פורסם 2009 בפברואר 1116 שנים האם כשאני מגדיר בדרייבר, נניח, 8 AA ו16AF, האם בכל המשחקים אני צריך לכבות את הAA והAF כי הדרייבר ממילא מפעיל אותם?ומה עדיף? לתת לדרייבר להחליט או לקבוע במשחק?ובAA, איזה אופציה עדיפה מתוך box/narrow-tent/wide-tent/edge-detect?
פורסם 2009 בפברואר 1216 שנים עדיף לא לגעת בדברים האלא ולהשאיר הכל על APLICATION MANAGED ולהגדיר במשחק. כל מנוע משחק מבצע את הפילטרצייה של התמונה בדרך כזאת שהFPS לא ירד ואילו פילטרים מהדרייבפוגעים קשות בFPS.
פורסם 2009 בפברואר 1216 שנים מחבר סבבה, מה עם Catalyst AI/mipmap detail/Vsync/Adaptive AA/Triple buffering?גם לכבות?
פורסם 2009 בפברואר 1316 שנים יש סטיקי שמתייחס ל VSYNC ו - TRIPLE BUFFERING, כדאי לך לקרוא אותו.כמו כן אני זוכר שהיתה כבר שאלה על Catalyst AI אז אתה יכול לעשות חיפוש בפורום על זה.
פורסם 2009 בפברואר 1316 שנים יש סטיקי שמתייחס ל VSYNC ו - TRIPLE BUFFERING, כדאי לך לקרוא אותו.כמו כן אני זוכר שהיתה כבר שאלה על Catalyst AI אז אתה יכול לעשות חיפוש בפורום על זה.השאלה הייתה שלי והתשובה- עדיף להשאיר הכל איך שהוא.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.