פורסם 2003 ביולי 622 שנים אם הטלוויזיה מגיעה אליך מקולקלת אז כן, יספקו טלוויזיה חלופית. וזה מניסיון (קניתי טלויזיה, לא עבדה וקיבלתי חלופית עד שהגיעה טלויזיה חדשה מאותו דגם) לפני כמה שנים קניתי בזיגזג בקר ATA, יום אחד הפסיק לעבוד, שלחתי אליהם והם שלחו לי אחד חדש בלי שום בעיות. בארץ אין מודעות לשירות לקוחות והלקוחות עצלנים מידי בשביל להלחם על מה שהם משלמים בשבילו, בגלל זה חנויות כמו זאת שבקיסריה חוגגות על חשבוננו ובגלל זה כמעט כל חברה בארץ לא טורחת לתת שירות, כי הישראלים פשוט לא דורשים אותו.
פורסם 2003 ביולי 622 שנים במקרה שהרכיב הגיע פגום יש הצדקה לדרוש רכיב חלופיאבל במקרה של תקלה שקרה רק אחרי כמה זמן החנות לא חייבת לתת לך שום רכיב חלופי לא משנה כמה זה קריטי לך.
פורסם 2003 ביולי 622 שנים במקרה שהרכיב הגיע פגום יש הצדקה לדרוש רכיב חלופיאבל במקרה של תקלה שקרה רק אחרי כמה זמן החנות לא חייבת לתת לך שום רכיב חלופי לא משנה כמה זה קריטי לך.החנות לא חייבת לתת לך כלום ואנחנו לא חייבים לקנות מחנויות כאלה
פורסם 2003 ביולי 622 שנים חנות שמכבדת את עצמה ושולחת כרטיס שצפוי שיגיע לאחר חודש צריכה לדאוג לצרכן לפתרון מינימלי להרצת מחשב קח דוגמא רכב חלופי היום המחשב הוא חלק בלתי נפרד , זה לא איזה רדיו דיסק באוטו ששלחת לתיקון ואתה לא יכול לחיות בגללו להמון אנשים המחשב הוא כלי עבודה בלתי נפרד ולא לכולם יש שני מחשבים בבית וחוץ .. ישנם המון דברים שלא שווים / לא מאפשרים תיקון (הכוונה שהחברות עצמם לא מתחילים להתעסק עם הטרנזיסטורים) אין מה להשוות עם מסכים בכלל
פורסם 2003 ביולי 622 שנים A TV unlike a motherboard or a VGA card is something that actually has professionals which are capable of repairing incase the problem isn't too severe. Usually a damaged motherboards or VGA cards doesn't get repaired even by the manufacturer himself and at most it's cheaper and easier for the manufacturer to replace them.There are no qualified people which are capable of fixing computer parts and sure as hell not in the store, the only thing that can be done about a damaged part is let the manufacturer handle it. If a part is damaged the only solution a store has it to ship it to the manufacturer and request it to bereplaced/repaired but since the store isn't the importer at most cases and they don't handle the manufacturer direclty the component has to be sent to the importer which then sends it to the manufacturer which then needs to check it and decide what to do and then send something back which passes through customes and then get to the importer which only then can send a part back to the store, and that sadly takes a lot of time, you should be thankful it can be done within a month.Also I state again that the store has no obligation to offer a temporary solution or to replace on the spot when they can't be certain what they get back from the manufacturer.However I do agree some stores do abuse this proccess and drag it much longer than it should be and also tell tales about stuff which will arrive "next week" or "soon".
פורסם 2003 ביולי 622 שנים A TV unlike a motherboard or a VGA card is something that actually has professionals which are capable of repairing incase the problem isn't too severe. Usually a damaged motherboards or VGA cards doesn't get repaired even by the manufacturer himself and at most it's cheaper and easier for the manufacturer to replace them.There are no qualified people which are capable of fixing computer parts and sure as hell not in the store, the only thing that can be done about a damaged part is let the manufacturer handle it. If a part is damaged the only solution a store has it to ship it to the manufacturer and request it to bereplaced/repaired but since the store isn't the importer at most cases and they don't handle the manufacturer direclty the component has to be sent to the importer which then sends it to the manufacturer which then needs to check it and decide what to do and then send something back which passes through customes and then get to the importer which only then can send a part back to the store, and that sadly takes a lot of time, you should be thankful it can be done within a month.Also I state again that the store has no obligation to offer a temporary solution or to replace on the spot when they can't be certain what they get back from the manufacturer.However I do agree some stores do abuse this proccess and drag it much longer than it should be and also tell tales about stuff which will arrive "next week" or "soon".הוא באמת אמר שזה יגיע באוניה
פורסם 2003 ביולי 622 שנים מחבר יודעים מה אני יסכים להם לשלוח את הכרטיס שלי ליבואן ואז למפעל של אלבטרון. כמה זמן זה אמור לקחת עד שיש לי כרטיס חדש ביד? אני מוכן לחכות שבועיים- שבועיים של אבטלה כלומר.. יותר מזה אני כבר לא מקבל משכורת. לדעתכם תוך שבועיים זה פה?
