פורסם 2009 בפברואר 2816 שנים אני מבין אותך, הבעייה שאיכות השירות כן קובעת לכן אני מציע לך לשלוח להם פקס עם פירוט הבעיהקיימת אפשרות שיחזרו אליך עם פיתרון, בטוח שיש להם מנגנון ששולט על ההגבלות מאחר והם מפעילים אותו בצורה סלקטיבית.בכל מקרה אני גמרתי איתם , אחרי הרבה שנים של נאמנות עיוורת, מסתבר שהפסקתי להיות אטרקטיבי עבורם.
פורסם 2009 בפברואר 2816 שנים אני חושב שזה התחיל בערך באיזור של ההתרסקות ה"כללית" של האינטרנט - למרות שנראה לי שהכתבה בYNET ניסתה לדאוג להאשים את כל הספקיות, כדי שלא ידעו שמדובר בבעיה בנטביזיון בעיקר(גם YNET וגם נטביזיון נמצאים בבעלות של די.בי.איי אחזקות של נוחי דנקנר) - אבל צריך לקחת את הדברים האלה בערבון מוגבל רב, ולדעתי בYNET צריך להיות גילוי נאות לגבי הקשר שלהם לכבלים, לנטביזיון ולשופר סל - כאשר הם מפרסמים כתבות מהעניין הזה, כי ה"אוביקטיביות" שלהם נראית לפעמים מוטה לטובת החברות האלה.קודם כל זה איי.די.בידבר שני אין לה אחזקות בYNET או בידיעות
פורסם 2009 בפברואר 2816 שנים קודם כל זה איי.די.בידבר שני אין לה אחזקות בYNET או בידיעותhttp://news.walla.co.il/?w=/111/1132126/@@/item/printerצודק, טעיתי. זכור לי שהיו מגעים. כמו כן, לא ברור האם בסוף יש לו חלק בהוט או לא, בגלל שהממונה על ההגבלים העסקיים בדק את העניין ואני לא מצליח למצא תשובה לכך באינטרנט.
פורסם 2009 בפברואר 2816 שנים גם אצלי זה בדיוק אותו הדבר..התחברתי לנטוויז'ן לפני כחודש והכל היה מצויין מבחינת הביטורנט,בשבוע האחרון שמתי לב שאי אפשר להוריד שום טורנט במהירות מקסימלית(מגיע עד לכ-150KB) אבל אם מורידים כמה קבצים אז המהירות הכוללת מגיע למקסימום מהירות ההורדה ב 3MB
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.