פותח התרד מה זה בכלל "ניילון פתוח" ? (גם בכרטיס שלי הניילון הסטטי לא היה סגור בצורה כלשהי), מישהו בדק מה טיב השריטות שדוברו עליהם ? (אני מניח שאתם יודעים שחוץ מלקוחות ואנשים שעובדים בKSP יש גם בודקי איכות במפעל והכרטיס עובר ידיים עד שנארז ודברים יכולים לקרות...).

ובכלל סיפור של כרטיס שהחברה יודעת שאי אפשר לעבוד איתו בצורה סבירה והיא מוכרת אותו שוב כאילו הקוח לא יחזור - בכלל נשמע לכם הגיוני ? נראה לכם שחברה שעובדת בכזו טיפשות בכלל תישרוד יותר מחודשיים ?

KSP" הלחימה כרטיס רשת" של 24 שקל שהרווח עליו כמה שקלים ומכרה אותו שוב ? זה בכלל נשמע לכם הגיוני ? פעם ראשונה בחיים שאתם רואים הלחמות על מוצר אלקטרוניקה שלא נראות "משויפות עם מלטשה של יהלומים" ? ועוד מוצר סופר זול... (מישהו ראה פעם איך נראת סגירה של הHEATPIPE ב AC7 PRO ?).

לא שאני אומר שמה שאמרתם נכון או לא נכון, האמת שאין לי מושג ולדעתי אין בכלל מספיק מידע או משהו רציני וראציונאלי להתבסס עליו. אז מבחינתי יכול להיון שהכל נכון ויכול להיות שהכל גם לא נכון.

אבל אל תמהרו להסיק מסקנות בצורה כלכך חובבנית (שוב - אפילו אם מדובר בנסראלה או אפילו אם KSP גונבים את מספרי האשראי שלכם וגונבים לכם שבבי זיכרון מהכרטיסי מסך). זה פשוט לא יפה ולא מכובד וזה בסוף גם מגיע לשאר הדברים בחיים וגם כאלו שמשפיעים על כולנו. מה שמומלץ הוא לבדוק לעומק - לשער השערות ואז להסיק מסקנות בצורה מותנת.

פורסם

דניס, הודעה אחרונה מבחינתי, ומחכים להמלצה שלך בפורום מסכים :D (נעלמת משם)

מה בדיוק עשיתי שלא ראוי ולא מכובד?

ומתי אמרתי שKSP היא הרשת הגדולה בארץ? אני סך הכל אמרתי שהיקף המכירות שלה הוא גדול...

לכל חנות יש סיפורים, אני מסכים איתך, גם לפנדה גם לנועה גם לTMS וכו'... אבל ההבדל הוא בכמות הסיפורים ותדירות הסיפורים. (גם אם יש הרבה מכירות...)

אתה אומר שמה שאני עושה לא ראוי ולא מכובד, ואתה כותב דברים כאלה על IVORY? אתה עובד KSP במקרה?

ומה שאותי הכי עצבן שם, זה שמחשב, חדש, נכנס אליהם לתיקון אחרי שבועיים שנקנה בגלל BSOD קבוע, הם טענו שהחליפו לו HD (לקח להם כשבוע), לקחתי אותו ואחרי מספר ימים הוא שוב פעם מת, חזר למעבדה, ביקשתי שגם יעשו בדיקת מאמץ על מנת לראות שהכל תקין, שבועיים אחרי זה התקשרו אלי אמרו שהמחשב מוכן, שאלתי אותם אם הוא נבדק מבחינת מאמץ, אמרו לי שלא, אחרי שהתווכחתי עם המעבדה שלהם הם אמרו לי לפנות ללירן, פניתי ללירן והוא אמר שהוא יבצעו את הבדיקה.

מעבר לשבועיים אחרי זה הם דיברו איתי שהמחשב מוכן, חזרתי לשם, רציתי שידליקו אותו לראות שהכל תקין, ונחש מה? המחשב לא עובר את שלב הBOOT.

הוא פתח את המחשב, ופתאום חיבר את הכבל של הHD (כן בטח עשו בדיקת מאמץ), וגם הוא הוציא את הזכרונות ועשה פווו (לנקות את האבק), אחר כך המחשב נדלק, אז ביקשתי ממנו שיכתוב בטופס התיקון שהמחשב לא עבד כשהגעתי, הוא לא הסכים לכתוב והוא התחיל להאשים אותי בכך שהמחשב מלא באבק.

מחשב שהיה שם חודש+, כמובן שלא ויתרתי ורציתי את המנהל של הסניף (סניף ראשון), בא אלי אחד המוכרים טען שהוא המנהל, הוא גם לא הסכים לכתוב שהמחשב לא פעל וכו', כרגיל צעקות עפו שם באויר, והלכתי משם עם המחשב.

