פורסם 2009 בינואר 2716 שנים מחבר עד כמה שידוע לי, זהו פשוט פרסום של הבאנצ'ים של קורסייר. לא משהו שהם ערכו לבד.
פורסם 2009 בינואר 2716 שנים שאני אבין, עם 6-8 אי אפשר לכבות בויסטה 64 ביט את ה-PF, ואז הביצועים משתפרים בצורה לא פרופורציונלית?
פורסם 2009 בינואר 2716 שנים אז גם Tom's Hardware שקרנים?http://www.tomshardware.com/news/corsair-triple-channel-ddr3,6614.htmlיש שם לא מעט מקומות עם הבדלים לא קטנים.אולי זה קשור לזה שיש שם SLI?שימו לב שההפרש ביצואים זה על הגדרות MIN ובטעינות שלבים/מפות . וזה על משחקים כבדים . כלומר קצת מוקדם מדי בשביל לבחון ביצואים . אם היה הפרש ניראה לעין על הגדרות מקסימליות מילא . עד אז הייתי רוצה לראות יותר משחקים אשר מותעמים למרובעי ליבות לפני שנראה בצועים המצדיקים מעבר ל 6GB
פורסם 2009 בינואר 2716 שנים מחבר לא מדובר בהגדרות מינימליות, אלא במספר FPS מינימלי. כלומר, ברגעים שהמפה מפוצצת באנשים או כשיש איזה אפקט ענק.
פורסם 2009 בינואר 2716 שנים עדיין הבדיקות הם על משחקים שגוזלים משאבים מראש . והם עדיין לא מייצגים את השאר . תסתקל בדיון הראשי של GTA IV בהודעה האחרונה שלי שם . שמתי סרטון של המשחק שמותכן על מפלצת . כלומר מעבד I7 שהומהר ל 3.8 עם שני כרטיסי 4870 ו12 גיגה בייט זיכרון . באופן לא רשמי צריך 1.5 גיגה זיכרון על הכרטיס מסך כדי להריץ אותו על מקסימום . אין אפילו אחוז בודד עם מערכת כזאת
פורסם 2009 בינואר 2716 שנים מחבר אז אתה אומר שאני לא אצליח להריץ את GTA IV על 1600x1200 עם GTX295 ו-i7-920 על 3.8GHZ בהגדרות מקסימליות? באסה.בכל אופן, זה בדיוק מה שאנחנו אומרים פה. שזיכרון הראם לא עוזר בשיט, אפילו למשחקים כמו GTA IV.3GB זה מספיק בהחלט לכל שימוש שהוא לא מקצועי, גם אם מדובר באקסטרים גיימינג.
פורסם 2009 בינואר 2716 שנים על תדאג הוא מגיע ל 60 פריימים לשניה עם המערכת שמוצגת שם . תעשה חיפוש ביוטיוב . עשו כבר את הבדיקה הזאת
פורסם 2009 בינואר 2716 שנים מחבר כן, ראיתי את הסרטון ב-HD, גרפיקה מדהימה. בכל מקרה, הרזולוציה עליה אשחק גבוהה יותר והזיכרון של כרטיס המסך נמוך יותר, שני דברים ש-GTA IV מאוד אוהב "לקנוס" עליהם. בוא לא נגלוש לספאם, מי בעד שהבאנצ' הזה יכנס לנושא FAQ בנושא זכרונות? :
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.