עבור לתוכן

האם AMD יספקו מעבדים עם SSE5 בדור 45NM לסוקט AM3 ?

Featured Replies

פורסם

האם AMD יספקו מעבדים עם SSE5 בדור 45NM לסוקט AM3 ?

ובאם כן היכן רואים זאת ?

והאם INTEL עובדת על דבר דומה ?

פורסם

אצל AMD התמיכה ב SSE5 צפויה להיות בליבה הבאה שלהם, הבולדוזר שתצא מתישהו ב 2011:

http://en.wikipedia.org/wiki/SSE5

לאינטל כיום יש תמיכה ב SSE4.1/4.2 שאותה אין בכלל ל AMD:

http://en.wikipedia.org/wiki/SSE4

השלב הבא של אינטל זה לקפוץ מדרגה ישירות ל AVX (הדור הבא של SIMD, שיעבוד ברגיסטרים של 256 ביטים כבר):

http://en.wikipedia.org/wiki/Advanced_Vector_Extensions

ויותר מאוחר זה לשלב fused multiply-add:

http://en.wikipedia.org/wiki/Multiply-accumulate

פורסם

אז ? הכתבה מ 2007, אם תסתכל בלינק שהבאתי רשום למטה מקורות והדחייה ל 2010 היא מסוף שנה שעברה.

פורסם
  • מחבר

הדור הבא של 32 NM

האם יהיה גם בסוקט 1366 ?

פורסם

הדור הבא ישתמש בסוקטים הרבים של הדור הזה:

http://www.anandtech.com/cpuchipsets/intel/showdoc.aspx?i=3513&p=5&cp=2

האמת שהמעבדים לשוק הביתי הרגיל יצאו ב 32NM לפני המעבדים לשוק הגבוהה (בניגוד למגמה ההפוכה שהיתה עד היום).

פורסם
  • מחבר

כלומר הדור הבא של מעבדים 32 NM

ישתמש בלוחות של 1366

זה מדהים באם זה נכון

הבעיה שכבר היום המעבד של אינטל חזק אבל בלי שפות עיבוד כמו ב- AMD

וזה החיסרון עבורי

פורסם

למה מדהים ? התושבת הנוכחית החזיקה המון זמן, החל מאמצע חיי ה PENTIUM 4 (על שלל סוגיו) חדי הליבה ועד לסוף חיי ה CORE 2 QUAD עם 4 ליבות כולל. לא הבנתי על איזה שפות עיבוד אתה מדבר ועל איזה השפעה תכלס יש לזה על הביצועים (אתה מדבר על SIMD ? אז אינטל תומכת ב SSE 4.2 ו AMD לא).

פורסם
  • מחבר

למה מדהים ? התושבת הנוכחית החזיקה המון זמן, החל מאמצע חיי ה PENTIUM 4 (על שלל סוגיו) חדי הליבה ועד לסוף חיי ה CORE 2 QUAD עם 4 ליבות כולל. לא הבנתי על איזה שפות עיבוד אתה מדבר ועל איזה השפעה תכלס יש לזה על הביצועים (אתה מדבר על SIMD ? אז אינטל תומכת ב SSE 4.2 ו AMD לא).

אני מדבר על שפות 3NOW ו- +

שפות ש FFDSHOW משתמש ולכן אני מעדיף לראות סרטים עם AMD

ולא עם I7 920

ואני לא מדבר על נגנים פשוטים וחינמיים

פורסם

3DNOW מת בימי ה ATHLON XP למיטב ידעתי (כמובן שהוא קיים עדיין מתאמי תאימות לאחור), המחליף שלו (ושל ה MMX) הוא ה SSE שכיום קיים ב AMD בגירסא SSE3 ואצל אינטל בגירסא SSE4.2 (במעבדים החדשים).

FFDSHOW מתמשק עם כל נגן פשוט וחינמי, כי הוא יושב ברמת ה DIRECTSHOW ככה שזה לא ממש משנה איזה נגן אתה משתמש.

כל מעבד נורמלי ואיכותי היום יודע להציג סרטי 1080P בלי בעיה, ואחת על כמה שה I7 עושה זאת (חיפשת ביצועים באינטרנט) ?

מה גם שהיום עם כל ה GPGPU וה DVXA רוב העומס של ניגון סרטים עובר לכרטיס המסך.

אלא אם בדקת את הנושא, אני ממליץ לך לחפש מבחני ביצועים בניגון סרטים של I7 או בכלל של מעבדים נורמלים שלא מתקופת האבן.

פורסם
  • מחבר
3DNOW מת בימי ה ATHLON XP

מה אתה מקשקש ?

המחליף שלו (ושל ה MMX)

זאת שפה יותר של אינטל ולא של AMD ולכן לא מחליף כלום אצל AMD

שלא לדבר שסט הפקודות לא קשור ולא מגיע לאיכות בסרטים של 3NOW

ה SSE היה קיים תמיד בשני המעבדים ואין קשר ל- 3NOW

FFDSHOW מתמשק עם כל נגן פשוט וחינמי,

ואם היית יודע להפעיל את האופציות הרבות שיש ל-FFDSHOW היית מגלה שנגנים חינמיים

לא מסוגלים לנצל כמעט כלום משלל האופציות

כל מעבד נורמלי ואיכותי היום יודע להציג סרטי 1080P

מי בכלל דיבר באם אתה יכול לראות 1080P או לא ?

