עבור לתוכן

פנדה - זכרונות במעטפה? מקרה אישי שלי..

Featured Replies

פורסם

שלום וערב טוב לכל חברי HW! ;)

רציתי לספר לכם סיפור קצרצר שלי עםצ חברת פנדה מחשבים.

הסיפור מתחיל בתאריך ה-11.2.09, התאריך בו הזמנתי לי סטיק זכרון של G.SKILL שעלה בזמנו 130. (פרטי מוצר תוכלו לראות כאן באתר החברה-http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_271_2236_2237_2398&products_id=23747&PHPSESSID=f9945d6fb8de81b37fe0350a44326084)

ההזמנה הייתה פשוטה, שם, טלפון ואני קיבלתי מספר הזמנה. עבר יום, יומיים, שלושה, שבוע ופנדה לא התקשרו? איפה פנדה הנהדרת שכולם מהללים ומשבחים? אני כלקוח לא לחוץ לא לקחתי את זה אישי או משהו דומה. אחרי זה הזמן התחיל לעבור ואני התחלתי "לחשוש" מה עם ההזמנה שלי? התקשרתי ואמרו לי שיש בעיות עם היבואן ואז באתי פיזית לחנות אחרי שבועיים- נאמר לי שהמוצר תקוע ביבואן.

הנה היום שלחתי את אמ שלי לסניף של פנדה במתחם הקניות ב-"מול זכרון" ששם כל העסק התרחש ומה שקרה זה שהיא הגיעה לשם, אמרתי לה בטלפון את פרטי המוצר והכל כדי שתקבל את המוצר הנכון.

עכשיו אמא שלי חזרה הבייתה לפני פחות משעה והיא עושה לי- הינה יוגב! הזכרון שהזמנת מפנדה הגיע, אני רואה מולי מעטפה של פנדה ועליה שמי ומספר ההזמנה והמקום אליו היה צרך להגיע (הסניף בזכרון). אני פותח ולפתח אני רואה את הזכרון שהזמנתי, ערום ושוכב לו בהנאה במעטפה- אני שואל את אמא שלי, זה כל מה שהגיע? היא עונה לי שכן.

עכשיו אני תוהה לי פה, איפה הקופסאת פלסטיק המעפנה שבה תמיד מגיעים הזכרונות? איפה האחריות? מה זה פה? אין אפילו למי לפנות במקרה של תקלה- מה אנחנו בשוק?

עכשיו אני רק צריך להתקין את הזכרון במחשב ולגלות שהוא דפוק, זה מה שחסר לי.. :-[

לא מספיק חיכיתי מספיק זמן בשביל ההזמנה שלי אני בסוף מקבל מוצר ובלי כלום? בושה! כאחד שקנה אצלם כמה פעמים יצא כמעט מרוצה בכל פעם לא רואה סיבה למה זה קורה/ קרה?

אני אשמח מאוד לשמוע את דעתם ועוד יותר את תגובתם של פנדה בנושא אם יש פה עדיין דוברים שלהם באתר? ::)

הרבה תודה רבה ויום טוב! :hi:

פורסם

תתקשר ותגיד להם על זה, תשאל אותם.

יכול ליהיות חלה טעות או אני לא יודע מה.

תברר מולם ואז תבוא לפה

פורסם

גם לי בזמנו הם מכרו זכרונות בשקית פצפצים, BH5 למי שעדיין זוכר (DDR1). הם טענו שככה מגיעים הזכרונות, כי הם קונים OEM או משהו בסגנון.

פורסם
  • מחבר

מילא פצפצים אבל פשוט מעטפה גדולה רגילה שכזו שבדרך כלל מקבלים בה הזמנות או את השכר החודשי היה שם השם שלי עליה והזכרון.

אבא שלי התקשר לשם וזיבל להם ת'שכל ומה שקורה זה שהם קונים בסיטונאות ואז זה פשוט מחלקים את זה ובקיצור ככה זה.. ??? קיצר, נותרתי עדיין עם הרגשה מוזרה מאוד בנוגע לזה וכרגע אני אולי אתקין ת'זכרון לראות מה איתו בכלל.. ;)

פורסם

תראה, לי יש להתקל שם ב3 מקרים.

זכרונות, שמגיעים בקופסא.

זכרונות שמגיעים בגרסאת OEM, כלומר שקית קטנה יעודית.

זכרונות שמגיעים במעטפה, אלו בעיקר זכרונות שעוברים מהמחסן לסניפים... (הכל תלוי דרך מי הם שולחים).

מה שחבל זה שהם לא מציינים איך הזכרונות מגיעים...

אבל מה שהכי חשוב כאן, בסופו של דבר זה האחריות.

כל עוד מקבלים את האחריות מהיבואן הרישמי, וגם מדובר על זכרונות שהם לא זיופים אז אין בעיה כל כך.

פורסם

מה זה "אז אין בעיה כל כך?"

אם לא כתוב אחרת, אז מן הסתם שאני מצפה לקבל זכרון בתוך קופסא סגורה ולא כפי שפותח הנושא תיאר.

זה שהזכרון לא מזוייף ותקין זה ברור מאליו, אתה לא צריך לקוות לדברים כאלו. ::)

פורסם

הכוונה היא שמתברר שנמכרו במספר חנויות שלא אציין את שמם, זכרונות מזוייפות, (שגם הגיעו עם קופסא והכל).

