עריכה: F100Fd או EOS 350D יד שנייה באותו מחיר? - צילום דיגיטלי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עריכה: F100Fd או EOS 350D יד שנייה באותו מחיר?


xena

Recommended Posts

שאלון לקניית דיגיטלית קומפקטית

מה התקציב הכולל למצלמה, סוללות וכרטיס זכרון? 800 ש"ח

אילו נושאים אתה מתכוון לצלם? באילו תנאי תאורה - בעיקר באור יום או גם בתנאי תאורה חלשים יותר? גם וגם

האם אתה מתכוון לצלם באור חלש ללא פלאש? בדף הזה תוכל לקרוא על ההבדלים בין צילום ללא פלאש, צילום עם פלאש ישיר וצילום עם פלאש חיצוני (ישיר ומוקפץ). בעיקר

האם יש לך נכונות לצלם באור חלש עם חצובה? לידיעתך, העלות של חצובה בסיסית נעה בין 200 ל-400 ש"ח, ושל חצובת שולחן בין 50 ל-150 ש"ח. כן

האם יש לך נכונות לצלם עם פלאש חיצוני? העלות של פלאש כזה יד שניה נעה בין 400 ל-600 ש"ח או 1000 עד 1200 ש"ח לפלאש חדש. לא

האם חשוב לך לצלם באור חלש ללא חצובה וללא פלאש (כלומר בהחזקת המצלמה ביד)? כן

האם אתה משתמש כיום במצלמה דיגיטלית אחרת? אם כן, מה חסר לך בה? כן, F20. לא חסר בה כלום עקרוני, והייתי רוצה משהו מאותה סדרה, אם היא עדיין טובה. אם יש משהו טוב בחברה אחרת, אשמח לשקול. הפונקציה של הצילום הכפול, עם ובלי פלאש בלחיצה, נשמעת לי מעניינת ומתאימה לי. אשמח גם לזה.

האם אתה מתכוון להדפיס או לצפות בתמונות על גבי מסך? אם הראשון, מהו גודל הנייר המקסימלי שאתה מעריך שתרצה להדפיס? לא להדפיס, אלא לצפות על מסך ברזולוציה גבוהה 1920X1200.

מהו טווח העדשה במ"מ שחשוב לך? המאמר הזה ייתן לך מושג לגבי לגבי הטווחים השונים. מה שנתנה ה F20 מספיק לי

כמה מהותייים לך המשקל והגודל של המצלמה? האם תתפשר על תכונות או על איכות תמונה עבור שנכנסת לכיס? האם עם יכולות גבוהות יותר, אבל שדורשת נרתיק נפרד היא אופציה מבחינתך? כל עוד היא לא דמוי DSLR, הכל הולך.

האם אתה נעול על יצרן מסויים? אם כן, מדוע? כמו שאמרתי, אהבתי את ה F20, אבל לא נעול.

אילו מן התכונות הבאות קריטיות לך, אילו חשובות ועל אילו אתה יכול לוותר: השארתי את התכונות הרצויות

מהירות תגובה (השהייה בין , מהירות פוקוס) שתהיה זריזה, לפחות בצילום באור.

מקרו

מצב M מלא (רצוי לא חובה)

תושבת לפלאש חיצוני

האם אתה מתכוון לצלם הרבה עם הפלאש הפנימי? כמה חשוב לך שהחשיפות עם הפלאש יהיו מדוייקות ללא שינויי הגדרות? הפלאש יתפקד הרבה

אחריות יבואן רשמי מול יבואן אפור ממש אבל ממש לא משנה לי. אפילו מומלץ על המלצה על חנות בחו"ל ששולחת לארץ גם אם זה אומר שאין אחריות.

אגב, זה לא שדרוג ל F20, משום שנתתי את ה F20 שלי, וכעת אני רוצה לרכוש משהו באותה רמה. אם לא הייתי נותן, הייתי שנאר איתה בכיף. כלומר, לא חייב משהו שישי טוב ממנה משמעותית, אבל אם יש בתקציב, למה לא.

תודה רבה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כפי שהכותרת מראה, ולאחר ההמלצה על FD100, נפלה לידי הזדמנות לרכוש את ה 350D של קנון בכ 800-900 ש"ח כולל עדשת קיט ללא חיצוני (שמורה ביותר). ברור לי שאין מה להשוות כאן, ומדובר בצרכים שונים לגמרי, אך אני שוקל לקפוץ על ההזדמנות ולהיכנס לתחביב הצילום. מה שתמיד עצר זה הסכום הגבוה. שאלתי היא כמובן האם המחיר נראה טוב ומומלץ? אם כן, האם יש בכלל מקום לשאול היכן מתחיל גמור יקבל טובות יותר (עם עדשת קיט), או שברור שידה של הרפלקס תמיד תהיה על העליונה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...