huber פורסם 2008 בנובמבר 17 Share פורסם 2008 בנובמבר 17 האתר הבא בדק והרים רשימה של כל המשחקים ששוחררו (גם או רק) ל PS3 ומכרו מעל מיליון עותקים:http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=337951. Grand Theft Auto IV, Take-Two Interactive 4.82. Call of Duty 4: Modern Warfare, Activision 3.73. Motorstorm, Sony Computer Entertainment 3.64. Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots, Konami 3.45. Resistance: Fall of Man, Sony Computer Entertainment 3.26. Assassins Creed, Ubisoft 2.97. Gran Turismo 5 Prologue, Sony Computer Entertainment 2.28. Uncharted: Drakes Fortune, Sony Computer Entertainment 1.99. Pro Evolution Soccer 2008, Konami 1.610. Guitar Hero III: Legends of Rock, RedOctane 1.611. FIFA 08, Electronic Arts 1.612. Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction, Sony Computer Entertainment 1.413. Need for Speed: ProStreet, Electronic Arts 1.414. Devil May Cry 4, Capcom 1.315. Heavenly Sword, Sony Computer Entertainment 1.216. FIFA 09, Electronic Arts 1.117. WWE Smackdown vs Raw 2008, THQ 1.0 קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Eden 6600 פורסם 2008 בנובמבר 17 Share פורסם 2008 בנובמבר 17 די פאדיחה ל-PS3 שהמקום הראשון שלה הוו מולטי פלטפורם, בעוד שהמקום הראשון של ה-360 הוא ה-Halo 3 האגדי שלהם עם למעלה מ-8 מיליון יחידות. גם הבלעדיים האחרונים של סוני לא הרקיעו שחקים כמו הבלעדיים של מייקרוסופט. זאת פשוט בדיחה לראות את כמות היחידות הנמכרות של רזיזטנס מול גירס 2. אני נורא מקווה שהשנה הבאה תיהיה יותר טובה לסוני עם כותרים כמו קילזון 2, heavy rain ומי יודע, אולי אפילו GOW3 קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
marlboro פורסם 2008 בנובמבר 17 Share פורסם 2008 בנובמבר 17 הבנתי שברגע שזה עובר את המיליון עותקים זהו רווח עצום למפתחת, עד אז הרווחים מכסים עלויות וכל השאר קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
DarkMoh פורסם 2008 בנובמבר 17 Share פורסם 2008 בנובמבר 17 תלוי בעלויות הפיתוח... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
DOGMA פורסם 2008 בנובמבר 17 Share פורסם 2008 בנובמבר 17 הבנתי שברגע שזה עובר את המיליון עותקים זהו רווח עצום למפתחת' date=' עד אז הרווחים מכסים עלויות וכל השאר[/quote']האמת שזה רווח עצום למפיצה, וליצרנית הקונסולה לא יודע כמה סוני לוקחת אבל MS לוקחת 8 דולר על כל DVD שמיוצר עם משחק של 360.המפתחים בד"כ מקבלים תמלוגים מזעריים על מכירת כותרים, את הכסף על הפיתוח הם כבר קיבלו.בהתחשב שעלות פיתוח של משחק ממוצע מגיעה לכ10 מיליון דולר, ולכותרים שדורשים פיתוח טכונלוגי הרבה יותר, מכירה של מיליון עותקים עדיין לא מהווה רווח בומבסטי. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
stone cold פורסם 2008 בנובמבר 18 Share פורסם 2008 בנובמבר 18 דובי זה תלוי גם בפרסום שיווק של המשחק באופן לא רשמי עלה לקאפקום 40 מיליון לפתח \לפרסם \ולשווק את LP ושזה מגיע לסכומים כאלו צריך למכור הרבה מה שכן LP נתן לקאפקום מנוע גרפי וכלים אחרים שהם יכולים וכנראה משתמשים בהם בהמשך בנוגע לסוני עצמם הם כנראה שפכו מילירדים על הPS3 ועדיין לא ברור אם הוא כבר עבר מהפסדים לרווחים בכל מקרה הם קודם כל צריכים לכסות את ההוצאה הגדולה עד שהרווחים יהפכו לרווח נקי וזה לא דבר קל שMS הורידה מחירים וסוני בשלב כזה הוא אחר גם יורידו מחירים קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
DOGMA פורסם 2008 בנובמבר 18 Share פורסם 2008 בנובמבר 18 משחק ממוצע, LP זה לא משחק ממוצע, כמו כן COD4 או כל משחק מפורסם שתפליץ זה לא משחק ממוצע.פיתוח משחקי Triple A עולה הון תועפות, הפיתוח של Source כולל פלטפורמת הSteam עד רגע השחרור של HL2 עלה לValve כמעט 100 מיליון דולר, בלי פרסום בלי כלום. משחקים כמו Gears of War וHalo 3(שבGears אני מכליל את הפיתוח של UE3 כיוון שעם כל הכבוד לUT2008, הוא לא פותח במקביל לפיתוח המנוע וGofW כן(וזה עוד מ2003 הרבה לפני שMS תפסה אותו)), עלו לא פחות.משחק ממוצע זה פיתוח של שנה~ ומנוע קנייני כזה או אחר(ויש הרבה יותר מנועים בשוק מאשר אנשים חושבים), אלה שיוצאים עם תגי מחיר של 30-40 דולר ולא 60-70 אחרי פיתוח של חצי עשור כמעט עם מסע פרסום חובק עולם.. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
marlboro פורסם 2008 בנובמבר 18 Share פורסם 2008 בנובמבר 18 ומה הריווחיות ?כמה נגיד יש רווחים ממשחק מצליח, לא מדבר על הצלחה עצומה כמו GTA וכאלו קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
stone cold פורסם 2008 בנובמבר 18 Share פורסם 2008 בנובמבר 18 פילפל זה תלוי איזה משחק ומה קורה אחרי זה נינטנדו כנראה הרוויחה מזיכיונות לפוקימון הרבה יותר ממשחקי פוקימון עצמם אנריל חוץ מהמשחק נמכרו זיכיונות להרבה משחקים לשימוש במנוע הגרפי יש גם את עניין ההמשכים הישרים לדוגמה משחק כמו DMC4 מאוד יכול להיות שיצאו DMC5 וDMC6 בדור הזה על אותו מנוע גרפי ודברים נוספים מה שבפועל קרה אם COD4 שCOD5 השתמש באותו מנוע גרפי ואולי גם COD6 שכבר בפיתוח יעשה את אותו הדבר קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
תמיד מחייך פורסם 2008 בנובמבר 21 Share פורסם 2008 בנובמבר 21 ומה הריווחיות ?כמה נגיד יש רווחים ממשחק מצליח' date=' לא מדבר על הצלחה עצומה כמו GTA וכאלו[/quote']זה תלוי ברמת ההשקעה הכספית במשחק - לדוגמא ב-Halo 3 הם הצליחו להגיע לרווחיות מכיוון שעלות הפיתוח הייתה ריאלית אבל לעומת זאת TOO HUMAN עלה הרבה מאוד כסף (בסביבות 70-80 מיליון דולר אם לא יותר - חשוב לציין שמדובר בטרילוגיה אך עלות הפיתוח היא למשחק הראשון וכנראה ששני המשחקים יבוססו על אותו מנוע גרפי וממשק וכך יהיו זולים יותר לפיתוח) ולא החזיר את ההשקעה כי הוא מכר הרבה פחות ממיליון עותקים (המספרים המשוערים הם בין 400 אלף ל-700 אלף עותקים, אין מספרים מדויקים לצערי). קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.