צפייה בסרטים ב-Tv-out עם Windows Meida Player - תוכנה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

צפייה בסרטים ב-Tv-out עם Windows Meida Player


trek

Recommended Posts

שלום,

היום ניסיתי לצפות בסרט בעזרת ה-Tv out שלי(מה- GeForce4), את הסרט נגנתי - Media Player(הישן והטוב) אבל על הטלוייזיה ראו את החלון של הסרט שחור ובמחשב ראו, אני זוכר שכאשר ניסיתי עם Windvd ראיתי כמו שצריך ועם PowerDVD ראיתי שחור אצלי במחשב וטוב בטלוייזיה.

מישהו יודע אם אפשר לתקן את זה כדי שאני אראה את הסרט גם בטלוייזיה?

תודה רבה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

tv-out = יציאה לטלויזיה מכרטיס המסך

בכל מקרה - כנס להגדרות כרטיס המסך (control panel -> display settings), ולשונית settings כנס לadvanced ->gforce4, בהגדרות nview display mode תשאיר את ההגדרה ל standard, (אם זה לא עובד נסה את horizontal span)

בהגדרות overlay שחק עם ההגדרות של full screen, אחת מהן (אני לא זוכר כרגע כי זה מבוטל אצלי) עבדה אצלי יפה מאד, כל חלון וידאו שודר בfull screen למסך הטלויזיה, ולא השפיע על מסך המחשב.

בעיה אחת היתה לי עם העניין הזה - אם ניסיתי למזער חלון וידאו שמשודר לטלויזיה הייתי מאבד תצוגה במסך מחשב וצריך לנסות לסגור את וינדוס "על עיוור".

(ראה תמונה)

שיטה אחרת, לטעמי הרבה יותר נוחה ואיתה אני עובד כרגע היא לבטל את מסך הטלויזיה בדרייבר ובמקום להשתמש בתוכנה tvtool שהרבה יותר גמישה.

זו תוכנה מסחרית אבל אפשר להשיג גרסאת דמו עובדת באתר http://tvtool.info/index_e.htm

תוכנה מצויינת, לוקח זמן להבין חלק מהאופציות אבל ברובן אתה גם ככה לא משתמש, אצלי היא עובדת בלי תקלות ואני לא מסוגל לעבור בחזרה לשימוש באופציות שקיימות בדרייבר של אחרי שהתרגלתי אליה.

דרך אגב, בדרייברים של חסרה הגדרה לרזולוציה של הטלויזיה (720X560) שtvtool יודע לעבוד איתה, אם תחפש באחד הפורומים כאן (לא זוכר אם זה ב"כללי", ב"גרפיקה" או באחד אחר) יש בראש העמוד ת'רד ומופיע בו שינוי שעשיתי לדרייבר 44.03 כדי שיעבוד עם הרזולוציה הנ"ל בtvtool.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...