נייד טוב מאוד בתקציב לא מוגדר-העיקר שיהיה &#14 - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

נייד טוב מאוד בתקציב לא מוגדר-העיקר שיהיה &#14


eliil1

Recommended Posts

אני צריך חזק שאני אוכל לעבוד איתו בשתי מערכות הפעלה(או יותר...) , אוכל לעסוק בגרפיקה, שהרמקולים יהיו איכותיים ככל הניתן, שאיכות הבנייה תיהיה מצויינת , שיהיה מסך איכותי (עד עכשיו ראיתי ניידים רק עם מסך מגעיל שאפילו אם מסתכלים עליו ישירות רואים חלקים כהים יותר ופחות כהים לגבי המסך)

מתוכנן לראות בנייד סרטים, סרטים באיכות טובה (כמובן לא HD, לא נראה לי שבנייד ניתן לראות HD , אולי אני טועה...), אז שיהיה לפחות 15" בערך, ולא יהיה כבד. אם אפשר , אז שתיהיה סוללה חזקה, שתחזיק להרבה זמן. כמובן רצוי שהחברה תיהיה אמינה כמו כן,שגם מדיניותה לגבי האחריות תיהיה מספקת.

עוד דבר, לא הכי משמעותי , אך...שלא יהיה יותר מדי מצועצע, שיראה קלאסי, שחור חזק כזה, ולא מכוער, כמו שיש הישנים האלה...כמובן שזה עניין של טעם, וזה לא כזה קריטי העניין אם הנייד באמת עונה לדרישות שלי.

התקציב לא בעיה , כמובן עדיף שיהיה זול ככל האפשר, אבל אני באמת רוצה מחשב ברמה, כך שאם זה לא ייצא הכי זול , לא נורא.

לפי מה שקראתי האפשרות לייבא מארה"ב נראית מאוד כדאית, אז באמת אודה לכם אם תגידו את מחיר הנייד בארה"ב גם, או לפחות מקור (אתר\...) שאני אוכל לבדוק בו בעצמי.

אגב, זה לא כזה בחיפזון כל העניין, כך שאם אמור לצאת עוד כמה זמן מחשב שיענה בצורה הכי טובה לדרישות שלי, זה עדיף.רק תגידו איזה...

תודה רבה בכל אופן!

המשך יום נעים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה זה "לעסוק בגרפיקה"? האם אתה עוסק בעריכה/עיצוב תלת מימדי?

אם אתה רגיל למסכים באיכות גבוהה אתה צריך להנמיך ציפיות, מסכים טובים באמת לא תמצא בדר"כ. לרוב הניידים יש מסכים גרועים או גרועים פחות. האם יש לך העדפה לרזולוציה?

להריץ סרטי HD בנייד אין בעיה, כמעט כל נוכחי , גם הפשוטים שביניהם, יתמודד עם זה בהצלחה.

מה זה "סוללה שתחזיק להרבה זמן"? כמה זמן זה הרבה לדעתך? מחשבי 15.4" לא ידועים בחיי סוללה טובים ומחשבים גדולים מזה עוד פחות (מסך זה דבר שצורך הרבה חשמל).

אין מחשבי 15.4" ומעלה שהייתי מגדירה לא כבדים. כמו כן, איכות בניה מצויינת בדר"כ לא הולכת עם רמקולים טובים, מחשבים באיכות בניה גבוהה (עסקיים) לא מיועדים לשימוש של מולטימדיה ולכן בדר"כ לא שמים דגש דווקא על איכות שמע. ככלל, לניידים אין רמקולים מוצלחים, אם אתה רוצה לשמוע מוזיקה/ סרטים על תרצה בדר"כ להשתמש ברמקולים חיצוניים או באוזניות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל תודה על העזרה שלך.

לעסוק בגרפיקה כוונתי לעריכה, בתוכנות שונות (יותר כבדות מפוטושופ).

אם אפשר לראות HD במסכים אז זה עוד יותר טוב.

סוללה התכוונתי שתיהיה לפחות עם 6 תאים , ולא 3 כמו ברוב.

מה המשקל הממוצע לניידים עם מסכי 15" ? 3 קילו ככה? אם כן, זה בסדר..

תראי כמובן שיותר חשוב איכות הבנייה, אז מקסימום נתפשר על מולטימדיה אם אין ברירה . אבל אני אודה לך מאוד אם תעזרי לי למצוא בכל זאת איזה נייד עם רמקולים בסדר. (זה לא שאני צריך ממש מערכת קולנועית שלמה.., שאיכות הסאונד פשוט תיהיה טובה).

איך הניידים של 550?

SL או R או T לא יודע מה ההבדל ביניהם..

שוב, תודה לך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לעסוק בגרפיקה כוונתי לעריכה, בתוכנות שונות (יותר כבדות מפוטושופ).

מה זה "לעסוק בגרפיקה"? האם אתה עוסק בעריכה/עיצוב תלת מימדי?

אני מנסה להבין איזה סוג של כרטיס מסך אתה צריך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב, אני נותנת לזה עוד נסיון אחרון כי מקריאה חוזרת אולי יש סיכוי שלא הבנת את השאלה נכון:

האם אתה עוסק בתלת מימד או לא?

כמו כן, יעזור אם תציין את סוג התוכנות בהן אתה עובד. אם אתה בכל זאת, מסיבה כלשהי, בוחר שלא לענות על השאלה הזו אז אני מצטערת אבל אין ביכולתי לעזור לך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא אני לא עוסק בעיצוב תלת מימדי. יותר נכון..המחשב הזה מיועד ליותר ממשתמש אחד, ולא אני זה שמשתמש בתוכנות האלה. לכן באמת שאני לא יודע על איזה תוכנות מדובר. אני משאר אבל ברמה של ואולי קצת יותר, כל מה שהבנתי מאח שלי זה "תוכנות כבדות"...

בסדר, בינתיים אל תתמקדי על זה ממש, העיקר שאר הדרישות שיענה עליהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הסיבה שאני מתעקשת שתברר את זה היא כי מדובר במשהו מהותי מבחינת הדרישות. שום שימוש אחר שציינת לא דורש כרטיס מסך נפרד (ובטח שלא כרטיס מסך "טוב מאד") ולכן חשוב מאד לדעת האם העבודה כוללת או לא ובאילו תוכנות מדובר. אם אין צורך בעבודה תלת מימדית זה יהיה סתם בזבוז כסף להשקיע בכרטיס מסך חזק שגם יאכל את הסוללה וייצר חום. כמו כן, אם מדובר בעבודה בתוכנות מסויימות לפעמים עדיף לבחור בכרטיסי מסך מסדרות מקצועיות שמותאמים ספציפית לעבודה כזו (ועולים בהתאם).

אני ממליצה שתסגרו על הדרישות המדוייקות ואז יהיה אפשר להמשיך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי תודה לך. דיברתי עם אחי. יש מצב שהוא מקבל איזה מחשב מהנייד , ויותר מזה כאילו הוא לא צריך. ההסרטים,,עבודה במספר מערכות הפעלה וכו' זה בשבילי.

אז המחשב שצריך זה כל מה שציינתי בדרישות בהתחלה לא כולל גרפיקה. (חוץ מפוטושופ אבל)

תודה לך על העזרה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם כך, האם מחשב של 14.1" בא בחשבון? זה יתן לך אופציות עם חיי הרבה הרבה יותר טובים ומכיוון שאתה לא זקוק לכרטיס מסך מתקדם זה לא ידרוש פשרה על שום דבר מלבד אינץ' וקצת של גודל מסך (שטח המסך לא ישתנה שכן הוא תלוי רזולוציה בכל מקרה).

מחשבי 15.4" שוקלים בין 2.7-3 ק"ג בדר"כ. מחשבי 14.1" בין 2.3-2.5 ק"ג.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פשוט הייתי רוצה לראות בו גם...את יכולה להגיד לי בבקשה מה ההבדל בס"מ בין 15" ל14" בערך או אם אין הבדל אז מה ההבדל בין הרזולוציות האופטימליות?

אגב, שכחתי לציין, אני מעדיף מחשב שיהיה ממש מהיר, שום תקיעות שום כלום בשום מקום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ההבדל הוא בדיוק 1.3 אינטש. תערוך המרה פשוטה. המדידה היא באלכסון כמובן.