(המחשב היה של חברה שלי בזמנו, ומספר ימים אחרי זה נפרדנו, אז לא יודע אם התקלות חזרו).

אז לך תמליץ אחרי מקרה כזה לאנשים לקנות שם.

עובדה שהם לא באמת טרחו לברר מה הבעיה במחשב.

את המקרה השני שהיה לי איתם אני לא אספר כעת, אם מישהו ירצה אין לי בעיה לספר בפרטי...

שעובדת בכזו טיפשות בכלל תישרוד יותר מחודשיים ?

כן, כי יש הרבה ישראלים פרייארים... ולא 100% מהמוצרים לא תקינים, אז הם מאבדים קצת כל פעם, זה לא נורא...

KSP" הלחימה כרטיס רשת" של 24 שקל שהרווח עליו כמה שקלים ומכרה אותו שוב ? זה בכלל נשמע לכם הגיוני ? פעם ראשונה בחיים שאתם רואים הלחמות על מוצר אלקטרוניקה שלא נראות "משויפות עם מלטשה של יהלומים" ? ועוד מוצר סופר זול... (מישהו ראה פעם איך נראת סגירה של הHEATPIPE ב AC7 PRO ?).

גם אותי הסגירה הפתיעה :D

אבל אל תמהרו להסיק מסקנות בצורה כלכך חובבנית (שוב - אפילו אם מדובר בנסראלה או אפילו אם KSP גונבים את מספרי האשראי שלכם וגונבים לכם שבבי זיכרון מהכרטיסי מסך). זה פשוט לא יפה ולא מכובד וזה בסוף גם מגיע לשאר הדברים בחיים וגם כאלו שמשפיעים על כולנו. מה שמומלץ הוא לבדוק לעומק - לשער השערות ואז להסיק מסקנות בצורה מותנת.

אולי יהיו בעתיד מוצרים של KSP, כמו שיש מוצרים של IVORY :lol: :lol: :lol:

פורסם

ice2K מילים כדורבנות.

מול סניף ראשון לא יצא לי לעבוד, אני עבדתי בעיקר באיזור השרון, נתניה / רעננה / קצת ת"א. ברור שיש טיפוסים יותר נחמדים ופחות נחמדים אנשים שיותר מצאו חן בעיני ואנשים שפחות.

1. אני לא כותב שום דבר נקודתי, זו פשוט הדוגמא האחרונה שהייתי עד לה, אין שם, אין סניף ואין התלהמות.

2. לא עבדתי בKSP, הייתי "פרילנסר", היה לי חשבון דילרים אצלם, ככה שיצא לי להגיע אליהם הרבה וגם לאייבורי, COM4U ובעוד כמה מקומות, ודווקא בKSP כן הייתי מרוצה, גם בעבודה איתם, וגם מציוד שקניתי לעצמי אישית.

3. מבחינת יחס הביקורות הרעות על חנויות כמו אייבורי וKSP לעומת אחרים. ההפרש במחזורי המכירות של 3 הגדולים, אל מול 7 הנותרים בטבלת 10 הגדולים הוא די תהומי, ככה שבוא נגיד שאם לכל עובד יש "תקרית" אחת בשנה, אז היית צריך לשמוע הרבה הרבה יותר תלונות עליהן מאשר אנחנו שומעים.

אני לא מתיימר לדעת מספרים מדויקים, אבל חברות כמו אייבורי וקי אס פי שהן חברות עם 10 סניפים + מוכרות פי 20 בערך מחנויות קטנות, אז כן, יש הגיון בזה שהאיכות של טיפול בדברים קצת יורדת עם עלית הכמות, ויש הגיון בזה שסטטיסטית, יהיו יותר "תקריות".

פורסם

אבל בסופו של דבר גם סטטיסטית יש יותר תקריות מאשר מה שצריך להיות...

איפה יש את הרשימה של הרשתות?

פורסם

מחזק את דבריו של ice2k.

פורסם

מחזק את דבריו של ice2k.

פורסם

קודם כל ל-KSP יש היסטוריה עם רפרבישט למשל הרדיסקים היו מוכרים במחיר אטרקטיבי אבל אחריות הייתה לשנה במקום 3 כמו שאר חנויות ,מימוש אחריות אצלם תמיד היה אתגר מבפני עצמו ושרות הנדיב תמיד היה נגמר לאחר קבלת הכסף .

דרך אגב שמתם לב שב- ZAP.CO.IL הם לא מופיעים ברשימת חנויות , הם קיבלו כל כך הרבה ביקורות רעות ש.....לא יודע ביקשו, איימו ....שורה תחתונה הם כבר לא ברשימה.

פורסם

^אתה מודע לעובדה שבעלי עסקים צריכים לשלם כדי להופיע בזאפ?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים