פורסם 2003 ביולי 622 שנים מחבר אני יותר לא שולח לפרטי כי זה יכול להיות איזה משתמש סמוי מאותה חנות . רק לאייסיקיו מי שרוצה, שלא יהיה לזה שום קשר למערכת הפורומים של HWZ
פורסם 2003 ביולי 622 שנים הוא פרסם פה מכתב התנצלות והעסק נסגר מחוץ לכלתי בית המשפט :-\אני לא התקפלתי , קיבלתי 8RGA+ עם USB שבור ובקר זכרון מקולקל , היום המשפט.נכון לעכשיו השופט לא החליט על פסק דין , הוא רוצה לחשוב על זה והוא יודיע לנו בדואר.חבל מאוד שהוא פרסם מכתב התנצלות. החנות הזאת בעייתית והיא מנסה להשתיק לקוחות מאוכזבים, הם מוזמנים לתבוע אותי, שגם יסבירו בבית המשפט למה חיכיתי שלוש שעות בחוץ לשליח מטעמם ולמה הם סירבו לזכות אותי בחלקים לא תקינים שהם שלחו (ולפני ששלחתי אליהם את החלקים ביקשתי משלוש חנויות שונות שיבדקו אותם)
פורסם 2003 ביולי 622 שנים טוב.. אני מבקש ממנהל לנעול את הת'רד.. מפה הוא חסר מטרה אל תפחד מאנשים סמויים של אותה חנות ;D
פורסם 2003 ביולי 622 שנים מישהו מעוניין להגיש תביעה יצוגית ? , אני חושב שיש מקום להגיש תובענה יצוגית על מנת שמקרים שכאלה לא יקרו שוב ולמען יראו וייראו .הייה לי גם סיפור עם חנות שמכרה לי ציוד פגום , חזרתי אליהם עם הציוד וסירבו אפילו לבדוק , הודעתי להם שבעוד שעה אני חוזר עם סוללה של עורכי דין ומפיל להם את העסק לקרשים , אחרי שעה חזרתי עם 3 עורכי דין שעשו בהם שמות , יצאתי משם עם ציוד חדש ותקין והבטחה בכתב עם חתימה של העורך דין שלהם ושל בעל החנות שבמידה ויקרה מקרה כזה שוב ,אני מרים טלפון ויביאו לי ציוד חדש עם שליח עד הבית על חשובנם . ;D
פורסם 2003 ביולי 622 שנים שבוע אחרי זה התקבלה בתחנת המשטרה תלונה על מכירת ציוד שחלקו מזוייף וחלקו גנוב , יצאנו אני והצוות ביצענו בדיקות וביצענו מעצרים , מה רבה היתה הפתעתו של מנהל החנות כשהוא ראה אותי במדי משטרת ישראל ;D , איזה כיף היה לאזוק אותו ;D ;Dהחנות נסגרה והציוד שבה הוחרם והוחזר לבעליו החוקיים .נאסר על בעל החנות להתעסק במחשבים למשך הרבה מאוד זמן + מעצר על תנאי .
פורסם 2003 ביולי 622 שנים מה שקורה עם החנויות בתחום השירות זה מתחת לכל ביקורתחבר שלי קנה מחשב חדש וקיבל כרטיס מסך דפוק, מחשב חדש שעוד לא עבד שניה מושבת בגלל כרטיס מסך דפוק.הוא מנסה להחליף את הכרטיס בחנות וכל הזמן מספרים לו שעוד מעט יגיע חדש, בסוף אחרי עשרות טלפונים עושים לו טובה ונותנים לו כרטיס מסך אחר.אני קניתי מחשב באותה החנות והלך לי הלוח אם, הלוח בחנות כבר שבועיים ואחרי עשרות טלפונים (בגלל שאף אחד לא חוזר אליך וגם הפקס שלהם בכלל לא מחובר) מספרים לי שצריכה להגיע אוניה עם לוח אם בשבילי ובנתיים מחשב בן 3 חודשים מושבת.ופעם עוד חשבתי שפלונטר ז"ל היו גרועים בשירות.
פורסם 2003 ביולי 622 שנים יש תלונות מוצדקות אבל רוב האנשים מתלוננים פה על דברים לא מוצדקיםחומרה שמגיעה מקולקלת?1. כל אחד רוצה לקבל את מה שהוא קונה ארוז בקופסה בלי שאף אחד פתח את זה (ואולי זה משומש).2. גם אם החנויות ירצו לבדוק כל רכיב ורכיב זה יקח שעות על גבי שעות של עבודההחלפה של מוצר מקולקל?1. החברה לא חייבת לספק לכם רכיב חלופי, זה עולה להם כסף אתם יודעים2. לא תמיד יש לחברה את המוצר שלכם בלאי אז לוקח זמן עד שמגיע חדש3. יש מקרים בהם היבואן/יצרן לא מכסה את התקלה במסגרת האחריות ואז החנות אוכלת אותה אם היא תחליף לכם את הכרטיס, לכן היא מעדיפה להחזיר אותו ליבואן וזה לוקח זמן.כשמתקלקלת לכם טלויזיה מקבלים טלויזיה חלופית? אני חושב שלא
פורסם 2003 ביולי 622 שנים תפתחו כתבי אחריות של טלויזיות מקררים מזגנים ומכוניות ועוד הרבה הרבה תמיד רשום שם שמתחייבים לתקן לך את התקלה בתוך יום יומיים עד ארבעה ימים, אלו ענפים שיש בהם סדר.בענף המחשבים אף אחד לא מחוייב לזמן שירות נורמלי, תמיד רשום שם עד 3 שבועות!!!
פורסם 2003 ביולי 622 שנים יש דרך למנוע את זהדרך פשוטה וזו לא פרסומת זו עובדה.תקנו רק מחברות שיש להם יבואנים בלעדיים בארץ ויש להם אחריות יצרן החלפה בחדש.דוגמאות EPO ASUS MAG PROVIEWW.D ו MAXTOR תקנו רק עם אחריות של ספרינט ותשאלו הם היבואנים הרשמיים שמחליפים את החלקים בלי בעיה.יש עוד כמה כאלה.רק תדעו שרוב החלקים שנמכרים באתרים אלה חלקים שהאתר עצמו מייבא ובגלל זה אין להם אחריות נורמאלית.הכי חשבו תקנו מעבדים של אינטל עם אחריות של איסטרוניקס(שגם מחליפה בלי שום בעיה לחדש כל עוד אין נזק פיזי) ולא מיבוא אישי של האתרים
פורסם 2003 ביולי 622 שנים אתה יכול לבקש כרטיס מסך חלופי אבל הם לא חייבים לתת לך כלום, הכל תלוי בטוב לב שלהם. תחשוב על זה שכרטיס חלופי עולה להם כסף ומה לעשות שבמצב היום בשוק שחברות נאלצות למכור במחירים נמוכים מאד הן לא יכולות להרשות לעצמן לבזבז כסף על כרטיסים חלופיים.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.