ההבדל בין הרזולוציות? לא ברור לי מהי כוונתך. הרזולוציה לא תלויה בגודל המסך. אתה מתכוון רזולוציה מומלצת? זה תלוי בהעדפה אישית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי , זה בערך 3 ס"מ כה?

עדיף אבל אני אבדוק בחנות באמת איך זה נראה, והאם ההבדל משמעותי עבורי.

אך האם בינתיים את יכולה להמליץ לי על מחשב שמתאים לכל הדרישות שלי עם 15" וגם 14" בבקשה?

האם הנייד הזה בין המומלצים :

http://www.skypc.co.il/Product.asp?Pid=71611&Cat2Cat1ID=31&Cat2ID=0&aff=Zap〈=HE

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ב-14.1" :

Lenovo T400 - מחשב באיכות טובה ועם חיי סוללה מאד טובים. בקניה בארה"ב אפשר להשיג עם אחריות בארץ.

Panasonic Toughbook F8 - איכות סופר גבוהה, קל בצורה קיצונית לגודלו, חיי סוללה טובים, יקר להחריד (אבל מכיוון שאתה טוען שאין תקציב אני מוסיפה אותו). אין Trackpoint ולא תמיד יש אפשרות לרזולציה גבוהה.

Dell E6400 - פחות מומלץ מה-T400 לדעתי בגלל חיי סוללה קצת פחות טובים אבל יש לו כמה יתרונות של-T400 אין - ניתן להרכיב ב-CTO בארה"ב עם אחריות בארץ ויש יציאת DP. כמו כן, לדעתי מתאים יותר לתיאור שביקשת מבחינת מראה. הרמקולים אולי קצת יותר טובים.

ב-15.4":

Lenovo T500 - איכות טובה, אפשרות לבחירת רזולוציה גמישה. ניתן להשיג עם אחריות בארץ בקניה בארה"ב. מסכים ברזולוציה גבוהה כאן אינם LED.

Dell E6500 - איכות טובה, אפשר לקנות עם אחריות בארץ + CTO ביחד. קצת יותר גמישות ברזולוציה.

איכות השמע של כל המחשבים הללו אינה מהמשובחות, ההתמקדות כאן היא באיכות ונוחות שימוש ולא במולטימדיה. כמו כן, המסכים הם מאט (מבחינתי זה יתרון ברור אבל יש דיעות חלוקות בנושא).

אם אתה רוצה מחשב עם רמקולים יותר טובים אתה יכול להסתכל לכיוון של מחשבים צרכניים גדולים יחסית של טושיבה או כמה מחשבים של HP (ה-HDX 16 לא רע בתחום הזה). אתה תתפשר כאן על חיי הסוללה, העיצוב שביקשת (למרות שלהבנתי זה לא פקטור משמעותי בבחירה), המשקל בחלק מהמקרים ואיכות הבניה.

לדעתי הוא לא מתאים למה שתיארת כלל. זה מחשב עם כרטיס מסך חזק יחסית שכבר הגענו למסקנה שאין לך בו צורך, הוא נותן רזולוציה נמוכה, חיי נמוכים ואיכות ממוצעת מינוס. במצב של "אין תקציב" אני מתמקדת במחשבים מליגה אחרת לגמרי באיכות גבוהה בהרבה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אהבתי מאוד את ה 6500 , מה ההבדל בינו לבין הT500 מבחינת הכרטיס מסך ומעבד,ומה זה יציאת DP?

העניין של הסוללה מדאיג אותי אבל, וזה חסרון גדול מאוד(בשבילי), מה ההבדל בין 9 תאי סוללה של T500 לבין 6 תאים בE6500? למשך כמה זמן זה מספיק?

והאם צפויה לצאת גרסה אחרת של E6500 עם סוללה יותר טובה?

לגבי רכישה בארה"ב , האם את יודעת כמה יעלה לעשות אחריות גם בארץ ? ועוד המס וכל זה?

קראתי בסטיקי פה בפורום לגבי זה , אך לא הבנתי סופית את כל העניין... שווה לי בכלל לייבא כזה (נגיד או 6500 או את הT500 ) לארץ מארה"ב? אם כן, מאיפה? את מכירה אולי איזה אתרים או חנויות אמינות ולא ממש יקרות יחסית?

תודה רבה לך על העזרה.

המשך יום נעים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...