פורסם 2008 בדצמבר 1016 שנים היה לי בעיה איתם התקשרתי לא הבנתי מה הם רוצים ממני כל הזמן הפנו אותי למישהו אחר
פורסם 2008 בדצמבר 1116 שנים שלום,אישית יש לי נסיון מעולה איתם - גם ברמה העיסקית (קניתי אצלם משהו בסגנון 350 מחשבים ב8 שנים אחרונות)וגם ברמה האישית (הם נתנו לי שירות מעולה לנייד שנרכש בארה"ב - אחרי שהעברתי האחריות אליהם)ולא - אין לי אצלם טובות הנאהכל טוב,גבריאל
פורסם 2008 בדצמבר 1216 שנים גבריאל בטוח שאין לך אצלם טובות הנאה? :silly: אני חושב שהשירות של דל ישראל היינו אחד הגרועים שנתקלתי בהם אי פעם, אני משער לעצמי שבזמנו שירדו על HP לזה התכוונו. דבר ראשון, ברוב הזמן אין מענה טלפוני בדל ישראל בשירות לקוחות, מה שכן יש זה הפנייה לשליחת מייל, או התקשרות למספר בחו"ל. לאחר שליחת המייל, (תלוי עד כמה הפנייה מסובכת), לוקח לנציגה שם, במקרה שלי זו הייתה גלית בר, שנים לענות, והיא נזכרה לענות, רק אחרי שהייתי שולח לך מייל נוסף שבוע לאחר מכן, שהיא עדיין לא הגיבה על המייל הקודם, וגם אז שהיא הייתה מגיבה, זה היה נראה כאילו היא עושה טובה. במקרה שלי, המעבדה המטפלת היא CPM, גם מעבדה רישמית של דל, שמתברר שהיא גם אחת המעבדות שמטפלות בHP. והסיפור שלי איתם ארוך בטירוף ועדיין לא נפתר, אני אעלה לפה דיון חדש בנוגע לשירות שלהם בקרוב.
פורסם 2008 בדצמבר 1216 שנים גם אני מתחיל לחשוב ככה, נראה לי שבעתיד אם אצטרך מחשב נייד, אני אקנה משהו זול ופשוט, ואת הכסף האמיתי אשקיע בנייח וזהו.דרך אגב, יניב, אין טעם שתשים את המפרט שלך בחתימה, אחרי הכל מי שירצה לראות אותו יכול להסתכל בצד, במפרט מחשב...
פורסם 2008 בדצמבר 1216 שנים השירות העסקי של דל היה מצויין.בנוגע לשירות למחשבים הביתיים - אין לי מושג.
פורסם 2008 בדצמבר 1216 שנים יכול להיות שהשירות העסקי שלהם מעולה, אבל כשאתה בתור לקוח שקונה מחשב שעולה 7.5 אלף ומקבל שירות כמו מישהו שקנה מחשב נייד של MSI, זה לא נראה טוב.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.