עבור לתוכן

האם KSP השתפרו וכדי לקנות מהם???

האם KSP השתפרו וכדי לקנות מהם כבר??? 1,200 הצבעות

  1. 1. האם KSP השתפרו וכדי לקנות מהם כבר???

    • כן, הם השתפרו.
    • לא, לא מומלץ לקנות מהם.

אנא התחבר או הירשם על מנת להצביע לסקר זה.

Featured Replies

פורסם

לי דווקא היו איתם שתי קניות מוצלחות :

הראשונה - כרטיס טלוויזיה Pvr 150 (לא התקלקל מעולם ולא היו איתו בעיות ,ויש לי אותו כבר חצי שנה )

השניה - עכבר G5 החדש . במחיר הנמוך ביותר שמצאתי . (גם ללא בעיות)

עם שניהם כאמור לא הייתה לי בעיה מעולם.

ד"א - את שניהם קניתי בסניף רעננה , ומי שמכיר את את הסניף יודע שיש את האנשי מכירות ועוד מעין "חלון" כזה בקיר ויש שם עוד מוכר שאני לא זוכר את שמו אבל הוא ממש עזר לי בבחירת הכרטיס טלוויזיה ובאמת שלא ניסה לדחוף לי משהו יותר יקר\כדאי לך לשדרג את זה ואת הכבל של הזה כמו הרבה אחרים.

מצד שני,המון אנשים אומרים שהם לא נתונים אחריות כמו שצריך ומתנערים מלקוחות.

לפי דעתי , קנייה של ציוד היקפי אצלם לא אמור להיות בעייתי ואפילו מומלץ עקב המחיר..

  • תגובות 33
  • צפיות 3.7k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

קנינו משם ציוד נלווה(הגה שמתחבר למחשב ולPS2) ולא הייתה שום בעיה, חוץ משירות קצת איטי ומעפן S:

אגב, מדובר בסניף אשדוד/אשקלון :hi:

פורסם

דבר אחד אני חייב לציין, אני לא יודע איך זה בכל הארץ אבל בסניף תלפיות אני מקבל שירות טוב ויחס טוב..

בהחלט אפשר לקרוא לזה שיפור.

פורסם

כשאני קניתי בתלפיות הם טירטרו אותי 10 דקות מהמחסן לחנות. עד שהרמתי את הקול אז המוכר הסכים להגיע למחסן.

חוץ מזה המוכר עישן בתוך החנות כשאני יושב מולו :nixweiss: ואפילו לא שאל אותי אם אני מתנגד.

שכונה מה שהולך שם.

פורסם

מה? מוזר... לי זה לא קרה אף פעם.

תמיד עשו לי שמה מקום ונתנו לי את הכבוד הראוי..

(אולי כי יש שמה למוכר משתמש בHWZONE) :P

פורסם

ודבר נוסף שמפריע מההיבט הצרכני: למיטב זכרוני, ואין בכך להביע נתון עובדתי אלא להעלות זכרונות תיאוריים בלבד, התפרסם בעבר סיפור עם לקוח לא מרוצה ש"טירטרו" אותו והוא פירסם את סיפור ההתיחסות שלהם. אז הם במקום לפתור הבעיה תבעו אותו על זה שהוא פרסם כמה שהם לא בסדר איתו. כנראה שהם יצאו מהנחה שאין לו האמצעים הנדרשים להתמודד כמו שצריך בבית משפט, ולהם יש. מי שמנסה ככה לפתור תקלות ובעיות עם לקוחות, לדעתי רק בגלל זה אסור לקנות אצלהם.

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=291835.0

http://halemo.net/edoar/0092/0005.html

פורסם

המקרה הזה מוכר מאוד ולדעתי הצדק פה הוא עם KSP וזאת מכיוון שהבחור הזה הפיץ מכתב השמצה פרוע (יצא לי לראות את המכתב המלא) כלפיהם בהרבה פורומים ברחבי האינטרנט לפני מספר שנים, מכתב שכלל מילים כמו רמאים, גנבים וכו'.

לעומת זאת, יצא לי לראות מישהו בתפוז שכתב בפירוט על מקרה שקרה לו אצלהם והמליץ שלא לקנות אצלהם והם ניסו לתבוע אותו, לא יודע מה קרה עם המקרה הזה.

פורסם

מסקנה, או לקנות ולסבול בשקט, או לא לקנות.

פורסם

המסקנה שלך שגויה - במידה וקנית מוצר לא תקין זכותך המלאה לספר על כך למי שתרצה, ההבדל הוא שעלייך לרשום זאת בפירוט ולא לרשום "חנות XXX שקרנים, רמאים, מוכרים חלקים מחודשים ודפקו אותי".

פורסם

אז עדיף לרשום, סניף באר שבע של KSP, והמוכר יבגני, שקרן רמאי, מתנהג כמו חוליגן, ולא יודע לתת שירות, ועוד גורם לך להתקשר מהפלאפון הפרטי שלך, לשירות לקוחות שלהם, בשביל שהשירות לקוחות שלהם יגיד לו לעשות את מה שאתה מבקש???