פורסם 2003 ביולי 622 שנים אין לך ברירה לשלוח להחלפה, כמה זמן שזה יקח. זה עדיף מלהשאר עם מוצר מקולקל. פשוט תוציא כסף על הפריט שאתה מחליף מחנות אחרת, שיהיה לך בנתיים ואל תקנה ממקום שנותן לך שירות גרוע, כמו שאתה מתאר.
פורסם 2003 ביולי 622 שנים מחבר נו אז מה הקטע פה? תוך חודשיים כבר המחשב שלי יהיה שווה לזבל... מה גם שעם משכורת של חודשיים אני קונה את כל החנות שלהםאיזה מין שירות זה??? להשבית מחשב לחצי שנה? הא? HOLY אתה מדבר כאילו לא אכפת לך לחכות חודשיים בסבלנות לכרטיס שהתקללקל לך בלי סיבה.. איך אתה יכול?
פורסם 2003 ביולי 622 שנים לשלוח ליצרן וחזרה? עניין של חודש חודשייםכמו שנאמר פה זה נשלח באוניהשזה מצער מאוד. זה לא אמור לקחת חודש חודשיים, זה אמור לקחת חודש. אני מטיל ספק שזה בכלל נשלח, נראה מאוד מוזר שיבחרו לשלוח את זה באניה ולגרום נזק ללקוח (שלא יחזור) מאשר להטיס את זה במטוס עם חברות משלוחים אמינות ולתת ללקוח תשובה תוך שבוע.
פורסם 2003 ביולי 622 שנים The importer makes the descision on how to send it, the store has nothing to do with that, unless they are the importer. You don't really have any choice but to go through the procedure, I've been through it twice and I waited for about a month or so at both times.A word of advice, NAG, nag like you never nagged before, sit on their neck, call them and harass them, it seems to work.
פורסם 2003 ביולי 622 שנים מחבר אז צר לי- דפקו אותךמי שחושב שאני הולך לחכות חודש שהכרטיס יגיע אליי חזרה וגם זה לא בטוח טועהעוד חודש כבר אני אתחתן יקנה אוטו ויהיה שלום כלל עולמי וסדאם יעבוד כליצן בגן של שולהמה זה חודש?! מה הם לא נורמלים? חודש ? דורות שלמים של מחשבים עוברים בחודשואתם אומרים חודש.. וזה בעצם חודש במקרה הטובכל החנויות שאני מכיר היום נותנות חדש בלי בעייה שיש להם את זה בסטוק! מי מחכה חודש? פחחח מה זה פה שוויץ? תביאו ת'כרטיס או שתאבדו ידחודש= משכורת
פורסם 2003 ביולי 622 שנים אני לא שמעתי על יבואן ששולח כאלה דברים עם אניה, מילא מכוניות, ציוד כבד, טלוויזיות. אבל כרטיסי מחשב? אף פעם לא שמעתי על כזה דבר. בחיים לא נתקלתי בחנות מחשבים שאומרת ללקוח שהם לא מביאים לו חלק והם שולחים לייצרן דרך אוניה, אף פעם. ואתה צודק, לנדנד זה הפיתרון, אבל עם החנות הספציפית הזאת גם זה לא עוזר. עד שאנשים לא יתחילו לזרום לבתי המשפט ולהגיש נגד הבעלים של החנות תביעה זה לא יגמר. אצלי זה כבר אבוד, את החלקים לקחתי מהם ונתתי למישהו תמורת תשלום סמלי (עשר אחוז מהמחיר קניה וקיבלתי אותם פגומים) קווין, חודש זה המקסימום. אבל ברגע שבחנות מתחילים לספר מעשיות ולמרוח אז גם חודש הם לא יקבלו.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.