פורסם 2008 בדצמבר 1816 שנים מאז שקניתי את ה PS3 - יותר משבע חודשים - הוא עושה רעש ממש חזק עם המאווררים אחרי משהו כמו 10-15 דקות של משחק.רעש ממש חזק למשך כמה דקות עד שהוא נרגע...לפני יומיים סוף סוף מצאתי זמן לקחת אותו למעבדות של ישפאר.היום הם השאירו לי הודעה בתא קולי שהמכשיר נבדק ונמצא תקין. התקשרתי לברר מה זה אומר והם אמרו לי שהם בדקו את המכשיר ואין מה לתקן.אה כן, והם פירמטו לי את הכונן.עכשיו, אין לי בעיה עם זה שפרמטו את הכונן... אם הם היו מתקנים משהו. אני לא מוכן גם לחתוך משלושה שיעורי אוניברסיטה (כדי לקחת אותו לשם), גם שיפרמטו לי את הכונן וגם להשאר עם אותה בעיה!עכשיו ביליתי בערך 15 דקות בלצעוק על הטכנאי שאני לא מוכן לקחת אותו ככה ושיבדקו אותו עוד שעה...אני אתקשר אליהם עוד חצי שעה ואני מקווה שהוא יגיד לי שהם מצאו תקלה... אם לא... ממש חבל לי על הזמן שביזבזתי...שונא את ישפאר...
פורסם 2008 בדצמבר 1816 שנים שאני קונה קונסולה אני אף פעם לא סומך על הנציגות הרישמית שקימת גם ככה רק לסוני אני כבר מעדיף יבוא אפור אם אחריות של החנות ומקווה שהחנות טובה או שלפחות שהקונסולה לא תידפק מהר חוץ מזה אתה מתאר בעיה כנראה במאוורר ואני לא מבין למה הם פשוט לא מחליפים מאוורר וזהו
פורסם 2008 בדצמבר 1816 שנים חוץ מזה אתה מתאר בעיה כנראה במאוורר ואני לא מבין למה הם פשוט לא מחליפים מאוורר וזהו יותר זול להגיד ללקוח שאין בעיה ולפרמט לו את הדיסק הקשיח כעונש על כך שהוא הפריע להם לשחק solitaire .
פורסם 2008 בדצמבר 1816 שנים משתתף בצערך אני לא יודע איך אני הייתי מתמודד איתםפעם היה לי רעש חזק מאוד מהמאוררים אבל זה הפסיק כנראה שכבר לא חם כמו בקיץ עכשיו קר קפוא ואני עם חלון פתוחהPS3 יותר שקט מהמחשב גרוטאה שלי
פורסם 2008 בדצמבר 1816 שנים אני מוכן לשים את ה8800GT שלי בתחרות רעש במשחק כבד נגד טרקטור ענקי :lol: :'( :'( :'( טוב אבל לפחות שאני לא במשחק המחשב שקט אני מעריך שבדור הבא גם בכל הקונסולות שמשחק כבד לא רץ המאוורר יפעל לאט יותר
פורסם 2008 בדצמבר 1816 שנים מחבר אסור להם להחליף מאוורר. אסור להם לעשות שום תיקון ל PS3 בארץ. הם חייבים לשלוח לכל שטות את הקונסולה לחו"ל.הבעיה היא שהם לא מסכימים לשלוח מבלי לאבחן בעיה...אמרתי להם. סבבה, אני לוקח את המכשיר מחר ואם הבעיה חוזרת על עצמה אני רוצה מכשיר אחר. לא מעניין אותי - אני רוצה שיחליפו לי מכשיר.חכו חכו. זה עוד לא נגמר.
פורסם 2008 בדצמבר 1816 שנים סתם בשביל העניין לישפאר יש טכנאי 1 מסכן בכל הארץ שהוסמך לטפל בתקלות PS3(עבר קורס הדרכה של סוני)אני יודע את זה כי אני עובד איתם.זה ידוע שהשירות שלהם על הפנים, בגלל זה קונים 360 פרוץ ולא קוניםמכשיר יקר עם אחריות עלובה ומשחקים ב-420 שקל.
פורסם 2008 בדצמבר 1816 שנים ככה זה כל הטכנאים... מפרמטים וחושבים שהם תקנו את הבעייה אפילו אם זאת בעייה טכנית שחייבת פתיחה של המכשיר.
פורסם 2008 בדצמבר 1816 שנים מחבר סתם בשביל העניין לישפאר יש טכנאי 1 מסכן בכל הארץ שהוסמך לטפל בתקלות PS3(עבר קורס הדרכה של סוני)אני יודע את זה כי אני עובד איתם.זה ידוע שהשירות שלהם על הפנים, בגלל זה קונים 360 פרוץ ולא קוניםמכשיר יקר עם אחריות עלובה ומשחקים ב-420 שקל.יפה שאתה עובד איתם, אבל אפילו את זה אין להם... יש להם הסמכה לזהות תקלות. לתקן אין להם שום אישור. גם כדי להחליף מאוורר הם צריכים לשלוח את המכשירים לחו"ל...בכל מקרה, משחקים אני קונה ב 150-220 שקל... מי קונה משחקים בארץ לעזאזל...
פורסם 2008 בדצמבר 1816 שנים הכי פשוט היה לפתוח בעצמך את הPS3, לנקות הכל טוב טוב, להוציא את המאוורר לנקות, לשמן ו-voila יש לך את התיקון הכי טוב שיש.
פורסם 2008 בדצמבר 1816 שנים מחבר זה לא קשור... המאוורר לא עושה רעש של תקול. הוא פשוט פועל על מקסימום ברוב הזמן. זו בעיית חומרה... לא ציוד...
פורסם 2008 בדצמבר 1916 שנים יותר זול להגיד ללקוח שאין בעיה ולפרמט לו את הדיסק הקשיח כעונש על כך שהוא הפריע להם לשחק solitaire . כל כך נכון...
פורסם 2008 בדצמבר 1916 שנים CJORI - פתחת פעם PS3?אני כן - המאוורר יושב בתחתית הקונסולה ומצריך פירוק של בערך 3/4 מהחלקים כולל לוח אם וספק כח.מה גם שהמארז מתוכנן בצורה מדהימה והסיכוי שזו בעיית אבק דיי אפסית (אני פתחתי 3 , כולם מעל שנה בשימוש אינטנסיבי ובאף אחד לא היה זכר כמעט לאבק בתוך המארז).ליביו
פורסם 2008 בדצמבר 2016 שנים במקרה שלי - שנה וחודשיים אחרי - לא ממש היה משנה ולא היה לי מה להפסיד.מה גם שהחברה מישפאר קישקשו את הזמן המתנה הארוך שלהם ושאין להם חלקים בארץ ואני צריך לחתום על תופס שמהרגע שהPS3 שלי בחול אני מחויב לשלם על תיקונו ותהי העלות כמה שתיהיה.ליביו
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.