אני ציינתי שזה לא בסדר שהם לא מציינים איך הזכרונות מגיעים.

אבל מצד שני אמרתי שכל עוד הזכרונות שאתה מקבל תקינים ולא מזוייפים, אז אין לך מה לדאוג בסופו של דבר.

אחרי הכל מה אתה עושה עם הקופסא אחרי שאתה מתקין את הזכרונות החדשים? זורק אותה בדרך כלל...

אבל שוב פעם, לא התייחסת בכלל לזה שאמרתי שזה לא בסדר שלא מציינים איך הזכרונות מגיעים.

פורסם

בתור מישהו שעבד לפני כמה שנים בחנות מחשבים אני יכול לספר לך שיש מקרים שאתה מזמין כמות גדולה של זכרונות OEM מהיבואן אתה מקבל קופסא גדולה עם מחיצות בתוכן יושבים הזכרונות, בלי עטיפה נפרדת לכל זיכרון ובלי ניירת.

פורסם

דווקא בגלל שהזכרונות מזוייפים אתה צריך לפרסם את שם החנויות ולא לשמור אותם קרוב לליבך.

ומה זה משנה מה אני עושה עם הקופסה? ברגע שלא כתוב אחרת אני צריך לקבל אותה.

ולגבי מה שאמרת, קראתי את זה ואני מסכים איתך לגבי זה. זה בידיוק מה שאני אומר גם.

פורסם

שלום רב,

ידוע לכל מי שבתחום המחשוב שזכרונות מגיעים לעיתים באריזות של 20 או 50 יחידות ללא כל עטיפה או אריזה.

לצורת האריזה יש ביטוי בענף המחשבים זה OEM או BULK.

אכן מי שנתקל בפעם הראשונה בכונן קשיח , זכרון או צורב למשל שמגיע בצורה הזאת הוא אכן נפעם ונדהם והדבר מובן לחלוטין.

גם כאן הבחור החביב יוגב, אין לו חלילה טענה לגבי הזכרון והוא אפילו לא בדק אותו אם הוא תקין.

פשוט לגבי צורת האריזה שהוא כנראה לא שמע ולא מכיר - ועכשיו אני מקווה שנרגעת :-) למרות שמספר גולשים כאן

שקצת מכירים את התחום כבר הסבירו זאת לפניי.

ברוב המקרים את המוצרים אנו שמים בשקית אנטי סטטית, אני מניח שהיה חסר בסניף ולכן שמו במעטפה רגילה.

אני מודה לך על ההערה ואני אדאג באופן אישי שבסניפים יהיו שקיות אנטי סטטיות.

תודה וערב טוב

עו"ד יאיר סאטובי

מנכ"ל

פורסם

את אותו הסיפור בדיוק סיפרו לי פעם כשקניתי דיסק קשיח (לא בפנדה... חנות אחרת).

כשהתקנתי אותו מצאתי עליו איזה 20 גיגה של מידע.

גם אם הייה בו שימוש חד פעמי, איך הצרכן יכול לדעת את זה?

מוצר יכול להראות חדש לחלוטין, אבל אם בפועל השתמשו בו כמה חודשים, זה כמה חודשים פחות לשימוש של הלקוח... גם אם המוצר יחזיק עד סוף תקופת האחריות, יש "גזל" של זמן שימוש במוצר כתוצאה מהבלאי הטבעי שלו...

לפי דעתי חנות (במיוחד רשת) שמתכוונת למכור את המוצרים ביחידות צריכה לארוז את המוצרים בשקיות האנטיסטטיות מראש (ולא רק כשלקוח רוצה לקנות) כדי שגם לעובדים לא תהייה אפשרות "לשחק" עם המוצר.

פורסם

^^^

לפחות היה מידע ששווה כסף? :)

חבר שלי קנה לאבא שלו טלפון סלולרי מהחנויות האלו שנמצאות בכל חור, ואמרו לו שהמכשיר חדש.

ובסוף היה במכשיר סים, עם מספרי טלפון של מפורסמים (הם בדקו חלק והמספרים היו נכונים), מעניין כמה כסף יקבלו אם ירצו למכור אותם :)

בנוגע לשים בשקית אנטיסטטית מראש, מהרגע שזה נכנס למחסן, אני מסכים איתך ב100%.

פורסם

סתם היו עליו כל מיני תוכנות שניתנו לי בלי רישיון ::)... כנראה דברים שהמעבדה השתמשה בהם... אבל לא הייה לי כוח לבדוק את תוכן הקבצים- פשוט הלכתי והחלפתי את הדיסק (ואז נתנו לי HD עם 2 מגה באפר במקום 8 וכשביקשתי להחליף שוב המוכרת שאלה לי "אבל מה זה משנה? אתה לא יכול לקחת את זה וזהו?!"... עוד שנייה הייתי מביא לה סטירה >:( לחרטט לי סיפורים פעמיים רצוף?! עד כמה היא חושבת שאני טיפש :bash:)

פורסם

KSP? :P

פורסם

ראית אי פעם מוכרת בסניף כלשהו של KSP?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים