פורסם 2009 בפברואר 2316 שנים שלום לכולם,אני מחפש תוכנה שתעזור בייעול העבודה שלי ושל עובדיי. אתן קצת פרטים, אולי זה יעזור להבין מה בדיוק אני צריך:אני עצמאי שעובד מול המון (עשרות רבות) של חברות בארץ ובחו"ל. בכל חברה יש את אנשי הקשר השונים, מיילים, טלפונים ועוד פרטים שצריך לדעת עליהם. כרגע הכל מרוכז במחברת גדולה ומבולגנת. הייתי רוצה כמובן תוכנה שאליה אכניס את כל המידע הזה באופן מסודר.יש לי גם מספר עובדים שמבצעים בשבילי משימות. כרגע אני מתקשר אליהם פעם בכמה ימים, בודק מה הספיקו לעשות ובהתאם לכך נותן להם משימות חדשות. הייתי רוצה שכולם יוכלו להתחבר אליי בתוכנה, לקבל ממני משימות ולעדכן בזמן אמת את התקדמותם. כמו כן הייתי רוצה שתהיה להם גישה לחלקים מספר הכתובות.מבחינת עומס, לפעמים כשיש 20 משימות לבצע בו זמנית, דווקא החשובות הולכות לאיבוד. כרגע אני פשוט עושה רשימות, הייתי רוצה שתהיה תכונה של tasks או things to do שאוכל לסדר (גם לי וגם לעובדיי) לפי חשיבות.ודבר אחרון, אם ניתן היה שלכל חברה (כלומר לכל לקוח) יהיה מין פולדר כזה שבו אוכל לראות פעולות שנעשו בעבר וכדומה, זה יהיה מעולה.ממש זקוק לעזרתכם. מישהו מכיר תוכנת פלאים כזאת?
פורסם 2009 בפברואר 2316 שנים מה שאתה צריך זה שילוב של מעקב משימות וCRM.מה גודל החברה וכמות העובדים אצלך?
פורסם 2009 בפברואר 2316 שנים מחבר מה שאתה צריך זה שילוב של מעקב משימות וCRM.מה גודל החברה וכמות העובדים אצלך?לא יודע מה זה CRM.החברה קטנה מאוד - רק אני ועוד 3 עובדים...
פורסם 2009 בפברואר 2316 שנים אם זה גודל החברה אז כנראה שאין לך צורך בCRM לזמן הקרוב.אני הייתי מציע לך לנסות OnTime Express ולסות לראות איך אתה יכול לסדר את כל המשימות והמטרות (שהם הלקוחות שלך) שם.
פורסם 2009 בפברואר 2316 שנים מחבר אני הייתי מציע לך לנסות OnTime Express ולסות לראות איך אתה יכול לסדר את כל המשימות והמטרות (שהם הלקוחות שלך) שם.אתה מכיר את OnTime מניסיון ?הוא נראה מאוד לכיוון תוכנה/מפתחים/באגים וכדומה. העסק שלי הוא הכי לואוטק שיכול להיות...
פורסם 2009 בפברואר 2316 שנים אני עובד עם הגרסא ה"גדולה" בעבודה שלי וזה לא רק ל bug tracking אלא גם לניהול של משימות וטיפול בתקלות.מה שמאוד נחמד בתוכנה זה האפרויות הרבות של התאמה אישית שם.
פורסם 2009 בפברואר 2316 שנים מחבר בינתיים מצאתי את http://www.aceproject.com/, נראה מעניין אבל חסרים לי דברים בסיסיים כמו ספר טלפונים וכתובות נורמלי. נראה מה אפשר לעשות עם זה.בטח יש עוד פתרונות דומים שיותר מתאימים ספציפית לצרכיי, פשוט קשה למצוא...
פורסם 2009 בפברואר 2316 שנים יש לך חבילת אופיס מותקנת? תשתמש בoutlook כדי לנהל אנשי קשר ותשתף את זה עם העמיתים שלך לעבודה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.