יש לי בעיית security בויסטה - Windows - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

יש לי בעיית security בויסטה


3d7

Recommended Posts

יש לי Windows Ultimate x64.

פתאום (כנראה אחרי אחד העדכונים האחרונים), יש לי סמל של מגן עם לוגו של על אייקונים של קבצי התקנה, ומשום מה אני לא יכול לערוך ולשמור קבצי טקסט קיימים באמצעות Notepad, וגם לא באמצעות תוכנות עריכת טקסט אחרות.

יש לי קבצי טקסט בשורש של מחיצה E שאני מצליח לערוך ולשמור אותם אחרי שהעברתי אותם ל"E:\My Documents". אבל, יש לי עוד קבצים ב"E:\My Downloads" שאני לא יכול לשמור גם אחרי שהעברתי אותם ל"E:\My Documents".

בדקתי, והUAC אצלי מכובה. מה הבעיה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מצליח להפעיל את הUAC. הוא רושם לי שהוא Off, אז אני מפעיל אותו. מופיע חלון שאומר לי שאם אני התחלתי את הפעולה, אז שאני אמשיך. אני לוחץ על Continue. הוא חושב לשנייה, וסוגר את החלון. אבל, הUAC נשאר כבוי. בכל מקרה, כיביתי את הUAC, מלכתחילה, מכיוון שיש לי דרייבר של הכרטיס מסך שהUAC שאל אותי בכל פעם שהמחשב עלה האם אני רוצה להפעיל אותו, וזה היה ממש מעצבן.

עכשיו, נזכרתי שאת שני הקבצים הראשונים שהעברתי לתיקיית Documents, אני העתקתי לשם ואח"כ מחקתי את המקור. את שאר הקבצים העתקתי עם Cut וPaste, והוא שאל אותי האם אני בטוח שאני רוצה לעשות את זה, כאילו שמדובר בקבצי מערכת סופר חשובים. מה שעשיתי זה ליצור עותק של המסמך, ואז את העותק אני יכול לערוך ולשמור. זה נותן לי פתרון נקודתי לבעיה, אבל עדיין קיימת בעיה לא מוסברת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...