פורסם

מודרייטורים שרוצים לראות את ההודעות (הוא קצת הציף את הפורום..) הקודמות שלו, אלו שבגללן KSP תבעו אותו, יכולים להסתכל כאן, וכאן, וכאן, וכאן - וכאן לראות את התוצאה הסופית.

פורסם

קיימת פה חוקיות מסויימת.

מחיר נמוך = שכר נמוך ותנאים רעים לעובד = מירמור = יחס אנטיפטי ללקוחות.

הרי בסופו של יום המטרה של החנות להרוויח ומחירים נמוכים באים ע"ח משהו.

אחת כמה וכמה אצל KSP שחיים עם מלאי זמין - שלם וקח.

ובמקום הזה ידע הוא בהחלט כסף, ומי שלא מבין/אין לו זמן להתעסק עדיף שישלם עוד קצת אחרת ישלם פעמיים.

פורסם

מודרייטורים שרוצים לראות את ההודעות (הוא קצת הציף את הפורום..) הקודמות שלו, אלו שבגללן KSP תבעו אותו, יכולים להסתכל כאן, וכאן, וכאן, וכאן - וכאן לראות את התוצאה הסופית.

ניסיתי. מסתבר שתמיד יוצאת אותה הודעת שגיאה (מצורף חיתוך מהמסך).

מה זה? זה בגלל שאני מכפר סבא :)?

[attachment deleted by admin]

פורסם

מודרייטורים שרוצים לראות את ההודעות (הוא קצת הציף את הפורום..) הקודמות שלו, אלו שבגללן KSP תבעו אותו, יכולים להסתכל כאן, וכאן, וכאן, וכאן - וכאן לראות את התוצאה הסופית.

A.K.A מנהלי פורומים

פורסם

אז עדיף לרשום, סניף באר שבע של KSP, והמוכר יבגני, שקרן רמאי, מתנהג כמו חוליגן, ולא יודע לתת שירות, ועוד גורם לך להתקשר מהפלאפון הפרטי שלך, לשירות לקוחות שלהם, בשביל שהשירות לקוחות שלהם יגיד לו לעשות את מה שאתה מבקש???

לא, צריך לרשום רק מה שאתה יכול להתיחס אליו עובדתית (קניתי מכשיר ונתנו לי כבל חשמל שאינו תואם התקן הישראלי, וזה לכאורה בניגוד לחוק). למה לכאורה? כי ככה זה נראה לך כמי שאינו משפטן, אבל במלה זו אתה מצהיר כי ברור לך שיתכן ויכול להיות משפטית אחרת.

או לדוגמא "הבטיחו לי לוח אם דגם X ובפועל הכניסו דגם Y (זה נתון עובדתי שניתן להוכחה). למה יש לי הרגשה שמנסים לרמות אותי בהכנסה של לוח שבעיני נחות מזה שהוזמן וזה ששולם בעבורו? (זו שאלה שמתיחסת להרגשה שלך הסובייקטיבית)".

אסור לכתוב "הם רמאים" כי אז תצטרך להוכיח משפטית מדיניות הנהלה לרמות את הלקוחות באופן שיטתי.

אפשר אבל לתאר את ההרגשה שלך, לדוגמא " הרגשתי כמי שרימו אותו" כי זו ההרגשה שלך ולא קביעת מציאות משפטית (הם רמאים).

אפשר לכתוב " הרגשתי שמזלזלים בי ומדברים אלי בלשון לא ראויה או לשון ביבים" הרי כל אחד מאיתנו קובע לעצמו מה משמעות לשון ראויה בשבילו ועל פי תרבותו שלו, לא על פי תרבות הדובר.

אל תכתוב " ........ .(שם המוכר) ..... מרמה לקוחות או מקלל אותם" כי זו קביעה כוללנית המיחסת מציאות עובדתית לאדם כדרך שגרה. תאר זאת כהרגשתך במקרה שלך, כהרגשה שנתנו לך להרגיש כאשר דיברו אליך פרטנית.

וחשוב מאד - אל תלך ותספר להם, ועוד ככה שיהיו עדים ויוכלו להוכיח, שאתה עומד לספר עליהם וללכלך עליהם בכל מקום אפשרי אם לא יתנו לך........... (מה שלא יהיה). זו סחטנות מכוערת וזה עושה רושם לא טוב אצל השופט. שים לב שבפסק הדין קבע השופט שבקרב קהילת ההתיחסות (באינטרנט) לחברה הזו אין שם טוב לפגוע בו . להערכתי מצא אותו חייב בגלל הטעויות שעשה בדרך ההתנהלות (ולדעתי גם בגלל אופן ההגנה הבלתי חכם בעליל שבחר לעצמו).

[br]פורסם בתאריך: 12.11.2008 בשעה 10:22:23


A.K.A מנהלי פורומים

ידעתי שהראיה שלי בגילי כבר לא משהו..................

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים