פורסם 2009 בינואר 1416 שנים http://www.siz.co.il/my.php?i=xmmkizmtr2nw.bmpהשאלות הן:1) מצא לאילו ערכי M יש למשוואות הבאותא)שני שורשים ממשיים שוניםב) שורש ממשי אחדג)אין שורשים ממשיים_________________________לפי מה שאני יודע התנאים לסעיף א' הם דלתא>0 וגם A לא שווה ל-0.התוצאה שלי יצאה M לא שווה ל-1 וזה נכון אבל כשצריך את המשוואה > מדלתא יוצאות לי התוצאות 3- ו 5 שהן לא נכונות
פורסם 2009 בינואר 1416 שנים אתה צריך לחשב מתי הדלתא גדולה מ-0, מתי היא שווה ל-0 ומתי היא קטנה מ-0.בשביל זה, תביע את הדלתא כפונקציה של M, ותחקור אותה (אמורה לצאת משוואה ריבועית גם כן).Lost Spirit - יש לך טעות.
פורסם 2009 בינואר 1416 שנים לפי מה שאני רואה, גם 1 היא תשובה נכונה. תמיד יש לבדוק, במקרה של פתרון יחיד, את מצב הישר - כאשר A=0 ו B<>0. במקרה שלנו, m=1 מתאים גם הוא.
פורסם 2009 בינואר 1416 שנים הכל שאלה של ניסוח.אם הניסוח של סעיף ב' היה 'פתרון ממשי אחד', m=1 היה מתאים.אבל פתרון של משוואה לינארית לא נקרא שורש, ולכן m=1 לא מתאים.
פורסם 2009 בינואר 1416 שנים שני שורשים- איי שונה אפס, דלתא גדול אפספתרון יחיד- איי שווה אפס, דלתא שווה אפסאין שורשים- דלתא קטן מאפס
פורסם 2009 בינואר 1416 שנים אפשר לחסוך ופשוט למצוא את הm-ים, אלו למעשה "נקודות המעבר" בין המצבים, הרי וזוהי משוואה ריבועית אזי הפונקציה הינה פרבולה, כך שזה תמיד יהיה חיובי\שלילי\חיובי\שלילי והלאה. אני מקווה שהבנתם למה אני מתכוון
פורסם 2009 בינואר 1416 שנים זה פיתרון לכיתה י' חח פשוט במקום לפתור את הדלתא כל פעם מחדש עבור כל סעיף, אפשר במקום 'לשנן' להבין את העניין ולדעת שבסעיף אחר זה פשוט מתהפך
פורסם 2009 בינואר 1416 שנים להבין? הגזמת קצת..בכל מקרה, זה לא יעזור לו. בבגרות הוא מחויב לפעול בדרך מסוימת, פורמלית יחסית (יש בזה היגיון מצד אחד, מצד שני עידוד חוסר היצירתיות אבל זה לא הויכוח פה). אם הוא ירצה להשתמש בדרך אחרת - הוא יהיה חייב להסביר אותה עד הסוף, והסבר לא מדויק עד למילה האחרונה יגרום לפסילת התשובה. במילים אחרות, רוצה להשתמש בדרך אחרת? תוכיח למה הדרך הזאת נכונה. זה לא תמיד כל כך פשוט, במיוחד לא לילד בכיתה י'..
פורסם 2009 בינואר 1416 שנים אני מבין למה אתה מתכוון, סך הכל זה נובע מעניין של רמה נמוכה, רבה אשר משרד החינוך עצמו מעודד בכל מקרה, זה לא לעכשיו ;D בהצלחה בבגרות! [אני חושב שהוא יא' שעושה 005 מחדש]
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.