פורסם 2009 בפברואר 1916 שנים כבר כמה שבועות שיש לי את הבעיה הבאה, המודם\ראוטר מאבד סינכרון כל כמה דקות, הדבר קורה בטירוף בעיקר ביום חמישי משום מה בערב. במשך השבוע יש אולי ניתוק ביום אבל משום מה בחמישי בערב אני מקבל לפעמים סרייה של חמישה ניתוקים, נראה כי הבעיה היא לחלוטין מהתשתית כי יש איבוד סינכרון מול ה-ADSL.יש לי זוג מודמים אחד אלקטל שחור שאמור להיות פצצה ואחד סימנס, בשניהם יש את השטויות האלה, הסימנס משום מה אפילו לא מנסה להתחבר בחזרה.איך אפשר לתקוף את הבעיה הזאת ? נמאס לי זה לא מילה, מול בזק כבר היו מספר שיחות עם טחינת מים.יש לציין כי בעבר הייתה אעזקה על הקו אבל היא עברה לקו אחר ככה שלא נראה לי שזה כבר קשור או מפריע.
פורסם 2009 בפברואר 1916 שנים מן הסתם זו בעיית תשתית והיא תפתר רק אם תמשיך להתעקש שבזק ישלחו טכנאים עד שהיא תפתר.
פורסם 2009 בפברואר 1916 שנים מקרה דומה לפני מספר שנים אצלי. בזק ניסה למשוך אותי חודש עם עבודות בתשתית. אחרי חודש נמאס התקשרתי להתנתק הם הזמינו טכני והתברר שהייתה בעיה בפילטר של הבניין או משהו כזה...
פורסם 2009 בפברואר 1916 שנים אתה יכול להתקשר לספק ולבקש שיעשו בדיקה על הקן שלך. הם יכולים לעשות את זה נטוויזן וזהב עשו את זה בשבילי כשעברתי דירה לבדיקת איכות קו.בתכלס הם אמורים לעבוד 24 שעות אז תנסה אפילו עכשיו... אולי יש איזה משהו משועמם מתמיכה תכנית
פורסם 2009 בפברואר 1916 שנים מחבר איכות הקו טובה מאד לפי מה שהם מספרים ולפי המספרים שהסימנס מצליח לספר.
פורסם 2009 בפברואר 2016 שנים בכל מקרה אין מנוס מלנגס להם כמה וכמה פעמים אחרי פעמיים שלושה תבקש לדבר עם אחראי מנהל וכו'.... אני אישית כמעט לכל בעיה שהיא לא שטותית אוטומתי מבקש את המנהל או האחראי.. וברגע שהוא מגיע מבקש ממנו להזדהות שם ומשפחה מינימום. לא יודע למה אבל ככה הם מתחילים להזיז את העניינים. יכול להיות מפחדים או משהו... LOL
פורסם 2009 בפברואר 2016 שנים גם לי היו ניתוקים לפני כמה שבועות, התקשרתי לבזק והם אמרו לי להחליף מודם, הלכתי והחלפתי (rotal 1320a ל tnn aztech 600e)לא עזר, התקשרתי שוב, שלחו טכנאי, הטכנאי בא טיפל בחיבורים של הקופסא שמחוץ לבית (אמר שהם נאכלו מהגשם) ומאז אין ניתוקים...
פורסם 2009 בפברואר 2316 שנים מחבר הם אמרו שהם יחזרו אליי... מחכה...בלי קשר מישהו יכול להסביר לי למה התופעה מתרחשת בטירוף דווקא בחמישי בערב ? הנה היום שני בערב והמודם לא מתנתק ומאבד סינכרון בטירוף, הכל רגוע ונחמד, האם יכול להיות שהבעייה נעוצה במחשב (למרות שבבירור המודם הוא זה שמאבד סינכרון) ? (כן יש לי "מחשב סופ"ש")
פורסם 2009 בפברואר 2416 שנים תראה יכול להיות שהמרכזיה שלך רחוקה/חלשה. וברגע שהרבה אנשים מנסים ליצור קשר עם המרכזיה היא קורסת תחת לחץ.או שפשוט העומס על הקו גבוה והתשתית עצמה לא טובה... כמובן יכול להיות סיבה גם של מודם תקול....תכלס צריך שיבוא טכנאי עם ציוד מיוחד לבדיקה לאיכות קו למהירות מקסימלים הפרעות בקו רוחק מהמרכזיה וכו'....תתקשר אליהם בלי סוף כי הם יחזרו אליך בעוד חודש...
פורסם 2009 בפברואר 2516 שנים במזל רע יש לך תקלת תשתית. 2 אופציות:1. תתעקש על טכנאי בכיר שיגיע לתקן.2. *6900 זה הטלפון של הוט, תזמין תשתית...
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.