מה הקשר בכלל לסט הפקודות ?

אני מדבר על איכות תמונה בצינות קשות ,או שיפור תמונה

אפקטים ועוד...

מה גם שהיום עם כל ה GPGPU וה DVXA רוב העומס של ניגון סרטים עובר לכרטיס המסך.

אין לי מושג למה אתה מכניס את המונחים הללו ? אלה באם אתה מבסס את תשובתך על חוסר ידע טוטאלי

אין להם קשר לכל מה שהעליתי או שפות או קשר לכתובי .

DVXA מנוצל יותר ע"י מעבדים חלשים לראות סרטים ברזולוציה גבוהה ויש לו חסרונות רבים

כמו שמוריד באיכות (אין ארוחות חינם )

ולכן אני לא מפעיל אותו אישית

GPGPU

זה מונח שקשור למשחקים ולא לסרטים ושום נגן לא משתמש בו כיום

http://he.wikipedia.org/wiki/GPGPU

אלא אם בדקת את הנושא, אני ממליץ לך לחפש מבחני ביצועים בניגון סרטים של I7 או בכלל של מעבדים נורמלים שלא מתקופת האבן.

במקרה בדקתי את הנושא

וצר לי לומר הבנה בנושא אין לך בכלל מעבד I7 בניגוד אלי שיש לי

http://img155.imageshack.us/img155/7397/58952605.jpg

מצורף תמונה להוכחה וכל מה שאתה מבסס את התשובה זה קריאה באינטרנט

שהוכחתי שכל התשובה של לא נכונה ורחוקה מכל מציאות

מצורף תמונה שמראה 2 שפות ש- FFDSHOW משתמש ואין ל- I7 לצערי

ואני לא מסוגל להינות מאיכות סרט במעבד הזה ללא השפות הללו

בעיקר בצינות חשוכות ,קונטרס ,עיבוד הסרט ועוד...

ויקיפדיה לא מחליף מציאות ואתה מבלבל מושגים בין משחקים לסרטים

ואתה חי על מבדקי ביצועים טכניים שלא קשורים לנושא שלי בכלל

זהו אין לי יותר מה להוסיף בשרשור

פורסם

הבנתי, אז אתה המשתמש ההוא שקישקש פעם על איכות סרטים מול סט פקודות או שאתה חבר שלו. אני מודה מראש שאני בד"כ מסתכל על סרטים ופשוט נהנה מהם ולא בודק האם האלגוריתם X מול Y נותן לי צבע שונה בתצוגה או עושה איזה פילטר מטורף, אבל אני מבין שכמו כל דבר יש מטורפים בנושא.

אבל יכול להיות שאתה צודק (לא שראיתי שהבאת איזה הוכחה עד כה).

3DNOW למקרה ולא ידעת הוא single-precision בעוד SSE מאפשרים double-precision דבר שיוצר תוצאות טובות ומדויקיות יותר, בטח לדברים כאלו (איכות תמונה).

בכך ש 3DNOW מת, התכוונתי בזה שלא מפתחים אותו יותר, כי כולם עברו ל SSE.

תלמד לקרוא, לא אמרתי ש MMX מחליף את ה 3DNOW, אלא ש SSE מחליף את שניהם.

אין קשר ל"ניצול" אופציות, לך תקרא מה זה FDDSHOW ומה זה עושה (אם, אתה עצלן, אז כמו שאמרתי, זה מספק שכבת DIRECTSHOW שכל תוכנת ניגון סרטים נורמלית גם ככה משתמשת, וסה"כ אם התוכנה לא נותנת לך גישה לתפריט של FDDSHOW אפשר לגשת אליו מה START MENU אם התקנת אותו נורמלי).

הקשר בין סט הפקודות האלו ליכולת ניגון 1080P היא כמו כל דבר בחיים, ביצועים. כל פקודה שיכולת לבצע עם סט הפקודות הללו, יכולת לבצע גם בלי (רמז, גם כל מה שאתה יכול לבצע במעבד CORE 100 OCTACON שלך יכולת לבצע במחשבון פשוט), רק שאז לרנדר פריים אחד היה לוקח לך 1000 שנה במקום אלפית שניה, אבל האיכות היתה יכולה להיות זהה.

מה שרשמתי קשור גם לאפקטים וכל מה שתרצה.

לצורך העניין גם שאלתי את המפתחים של LIBAVCODEC את דעתם בנושא (או שאולי גם הם לא מבינים), והנה התשובה:


in which case of course nobody uses 3dnow anymore

וגם התמונה שהבאת, לא ברור לי מה היתה המטרה שלה.

ברור לי שזה יהיה שיח חירשים איתך, אבל אולי אחרים לא יפלו בפח :)

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים