עבור לתוכן

מפתחי משחקים עצמאיים טוענים - מיקרוסופט נוגסת לנו ברווחים

Featured Replies

פורסם

הממ רצית אולי לקשר למשהו אחר..? הכתבה שהבאת מדברת על התמחור של משחקים לא על החלק שMS לוקחת

פורסם
  • מחבר

תקרא שוב. המפתחים העצמאיים טוענים שבגלל שיטת התמחור שמיקרוסופט מכתיבה להם, הם לא יכולים לגבות את הסכומים שהם באמת רוצים וניאלצים לתמחר במחיר נמוך משמעותית. פשוט.

פורסם

נו באמת ואם מיקרוסופט לא היו עושים את זה אז הצרכנים היו מתלוננים שהמחירים יקרים מדי

כל דבר שמיקרוסופט עושים אנשים מחפשים רק את הרע שבזה ואני ממש לא מבין למה

פורסם

תקרא שוב. המפתחים העצמאיים טוענים שבגלל שיטת התמחור שמיקרוסופט מכתיבה להם, הם לא יכולים לגבות את הסכומים שהם באמת רוצים וניאלצים לתמחר במחיר נמוך משמעותית. פשוט.

בהתחשב שMS נותנת להם פלטפורמת פיתוח שכל מה שהיא דורשת מהם בשביל לייצר משחק ל3 פלטפורמות זה drag and drop של כמה אובייקטים בסביבה גואית, לבחור את הפלטפורמה המיועדת(ZUNE/PC/360) וללחוץ F5, ובנוסף לזה מספקת להם סביבת הפצה עם 12 מיליון משתמשים(ועוד יותר כשwindows live marketplace יתחיל למכור משחקי XNA(או שכבר יש שמה מזמן לא עקבתי) מי נתן להם את הזכות להתלונן? הם מקבלים כלי פיתוח במחיר מצחיק, וחנות ווירטואלית "בחינם" שיזדיינו..

פורסם

^^

בדיוק מה שבאתי להגיד..

ולא חסרים משחקים כאלה שעשו הרבה כסף. Castle Crashers הוא דוגמא מצויינת.

פורסם

זה גם בולשיט מוחלט. משחקים מלאים עולים 60 דולר קבוע. למה החברות הגדולות לא מתלוננות שאי אפשר להעלות את המחיר? כי הם יודעים שיש ביקוש והיצע ואם המשחק שלך יעלה 5 דולר מעל המתחרות יקנו פחות.

פורסם

זמן תה תסמוך עליהם שהם גילו איך לעלות את המחיר מעל ה60$

קוראים לזה DLC בתשלום

למשחקים כמו GTA4\פיבל2 \סול קליבור ועוד הרבה יש את זה

פורסם

כן אבל למה אין 61 דולר, 59 דולר וכו?

פורסם

קודם כל יש

באנגו 3 זה כותר של 40$ לדוגמה

כמובן כותרים כמו גיטר אירו עולים יותר

אבל בגדול הרבה חברות יתלבשו על הDLC בתשלום ולפעמים באופן ביזיוני

לדוגמה הדמות שאפשר לקנות בסול קליבור ב5$ שזה פשוט מגוחך

הDLC בעיקרון זה דבר מצוין אבל לא בצורה שהרבה מפתחות משתמשות בו

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים