פורסם 2008 בדצמבר 2516 שנים אחי נמצא כרגע בניו יורק והוא מתלבט בין שני מחשביםהראשון: http://www.circuitcity.com/ssm/Lenovo-IdeaPad-Y430-3222U-14-1-Widescreen-Laptop-Y430-3222U/sem/rpsm/oid/229410/catOid/-18746/rpem/ccd/productDetail.doוהשני: http://www.bestbuy.com/site/olspage.jsp;jsessionid=HYKUIXO3XYGUTKC4D3GFAGI?skuId=8989008&type=product&id=1218006772494הוא לא בקטע של משחקים המחשב ישמש רק לאופיס,אינטרנט, סרטים.
פורסם 2008 בדצמבר 2516 שנים מחבר דווקא אלו כי הוא לא רוצה להוציא יותר מ600$ (לפחות לא הרבה יותר...)וכי ממה שקראתי בנעוץ יש עליהם אחריות בינלאומית שמכובדת גם בארץ. הוא לא הולך לנייד אותם הרבה והוא כן רוצה מסך גדול יחסית (15 או 14).אני לא מבין כל כך בניידים אבל אני יודע שבשביל הדרישות שלו שניהם מספיקים ואפילו יותר מזה.
פורסם 2008 בדצמבר 2516 שנים איך הגעת למסקנה שעל שניהם יש אחריות בארץ מהסטיקי?!על הלנובו אין אחריות בכלל ועל הדל כנראה רק על החלקים.
פורסם 2008 בדצמבר 2516 שנים מחבר אז אולי טעיתי לגבי הלנובו.אבל לגבי הDELL? מה זה אומר אחריות חלקים?קיים בכלל מחשב כזה עם אחריות בארץ?!?!?ובלי קשר, עוד לא ענו לי על השאלה....
פורסם 2008 בדצמבר 2516 שנים אחריות על חלקים אומרת שעל העבודה אתה צריך לשלם.מחשב כמו ה- SL400/500 Lenovo יתן לך אחריות בארץ ברוב המקרים ויכול להתאים גם לתקציב. אם אתה יכול, הכי זול לקנות ישירות דרך לנובו אבל השאלה היא כמה זמן יש לך שם.
פורסם 2008 בדצמבר 2516 שנים מחבר אחי נמצא בניו יורק ולא אני... לצעריאני בספק אם הוא יישאר שם מספיק זמן בשביל לקבל משלוח (כמה זמן זה לוקח בכלל?)בואי נתעלם רגע מכל הקטע של האחריות על העבודה (גם חלקים זה משהו). מה את אומרת על הDELL מהלינק הראשון?ודרך אגב, תודה על העזרה.
פורסם 2008 בדצמבר 2516 שנים משלוח יכול לקחת משהו בין שלושה ימים לשלושה שבועות, תלוי במה מזמינים ומאיפה.ה-Dell הוא מחשב צרכני סטנדרטי, בסדר גמור. ממליצה בכל מקרה לוודא מול דל ישראל איזה סוג של כיסוי הם נותנים על פי ה-Service Tag במעמד הקניה.זה דיל יותר טוב על אותו המחשב:http://www.bestbuy.com/site/olspage.jsp?skuId=9078188&type=product&id=1218016540449
פורסם 2008 בדצמבר 2516 שנים מחבר מוזר שהדיל שאת נתת לי הוא על מחשב יותר טוב (מעבד חזר יותר וHD גדול יותר) והוא זול יותר ב50$.... אבל אני לא מתלונן.ואני אשמח אם תסבירי לי על ה- Service Tag שרשמת לי בהודעה. מה הפרוצדורה?
פורסם 2008 בדצמבר 2516 שנים לכל מחשב יש מספר/ קוד שנקרא Service Tag. עקרונית הוא מופיע במדבקה על תחתית המחשב. הקוד הזה מעיד על סטאטוס האחריות של המחשב. כמובן שבדיקה של מדבקה על תחתית המחשב דורשת פתיחה של האריזה ולכן כדאי לשאול אותם שם האם ניתן לקבל את הקוד הזה מבלי לעשות את זה (לפעמים הם משתפים פעולה ולפעמים לא).אם אתה מצליח לברר את הקוד הזה אפשר להתקשר לדל ישראל ולבקש מהם לוודא את סטאטוס האחריות על המחשב בארץ (שוב, בהנחה שהם ישתפו איתך פעולה). אפשרות אחרת היא להסתכל על ה-Service Tag של מחשב זהה שכבר פתוח ולנסות לברר לגביו, אצל דל ניתן להניח שבמקרה של שני מחשבים זהים עם כיסוי אחריות זהה סטאטוס האחריות בארץ יהיה זהה.חוץ מזה אתה יכול גם לנסות לפנות לדל ולבקש מידע בנוגע לאחריות על הדגם באופן כללי לפני הרכישה (Inspiron 1525, ממליצה בטלפון כי במייל הם פשוט ישלחו לך את המכתב השבלוני שלהם שלא יענה לך על השאלות ספציפית). כל הדברים הללו הם כדי לוודא שבאמת תקבל רמה מסויימת של אחריות בארץ. קח בחשבון שבכל מקרה התשלום שהם גובים על עבודה עשוי להיות לא קטן.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.