פורסם 2009 בפברואר 2516 שנים מישהו במקרה יודע מהי תקופת האחריות שסוני נותנים למסכי ה LCD שלהם?לפי כמעט 3 שנים (32 חודשים) קניתי מסך LCD של סוני - SDM-HS75D.במעמד הקנייה נאמר לי שהאחריות היא 34 חודשים. אבל אין לי תעוד לכךהמסך התקלקל ואמור להיות עדיין תחת אחריות.אבל בגלל שמדובר במסך של כמעט 3 שנים, אז ברור לי שלא יהיו להם חלקי חילוף, והם יתחילו לשגע אותי עם כל מיני תירוצים מפגריםמה עושים במקרה כזה?
פורסם 2009 בפברואר 2616 שנים יש לך קבלה שמתעדת את תאריך הקנייה?אתה יכול לפנות איתה למי שקנית ממנו את המסך, והוא אמור להגיד לך מה לעשות.אם החנות שקנית לא קיימת, אתה יכול לפנות ליבואן (ישפאר, אני חושב).
פורסם 2009 בפברואר 2716 שנים סביר יותר שהיבואן הוא לייף מחשבים, אני מציע שתפנה אליהם עם המס' הסידורי של המסך זאתכל עוד אין לך קשר עם המקום שממנו נקנה המסך.
פורסם 2009 בפברואר 2816 שנים מחבר לאחר חיפוש ממושך מצאתי את הקבלה!!! ועדיין לא עברו 34 חודשים - המסך באחריות אבל אני בטוח שאני הולך לעבור התעללות אינטנסיבית עד שאקבל מסך מתוקן או מסך אחר בטח יספרו לי כל מיני סיפורי אגדות על מעבדות לתיקון שנמצאות בסין וסתם בשביל ההמחשה - הנה התקלה במסך: http://img12.imageshack.us/my.php?image=19299295.jpg תגידו לי מי היה מוכן לעבוד עם כזה פס מעצבן באמצע המסך
פורסם 2009 בפברואר 2816 שנים מספר בעיות: א. רוב הסיכויים היבואן הוא לייף מחשבים. לייף מחשבים פשטו רגל. ב. מדובר במסך מאד מיושן. יקח חודשים לתקן אותו, אם בכלל. יכול להיות שיציעו זיכוי כספי מסויים.ג. היום אפשר לקנות מסך ב-1000 שקלים שמתעלה על שלך בכל פרמטר אפשרי.
פורסם 2009 בפברואר 2816 שנים סביר יותר שהיבואן הוא לייף מחשבים, אני מציע שתפנה אליהם עם המס' הסידורי של המסך זאתכל עוד אין לך קשר עם המקום שממנו נקנה המסך.יכול להיות שנותן השירות הנו ישפאר - שמבחינתי השירות שלהם לא יותר טוב משירות של חברה שפשטה את הרגל...כדאי לנסות - בכל מקרה כל טוב,גבריאל
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.