מתלבט בין 2 מחשבים ניידים של לנובו - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מתלבט בין 2 מחשבים ניידים של לנובו


aarrek

Recommended Posts

דגם 1 :

SL500 NRJ4EIV מחיר סביב 4800 כולל מע"מ

דגם 2 :

T500 דגמים (224233U , 20823HU) מחירים כולל מע"מ 6300 +-

מעבר לפער במחיר , האם מחשב לשימוש עסקי אבל ללא צורך בתוכנות גרפיות או משחקים כבדים מצדיק לקחת את הדגמים היותר יקרים ?

חשוב שהמחשב יתמוך ב: , מובנית ואחראיות של 3 שנים.

תודה מראש

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המחירים שאתה מציין בנוגע ל-T500 נראים לי מוזרים. לא הגיוני ששתי הקונפיגורציות הללו עולות אותו דבר, ה-2082 צריכה להיות הרבה יותר יקרה מה-2242 (היא כוללת כרטיס מסך נפרד, דיסק קשיח מהיר יותר ורזולוציה גבוהה בהרבה). אם אתה מקבל אותה במחיר הזה זו מציאה מאד גדולה (גם לגבי ה-2242 זה מחיר טוב אבל ההבדל פחות גדול). כמובן שהייתי בודקת מה סטטוס האחריות של זה.

ללא קשר למפרט, ה-T500 זה מחשב ברמה גבוהה בהרבה מה-SL500 מבחינת איכות הבניה ועל זה אתה משלם. האם איכות בניה יותר גבוהה שווה את המחיר? לדעתי כן.

מבחינת המפרט הספציפי של המחשבים שציינת, ה-T500 מציע מעבד חזק יותר אבל לא סביר שתרגיש בהבדל עיבודי משמעותי בשימושים שלך, מה שכן תרגיש זה של-T500 חיי טובים משמעותית.

המפרט של ה-SL500 שציינת כולל רזולוציה גבוהה וכרטיס מסך נפרד בסיסי, ב-T500 יש מפרט אחד עם רזולוציה גבוהה וכרטיס מסך נפרד חזק ומפרט אחר עם רזולוציה סטנדרטית וכרטיס מסך מובנה. אין לך שום צורך בכרטיס מסך נפרד לצרכים שלך והשאלה היא איזו רזולוציה אתה מעדיף. למיטב ידיעתי לא ניתן להשיג בארץ קונפיגורציות של T500 עם רזולוציה גבוהה ובלי כרטיס מסך נפרד, מצד שני ל-T500 כרטיס מסך היברידי כך שלא תסבול מהשפעות שליליות של כרטיס המסך על חיי הסוללה - מדובר כאן רק בשאלה של בזבוז תקציב.

אם שני ה-T500 הללו אכן עולים בסביבות ה-6300 ש"ח הייתי בוחרת ב-2082 ללא ספק. אם, כפי שנראה לי הרבה יותר הגיוני, ה-2082 יקר בהרבה אתה צריך להחליט מה עדיף לך - רזולוציה גבוהה ב-SL500 או איכות בניה טובה וחיי ארוכים ב-T500-2242.

אשמח לדעת האם אתה בטוח שאתה זכאי לאחריות ל-2082 בארץ ודרך מי אתה רוכש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היי tgolin , ראשית תודות על התשובה.

המחירים שקיבלתי הינם 1350 דולר ו- 1400 דולר לגבי ה- T500 בהתאמה לדגמים (המחירים לא כוללים מע"מ).

וכפי שציינתי 4800 ל- SL500 כולל מע"מ.

נמסר לי מחברת espircom systems שיש 3 שנים אחראיות (נכון לא ציינו איפה).

אבל השאלה היא אחרת , אני פשוט חיפשתי מחשב נייד (של לנובו) שיהיה חזק דיו , יתאים לעסק (מבחינת רישיון- על נמת לחבר לשרת וכדומה) , כמו כן שיכלול מצלמה וכרטיס רשת ושאר ירקות שיש במחשבים .

קיבלתי משני ספקים שונים את הדגמים הללו ומכאן ההתלבטות.

השאלה מה אני "מפסיד" אם אני רוכש את ה- SL (בעיות או חסרונות ידועות) , השאלה האם מוצדק להוסיף את הסכום לצרכים שלי

אשמח לשמוע אם יש לך המלצה לדגם אחר בתקציב הנ"ל.

תודה מראש לסבלונתך. :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

השאלה מה אני "מפסיד" אם אני רוכש את ה- SL (בעיות או חסרונות ידועות) , השאלה האם מוצדק להוסיף את הסכום לצרכים שלי

מה שאתה "מפסיד" כשאתה קונה את ה-SL500 על פני ה-T500 זה בעיקר איכות בניה וחיי סוללה. האם זה מוצדק להוסיף את הסכום זו שאלה שרק אתה יכול לענות עליה, זה תלוי בכמה חשיבות אתה שם על הדברים הללו. כפי שאמרתי, לדעתי זה בהחלט שווה את ההבדל.

בנוגע לאחריות, כדאי מאד לשים לב של מי האחריות שניתנת כי הקונפיגורציות הנ"ל לא מופיעות באתר של כזכאיות לאחריות בארץ. זה לא בהכרח אומר שהן לא יכוסו אבל זה בהחלט משהו שכדאי לבדוק.

דרך אגב, הקונפיגורציות של ה-T500 שציינת לא כוללות למיטב ידיעתי.

אשמח לשמוע אם יש לך המלצה לדגם אחר בתקציב הנ"ל.

מהו בדיוק התקציב?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שוב תודה על התשובה ,

לגבי תקציב - סביב 5K +- (לא כולל מע"מ) זה יהיה מצוין.

חשוב כפי שציינתי שיכלול , תקשורת אלחוטית ,,ושיהיה PAD לעכבר ולא רק העכבר העגול , ומצלמה מובנית (אני צריך לפחות באחד המחשבים שאני מתכנן לקנות)

תודה רבה רבה מראש

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

באופן עקרוני זה נכון, לפחות עד רמה מסויימת, אבל דגמים מסויימים יכנסו בתקציב בלי בעיה. לדוגמה אם אין לך צורך ספציפי במחשב של 15.4" אתה יכול להסתכל על ה"אחים הקטנים" של ה-SL500 כמו ה-SL400 ב-14.1" או ה-SL300 ב-13.3". שניהם נכנסים בתקציב שלך.

בתחומי המחשבים האיכותיים יותר ה-E6400 של דל הוא מחשב עסקי של 14.1" ונמכר במחיר דומה למחיר שקיבלת על ה-T500 (עם אחריות רשמית ל-3 שנים) הוא גם מציע מצלמה מובנית.

http://www.notebookclub.co.il/prod-dell-latitude-e6400.htm

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב, אני לא מסכימה עם ההמלצה הזו באופן כללי. זה טפשי לשלול מותג שלם, יש מחשבי טובים ויש שאינם טובים (והדבר נכון גם ללנובו). :)

במחשבים של אין עוד הרבה דגמים אפשריים. הסדרות העסקיות שלהם הן ה-SL, R ו-T. אתה יכול לחפש גם את ה-T400 ב-14.1", הוא יהיה בדר"כ קצת יותר יקר. עקרונית ה-R400 טוב מאד גם הוא, יתאים לצרכיך וצריך להיות זול מה-T400 אבל לא ראיתי אותו הרבה בארץ, אתה יכול לבקש הצעת מחיר מהספקים שפנית אליהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

את צודקת אני לא ממש שולל את כל המותג ,

מעבר לביקורות הרעות שקיבלתי , אני לא יודע דבר על השירות שלהם בעוד שיש לי ניסיון עם מוצרי - כפי שציינתי גם לשמור על אחידות של מרבית אם לא כל מחשבי החברה.

לגבי המלצותייך אני אבדוק - שוב תודה רבה על כל הסבלנות והעזרה. :yelclap:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...