עבור לתוכן

Soul Caliber 4 - למה?

Featured Replies

פורסם

הרבה אנשים משבחים את המחשק הזה וקשה לי לראות למה...

חוץ מהגרפיקה שהיא סבבה אני לא רואה עוד משהו.. המשחק עצמו איטי(תנועות, קומבואים וכו'..), העלילה לא מעניינת ולא יודע מה עוד.

בכל מקרה פיספסתי משהו?

פורסם

שיחקתי בSoul Caliber 1 וב Soul Caliber 3 וגם אני לא יודע מה מוצאים בו

וגם בטאקן וכן משחק מכות 3D שאני יכול לחשוב אליו

אין כמו משחקי מכות 2D כמו שצריך אם מכות מהירות ופיצוצי אנרגיה כמו שצריך

פורסם

לגבי SOUL CALIBER - זה לא משחק מכות טיפוסי כ"כ וצריך להתרגן אליו.

לגבי התגובה של קרירין, תעדכן אותי אחרי שתשחק בMK VS DC - או בקיצר - שטויות במיץ.

ליביו

פורסם

אני אישית התחברתי למשחקיות מהר מאוד, יש בה מספר היבטים ממש נחמדים, ומי שמנצח הוא לא זה ששולט ב juggling הכי טוב בניגוד לטקן (זאת הסיבה שנמאס לי מטקן, כל המשחק מסתכם ב"מי שולט טוב יותר בקומבינציות שזורקות את היריב לאויר ומשאירות אותו שם לכמה שיותר זמן". חד מימדי מדי).

כל רעיון ההתגוננות ב CS4 והתקפות-הנגד למשל, מאוד נחמד לדעתי ומוסיף מימד שלם למשחק. בנוסף, המשחק לא בנוי אך ורק על קומבינציות בניגוד לסטייל של טקן, ובכל זאת הקומבואים ב SC4, למרות שהם קצרים משמעותית, ממומשים טוב יותר מהבחינה שהם מסועפים כמו עץ של אפשרויות ברוב המקרים, ולא לינאריים ברובם המכריע כמו במשחקי מכות רבים.

ו Voldo לפעמים קורע מצחוק..

הבעיות החמורות במשחק לדעתי הן ראשית באיזון בין הדמויות, שלוקה מאוד בחסר, ושנית בהיעדר גיוון - קיימים כמה וכמה זוגות של דמויות, נשית וגברית, כשאחת דומה מדי לשנייה בסגנון/אופי והופכת אותה למיותרת. למשל Amy ו Raphael, או Seong Mi-na ו Kilik. (יש עוד לא מעט)

פורסם

לגבי SOUL CALIBER - זה לא משחק מכות טיפוסי כ"כ וצריך להתרגן אליו.

לגבי התגובה של קרירין, תעדכן אותי אחרי שתשחק בMK VS DC - או בקיצר - שטויות במיץ.

ליביו

תשחק אתה במרוויל נגד קאפקום 2 ותבין מה זה משחק מכות משובח ולא זבל איטי 3D

ששותים קפה בין התקפה להתקפה

עזוב תיראה לבד

זה לאומת זה

http://www.youtube.com/watch?v=TucZHKEeV1M

צב צולע אם יד אחת אולי יהנה מSoul Caliber

פורסם

אתה צוחק נכון? משחקי מכות בפורמט של marvel vs capcom הם תת רמה של ממש. לא מפתיע שקיימים בודדים בסגנון שבאמת נחשבים מוצלחים, הז'אנר הזה חד מימדי לחלוטין, המשחקיות רובוטית וכל משך הקרב חוזר על עצמו תמיד.

כנראה שאתה מסתחרר מדי מהמהירות מכדי להבין שהמשחקיות פשוט בקרשים ומשעממת ביותר.

מהירות זה לא מה שעושה משחק מכות למשחק מכות טוב, תוציא לך את הרעיון הזה מהראש. הצב הצולע עם היד האחת יודע מה טוב בשבילו כשהוא מעדיף משחק עם תפיסת מרחב טובה, עם חשיבות עצומה לטווחים ותזמון, עם הצגת מימדים חדשים לרצפים של הגנה מול התקפה, ושמאפשר גישות וסגנונות משחק מגוונים מאוד.

ותעשה לי טובה ותחסוך מאיתנו קטעי וידאו של שחקני SC4 שלא יודעים לשחק. מה הפלא שהמשחק איטי כ"כ בקטע שהבאת?

פורסם

עד שקרירין קרוב למשהו שאני יכול לתמוך בו הוא מוציא שטות שמבוססת על מנוע MUGEN... אוי גוועלד.

אני בהחלט מעדיף משחקי מכות 2D, אבל איכותיים.

לא היה ולא יהיה על Guilty gear. תן לי עוד משחק שחצי מהקרב יכול להתנהל באוויר (בלי שלדמויות יש יכולת לעוף או משהו כזה.....)

דוגמה לוידאו עם קומבואים:

ולא, אי אפשר להגיע לזה ע"י Button mashing

קטעים שהכינו ב Arc software ע"י Mirroring:

אגב, אפשרי להגיע לזה בקרב אמיתי, רק צריך תזמון אלוהי.

פורסם

אתה צוחק נכון? משחקי מכות בפורמט של marvel vs capcom הם תת רמה של ממש. לא מפתיע שקיימים בודדים בסגנון שבאמת נחשבים מוצלחים, הז'אנר הזה חד מימדי לחלוטין, המשחקיות רובוטית וכל משך הקרב חוזר על עצמו תמיד.

כנראה שאתה מסתחרר מדי מהמהירות מכדי להבין שהמשחקיות פשוט בקרשים ומשעממת ביותר.

מהירות זה לא מה שעושה משחק מכות למשחק מכות טוב, תוציא לך את הרעיון הזה מהראש. הצב הצולע עם היד האחת יודע מה טוב בשבילו כשהוא מעדיף משחק עם תפיסת מרחב טובה, עם חשיבות עצומה לטווחים ותזמון, עם הצגת מימדים חדשים לרצפים של הגנה מול התקפה, ושמאפשר גישות וסגנונות משחק מגוונים מאוד.

ותעשה לי טובה ותחסוך מאיתנו קטעי וידאו של שחקני SC4 שלא יודעים לשחק. מה הפלא שהמשחק איטי כ"כ בקטע שהבאת?

זה הדעה שלך

אני מעדיף משחקי מכות מהירים ומכות 3D לרוב זורמים לאט לאט

חוץ מזה גם כל הפיצוצים וטרוף על המסך במכות 2D פי 200 מהדברים שיש ב3D

פורסם

ברור שזו הדעה שלי :kopfpatsch: (אחד המשפטים היותר מיותרים זה להגיד למישהו "זו הדיעה שלך")

אבל מה שנכון בדיעה הזו הוא שאותם המשחקים שאתה מגנה מציגים בד"כ פרמטרים נוספים שמעשירים מאוד את הגיימפליי, גם אם על חשבון מהירות. וגם במשחקי 3D ה"איטיים" יש זרימה מצויינת אם השחקנים יודעים מה הם עושים.

קרירין, חשבתי שדווקא תאהב משחקים כאלה: (לא הסרטון הכי טוב שלו, אני מודה)

http://www.youtube.com/watch?v=Dduyn8-pzYY

לא היה ולא יהיה על Guilty gear. תן לי עוד משחק שחצי מהקרב יכול להתנהל באוויר (בלי שלדמויות יש יכולת לעוף או משהו כזה.....)

אני דווקא זוכר שקיים משחק 2D נוסף שמאפשר זאת, נראה אם אני אצליח להזכר ולמצוא סרטון :)

gullty gear הוא באמת אחד הבודדים שקבעו רף של ממש במשחקי מכות 2D. אבל עד כמה שהוא איכותי, זורם ומסוגנן, אני אישית מעדיף פחות משחקים שמבוססים רק על קומבואים, וכאן SC4 באמת מתבלט. הוא מעביר את ההתמקדות מקומבואים להיבטים של מרחב, תזמון והתעמקות בלשבור את ההתקפות של היריב עם reversals (התקפות נגד). SC4 בנוסף מאוד לא מעודד את הרעיון של לעמוד וללחוץ על כפתור ההגנה כמו בכ"כ הרבה משחקים, בזכות מערכת ה critical finish moves שמענישה קשות שחקנים שמתגוננים יותר מדי (במיוחד כשהם משחקים נגדי :P).

פורסם

מחזק מאד את SerpentMage.

למרות שגם לי יש חיבה רבה לGGX.

פורסם

הוא צודק, באמת לא צריך יותר מה throw button כדי לנצח את ה AI בכל רמה. ובכלל, ה AI גרוע ביותר. היוצרים בעצם יכלו לזרוק את הכל ולהשאיר את ה VS mode.

אגב, דארת' ויידר הוא דמות ממש שבורה ומעוצבת בצורה מאוד גרועה ולא מאוזנת. גם אותו צריך לזרוק ולהשאיר רק את ה apprentice, שהוא הדמות הנסתרת שנפתחת בזכות סיום הקמפיין עם דארת' ויידר. (דמות טובה למדי אבל כמעט כל ההתקפות שלה בקו ישר, side-stepping זה כמעט כל מה שצריך נגדה).

פורסם

רק אני חושב שלכלול פתאום את דארת' ויידר ב SC זה רעיון די דבילי?

ברצינות, איך לעזאזל זה מתקשר לסיפור?

את SC3 עוד די אהבתי, הוא די זורם ולא לוקח לדברים שנה לזוז.

אבל 4........ די ביאס אותי.

בנוגע ל Marvel VS. Capcom וכל ה MUGENים למיניהם-

זה גועל נפש, וכל ה "טירוף על המסך" זה לא טירוף, זה בלאגן מגעיל שיש כל כך הרבה ממנו על המסך שלא רואים את המשחק עצמו.

אין שם קומבואים או משהו שדורש יכולת, הכל שם זה Button mash מטורף, אני לא סובל משחקים כאלו.

פורסם

ברור שזו הדעה שלי :kopfpatsch: (אחד המשפטים היותר מיותרים זה להגיד למישהו "זו הדיעה שלך")

אבל מה שנכון בדיעה הזו הוא שאותם המשחקים שאתה מגנה מציגים בד"כ פרמטרים נוספים שמעשירים מאוד את הגיימפליי, גם אם על חשבון מהירות. וגם במשחקי 3D ה"איטיים" יש זרימה מצויינת אם השחקנים יודעים מה הם עושים.

קרירין, חשבתי שדווקא תאהב משחקים כאלה: (לא הסרטון הכי טוב שלו, אני מודה)

http://www.youtube.com/watch?v=Dduyn8-pzYY

אני דווקא זוכר שקיים משחק 2D נוסף שמאפשר זאת, נראה אם אני אצליח להזכר ולמצוא סרטון :)

gullty gear הוא באמת אחד הבודדים שקבעו רף של ממש במשחקי מכות 2D. אבל עד כמה שהוא איכותי, זורם ומסוגנן, אני אישית מעדיף פחות משחקים שמבוססים רק על קומבואים, וכאן SC4 באמת מתבלט. הוא מעביר את ההתמקדות מקומבואים להיבטים של מרחב, תזמון והתעמקות בלשבור את ההתקפות של היריב עם reversals (התקפות נגד). SC4 בנוסף מאוד לא מעודד את הרעיון של לעמוד וללחוץ על כפתור ההגנה כמו בכ"כ הרבה משחקים, בזכות מערכת ה critical finish moves שמענישה קשות שחקנים שמתגוננים יותר מדי (במיוחד כשהם משחקים נגדי :P).

יש סדרה של נארוטו מכות 2D שהרבה יותר מוצלחת

אבל גם אותה אני לא כזה אוהב כי ההתקפות המיוחדות שם זה סירטונים ולמי יש כוח לצפות בסירטון כל התקפה מיוחדת

אני אוהב משחקי מכות כמו מרוויל נגד קאפקום וכמו SSBB שהרבה יותר פשוטים ללמוד התקפות אבל לוקח הרבה זמן לשלוט בהם כמו שצריך והם גם מהירים ומטורפים

פורסם

Guilty Gear באמת משחק על רמה. ואני ממש אוהב אותו בעיקר בגלל המוסיקת רקע העצבנית ::)

אבל גם משחקי 3D הם ממש כיפיים. בכל דבר יש מינוסים ופלוסים. צריך להנות מהפלוסים של כל ז'אנר ולא להתווכח ;)

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים