פורסם 2008 בנובמבר 2017 שנים http://news.walla.co.il/?w=/1/1381787 לפי הכתבה הזאת הבטיחות בבן גוריון נמצאת ברמה של מדינת עולם שלישית. עם כל הכבוד (ויש כבוד) אפשר לחרבן הרבה על המדינה אבל בן גוריון נחשב לשדה תעופה מאד איכותי. חבל שלא פרסמו את ממצאים, לפחות היה אפשר לדעת מאיזה סיבה הורידו את הדירוג.
פורסם 2008 בנובמבר 2017 שנים קראתי את זה אתמול בYNET, מה שזה אומר בשבילי זה העלת המחירים לארה"ב, השאלה שלי היא האם המחירים יעלו רק אצל אל על או גם אם אני יבחר בחברת תעופה אמריקאית (דלתא לדוגמא)?
פורסם 2008 בנובמבר 2017 שנים http://news.walla.co.il/?w=/1/1381787 לפי הכתבה הזאת הבטיחות בבן גוריון נמצאת ברמה של מדינת עולם שלישית. עם כל הכבוד (ויש כבוד) אפשר לחרבן הרבה על המדינה אבל בן גוריון נחשב לשדה תעופה מאד איכותי. חבל שלא פרסמו את ממצאים, לפחות היה אפשר לדעת מאיזה סיבה הורידו את הדירוג.בן גוריון אולי נראה טוב מבחינה חיצונית אך בפועל מדובר בנמל תעופה שאינו מקיים נהלי בטיחות בסיסיים, מעסיק פקחי טיסה שעות רבות (הרבה מעל המותר כמובן) ומחדל העסקת המקורבים הנפוץ כל כך מונע העסקת עובדים איכותיים כולל עובדים שתפקידם הוא שמירה על הבטיחות האוירית. בנוסף לכך ועדת לפידות (שהעומד בראשה היה מפקד חיל האויר לשעבר) קבעה שמצב בטיחות התעופה הוא קטסטרופלי ושאסון אוירי נמצא במרחק נגיעה.http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArt.jhtml?itemNo=943261&contrassID=1&subContrassID=0&sbSubContrassID=0http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3501521,00.htmlhttp://www.haaretz.co.il/hasite/spages/848185.htmlנ.ב. שכחתי את תחנות הרדיו הפיראטיות שמשבשות את תדרי הקשר בין מגדל הפיקוח לבין המטוסים, פעם אחת אפילו סגרו את נתב"ג למספר שעות כדי להוריד תחנות כאלו מהאויר. הבעיה היא שמשרד התחבורה ומשרד התקשורת מטילים אחד על השני את האחריות לסגירת הרדיו הפיראטי וכך שדרני הרדיו חוגגים באין מפריע.
פורסם 2008 בנובמבר 2017 שנים מחבר לא ידעתי. מזעזע. אולי, אבל רק אולי הורדת דירוג הבטיחות של נתב"ג ופגיעה בכלכלת ישראל תגרום תיקון המחדלים.
פורסם 2008 בנובמבר 2217 שנים לא עד כדי כך, טוס לארה"ב דרך אירופה או בטיסות שכר אמריקאיות, המחיר לא הולך להשתנות בהרבה.עם אל על מצד שני.... Wer'e screwedומה אפשר להגיד, אם זה מגיע לנתב"ג- זה מגיע להם. (ובאופן עצוב ולא ישיר- גם לנו)כל מספר חודשים שומעים על מחדל בטיחותי כזה או אחר, משקיעים מליונים על גבי מליונים בשביל לבנות שדה תעופה חדשני ועתידני, אבל נהלי בטיחות בסיסיים או לפנות טיפה מהמליונים האלו בשביל לשלם כמו שצריך לעובדים הכרחיים- מה פתאום? איזה מין רעיון הזוי זה. טיפש שכמוני.ההתנהלות של כל מוסד במדינה הזו, בין אם ממשלתי או ציבורי, ובמיוחד אלו שנוגעים לתחבורה, זה דרעק גדול מאין כמוהו.עוד דוגמה נחמדה חוץ מנתב"ג? רכבת ישראל.תחשבו על זה קצת, תראו איזה צמד חמד יש לנו פה.....
פורסם 2008 בנובמבר 2217 שנים נו מה זה לא ידוע....?המדינה שלנו אוהבת להכין לכולם מוצרים ודברים בטיחותיים וכל מיני דברים שונים ומוכרים אותם בעולם לכל המושיט כסף, אבל במדינה עצמה שום דבר לא יוצא לפועל ובגלל זה המדינה נראית כמו שהיא.זה מצחיק שכל המוחות הגדולים יוצאים מהארץ אבל לבצע נוהל בטיחות נורמלי בשדה תעופה אין לנו.מה שכן, האם זה הולך להשפיע על קבלת הויזה לארה"ב? עצם זה שמורידים את בטיחות התעופה במדינה?
פורסם 2008 בנובמבר 2217 שנים אם הבנתי נכון אז גם טיסה עם חברות אמריקאיות יעלו המחירים, הרי זו לא בעיה של אל על, אלה של רשות שדות התעופה, כניראה חברות תעופה יצטרכו להוציא יותר כסף על ביטחון וכך יעלו כל מחירי הטיסות.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.