עבור לתוכן

רכב\אופנוע-נהיגה

Featured Replies

פורסם

35~ שיעורים, טסט שלישי.

נוהג על סובארו ג'סטי 92 ידנית.

על הרישיון אופנוע שלי לא מדברים :-X

  • תגובות 164
  • צפיות 12.3k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אז קרפד, מה עם רשיון האופנוע?!

38 שיעורים, האוטו בדרך

פורסם

:screwy:

תענה לי רק על שתי שאלות

אתה עדיין נוהג עם 2 ידיים על ההגה?

ואתה עוצר בכל תמרור עצור?

ואדיוט תקרא ל..... שלך אל תגרום לי לרדת לרמה הזאת שוב!!

אם אתה לא עוצר בתמרור עצור אתה באמת אידיוט. או שתרגיש את זה בכיס (קנס, לא נעים) או שתרגיש את זה במימוש פוליסת ביטוח אחרי תאונה. אחד מהשניים יקרה. באחריות. [br]פורסם בתאריך: 30.11.2008 בשעה 10:09:57


+1

תכלס אתה צודק. מה שמלמדים בשיעורים זה איך לעבור טסט. לעצור בעצור ולתת זכות קדימה בכיכר. טכני משו.

את הניסיון האמיתי רוכשים על הכביש, וזה לוקח הרבה הרבה זמן.

אני מתערב שאין אחד בפורום שאם אני שם עכשיו לידו טסטר הוא עובר.

אחי היה בדיוק אותו דבר. לא עצר בעצור, לא נתן זכות קדימה בצומת/כיכר, טס במהירות מטורפת. עד שעשה תאונה. אם רק היית רואה את הרכב... אלוהים יודע איך הוא יצא משם בלי שריטה. אחרי התאונה הפך לנהג הכי מנומס על הכביש. גם אתה תהיה כזה אחרי התאונה הראשונה. אם תישאר בחיים, כמובן.

פורסם

יש הבדל בין לנהוג בצורה מנומסת ובין לנהוג כמו למד.

פורסם

כמו למד הוא לא נוהג, תאמין לי. הוא הבין כשיש תמרור עצור הוא לא נמצא בשביל היופי, פוזות לא עושים על הכביש ומראות ואיתות קיימים מסיבה מוצדקת. הרוב לומדים בסופו של דבר. השאלה היא איך.

פורסם

אחי היה בדיוק אותו דבר. לא עצר בעצור, לא נתן זכות קדימה בצומת/כיכר, טס במהירות מטורפת. עד שעשה תאונה. אם רק היית רואה את הרכב... אלוהים יודע איך הוא יצא משם בלי שריטה. אחרי התאונה הפך לנהג הכי מנומס על הכביש. גם אתה תהיה כזה אחרי התאונה הראשונה. אם תישאר בחיים, כמובן.

לא הבנת אותי, אני מאוד זהיר על הכביש. לא מזלזל בתמרורי עצור ובשום חוק/תמרור אחר. אני רוכב על אופנוע, ככה שאני צריך להיות פי מאה יותר מחושב מנהגי מכוניות. מה שאני אומר הוא שהסגנון רכיבה השתנה, אתה כבר לא מבצע את הכל 100% אחרי הטסט. כמובן שאת הדברים הגדולים כמו תמרורים רמזורים וכאלה כן, כי זה שומר על החיים, אבל דברים כמו למשל נהיגה עם שתי ידים על ההגה למכוניות, אני לא בטוח שמישהו כאן מבצע.

פורסם
  • מחבר

אופנועים זה הדבר שהכי מפריע לנהגי המכוניות חחחחח!

כל נהגי האופנוע למיניהים רק שתדעו,אתם מסכנים את נהגי המכוניות בכך שאתם דבר ראשון נוסעים במהירות,דבר שני נדחפים תמיד בפקקים ככה משתשלים ואם נהג רוצה לעבור נתיב ובטעות לא ראה אתכם הלכתם באסרה

חוץ מזה אופנוע כלי רכב הרבה יותר מסוכן מרכב עם 4 גלגלים,בקלות אופנוע יכול להתהפך בחורף(אולי צריך רישיון לאופנוע+ מכונית ולהחליט שבחורף נוהגים במכוניות ובקיץ באופנוע)

מה שטוב באופנוע שאין צורך לחפש חנייה אתה יכול בכל חור לתקוע אותו ושם לשים אותו וללכת לאן שאתה צריך

חוץ מזה מה שהאחרון אמר ממש נכון,רוכב אופנוע צריך להיות הרבה יותר מחושב מנהג רכב

ולנושא של הטסטים:כמו שאמרו כאן,מספר הטסטים לא משנה,טסט לא מוכיח אם אתה נוהג טוב או לא,צריך בטסט חצי שעה לנהוג טוב צריך טסטר שיהיה טוב וצריך גם מזל מאלוהים(כן זה אולי השערה מטומטמת אבל היא נכונה)

בשיעורי נהיגה באמת לא לומדים לנהוג,אבל מה שכן אם אתה מוצא מורה טובה המורה נותן לך כלים לחיים.זה אומר שמורה יכין אותך גם למעבר לטסט,ילמד אותך כל מה שמשרד הרישוי דורש ומעבר,יתן כל מיני עצות וטיפים וכו',רוב המורים עובדים ככה לדעתי(שלי לפחות היה ככה)

נהיגה עם שתי ידיים זה כן חשוב,זה נותן הרבה יותר שליטה באוטו,כל אלה שנוהגים עם יד אחת כדאי שיפסיקו עם זה,תאמינו לי זה לא כדאי,עדיף 2 ידיים על ההגה ושליטה מלאה על האוטו.במקרה של רכב ידני זה משהו אחר צריך יד אחת הילוכים יד אחת על ההגה....

ברור שמי כבר לא לומד נהיגה לא מתנהג כמו אחד שהוא כן לומד.זה בא לידי ביטוי בהמון דברים:למשל לא נוהגים בדיוק במהירות המותרת,אתה זה ששולט על כל האוטו,במעברי חצייה אתה לא חייב לעצור ואני לא תמיד עוצר,כל הקטע הזה של ללחוץ על הגז עובד יותר טוב כי אתה יכול לפתח מהירויות

האמת שאני נוסע במהירות אבל שולט באוטו כמו שצריך

לגבי המלווה:זה דבר ממש חשוב,המלווה נותן את הכלים להתמצא באוטו.מעניןי אותי במאת איך היה פעם שילד היה עובר טסט מה ישר היו נותנים לו את האוטו בלי שהוא בכלל מכיר אותו ולא יודע איך לתפעל אותו?!

חוץ מזה שהמלווה נותן עצות בכל מיני מקומות זה טוב שיש מלווה

תמרורי עצור יש מלא שלא עוצרים עצירה מוחלטת וזה רע מאוד,כמו שאתה יודעים איפה שצריך שוטר הוא לא נמצא,ואי עצירה בתמרור עצור זה אחד הגורמים לתאונות

סתם בשביל הקטע,אני רואה שהדיון מעורר תגובות רבות,אז מעולה אחלה דיון :yelclap:

פורסם

אם אתה לא מכיר את האוטו ויודע לתפעל אותו אחרי שעברת טסט ותאוריה, גם המלווה לא יצליח ללמד אותך את זה.

אנשים פה משום מה נותנים יותר מדי משקל לחירטוט הזה של המלווה. אתם שוכחים שהמלווה לרוב זה מישהו שעשה טסט לפני 10+ שנים, וסביר מאד להניח שהוא בעצמו עושה המון טעויות על הכביש.

פורסם

לא הבנת אותי, אני מאוד זהיר על הכביש. לא מזלזל בתמרורי עצור ובשום חוק/תמרור אחר. אני רוכב על אופנוע, ככה שאני צריך להיות פי מאה יותר מחושב מנהגי מכוניות. מה שאני אומר הוא שהסגנון רכיבה השתנה, אתה כבר לא מבצע את הכל 100% אחרי הטסט. כמובן שאת הדברים הגדולים כמו תמרורים רמזורים וכאלה כן, כי זה שומר על החיים, אבל דברים כמו למשל נהיגה עם שתי ידים על ההגה למכוניות, אני לא בטוח שמישהו כאן מבצע.

ממתי יש חובה כזו ?

פורסם

ממתי יש חובה כזו ?

תקרא לזה איך שאתה רוצה, אבל אם תנהג עם יד אחת על ההגה בטסט, לא תעבור.

חן, אולי זה אתם שמפריעים ומסכנים אותנו? חותכים נתיבים בלי להסתכל ועוקפים מאיפה שרק אפשר?

פורסם

דיברת על אחרי הטסט, לא?

בכל מקרה שתי ידים על ההגה זו אגדה אורבנית, יש נהיגה בחוסר זהירות, אולי התכוונת לזה.

פורסם

רישיון על אוטו.

32 שיעורים, תיאוריה ראשונה וטסט ראשון. :)

נוהג כבר שנה +.

פורסם

אבל אם תנהג עם יד אחת על ההגה בטסט, לא תעבור.

בטוח? כי אני עכשיו לומד , יש לי טסט ממש עוד מעט (שני) ואני פשוט לא מסוגל להחזיק שתי ידיים על ההגה , השניה תמיד תיגע בו אבל לא תחזיק אותו חזק.

פורסם
  • מחבר

דויד,בטסט חובה שתי ידיים על ההגה כי אחרת תיכשל,הטסטרים אוהבים שאתה מסובב את ההגה כמו שלימד המורה יעני "יד אחרי יד"...אחרי הטסט סובב איך שאתה רוצה ת'הגה

שיהיה מלא בהצלחה

חוץ מזה אני חושב שטסטרים דורשים מהתלמיד יותר מידי שלמות:אני מתכוון התלמיד צריך לנהוג ממש מושלם במשך החצי שעה הזו..

מה הם מצפים מתלמיד שרק ניגש לטסט לנהוג כמו אחד שיש לו 10 שנים רישיון?כאילו מה הקטע כאן הם באים להכשיל את התלמידים על כל שטות?

זה הדבר הכי אינפאנטילי ששמעתי,מכשילים תלמיד אם הוא לא שם איתות ימינה או אם החנייה שלו לא יצאה פיקס קרוב למדרכה כמו שהטסטר מצפה

ויש קטע כזה שהם נוהגים להעביר את אלה שלא נהגו טוב ולפעמים אלה שקיבלו ברקס עוברים ואלה שלא קיבלו לא עוברים

מה אתם אומרים על זה?

ולSTROKER,אני חושב שאם כבר מדובר על עוקפים וחתכים זה אתם,נהגי האופנוע לא?

כאילו האופנוע זה כלי קטן שיכול להשתחל בכל פקק וחור,לכן בין טורים ארוכים של מכוניות אתם משתחלים לכם אבל אתם לא לוקחים בחשבון רכב שרוצה אולי לצאת לעקיפה ואז יכול בקלות להיכנס בכם ולהרוג אתכם(חס וחלילה)

לגבי חותכים נתיבים בלי להסתכל,אתה עושה הכללה כי לא כל הנהגים נוהגים ככה,אולי יש כמה שכן,מה שאני כן זוכר זה שלמשל בתקופה המלווה חזרתי מתל אביב,הייתי בנתיב השמאלי ורציתי לעקוף אופנוע קטן כזה(אני ממש אוהב אותו יש לו פנס שמורכב משלושה לדים קטנים),ואז הסתכלתי במראה ולא ראיתי את הפנסים שלו וחזרתי לנתיב השמאלי,אז אבא שלי עושה לי תיזהר כמעט עלית עליו!

אני חושב שלכאלו אתה מתכוון,אבל מאז אני לא חזור עד שאני לא רואה "את פנסי הרכב הנעקף" כמו שרשום בתיאוריה

פורסם

אם אתה לא עוצר בתמרור עצור אתה באמת אידיוט. או שתרגיש את זה בכיס (קנס, לא נעים) או שתרגיש את זה במימוש פוליסת ביטוח אחרי תאונה. אחד מהשניים יקרה. באחריות.

כנראה שלא הבנתה אותי טוב התכוונתי שאני לא עוצר עצירה מוחלטת

אחי היה בדיוק אותו דבר. לא עצר בעצור, לא נתן זכות קדימה בצומת/כיכר, טס במהירות מטורפת. עד שעשה תאונה. אם רק היית רואה את הרכב... אלוהים יודע איך הוא יצא משם בלי שריטה. אחרי התאונה הפך לנהג הכי מנומס על הכביש. גם אתה תהיה כזה אחרי התאונה הראשונה. אם תישאר בחיים, כמובן.

תודה שזה מה שאתה מאחל לי... ואני לא מאחל את זה לאף אחד!

אני לא נהג כזה אולי אני לא עוצר עצירה מוחלטת אבל אני נוהג כבר קצת יותר משנתיים ותתפלא עד עכשיו אני לא עשיתי תאונה אחת

אני נוהג על אותו אותו ואני כבר מכיר את כל המגבלות של האוטו ואני לא מנסה להגיע אליהם ולא מגיע אליהם!

אני נהג רגוע וכנראה שקיבלתה רושם מוטעה עליי!

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים