עבור לתוכן

האם KSP השתפרו וכדי לקנות מהם???

האם KSP השתפרו וכדי לקנות מהם כבר??? 1,200 הצבעות

  1. 1. האם KSP השתפרו וכדי לקנות מהם כבר???

    • כן, הם השתפרו.
    • לא, לא מומלץ לקנות מהם.

אנא התחבר או הירשם על מנת להצביע לסקר זה.

Featured Replies

פורסם

היי,

מכיוון שאני כבר הרבה זמן לא שומע תלונות על החנות KSP וחלק אפילו אומרים שהם השתפרו וכדי לקנות מהם...

אז מה אתם אומרים?

אני שואל כי הם פתחו סניף חדש (חח יש להם כבר סניף כל 10 מטר...) ממש קרוב לבית שלי...

דניאל.

  • תגובות 33
  • צפיות 3.7k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

עדיין האחרויות שהם נותנים עלולה להיות פחות מאחריות יבואן

פורסם

הממ לא יודע, הם די לוקחים את החוק לידיים. למשל : החוק אומר שאם צרכן מחזיר מוצר עד 14 יום כשהוא חדש, חייבים לבטל את העסקא פחות 5% או 100 שקל הנמוך מבניהם, אצל KSP זה 10% ולפחות 25 שקל -_-

פורסם

פעם קניתי כבל מולקס-סטה והחזרתי אותו בלי לפתוח וויתרו לי על הענייו וקיבלתי זיכוי מלא

(אם לא היו מוותרים הייתי מקבל זיכוי של 0 ש"ח :smile1:)

פורסם

מה אתה מעוניין לקנות?

פורסם

קניתי מהם מחשב נייח לפי מפרט שהוצע לי כאן, לפני יותר משלוש שנים והיה בסדר. כשהתקלקלו לי המאווררים תוקנו ללא ויכוח.

כמו כן רכשתי מהם מחשב נייד של דל לפני כשנה וגם עבר ללא בעיות (חוץ מתאריך אספקה שהתחייבו על יום מסויים וקיבלתי את המחשב יום לאחר מכן).

בנוסף רכשתי מהם ציוד היקפי (עכבר, מקלדת) וכן זכרונות לאורך התקופה של שלוש השנים האלה ומעולם לא יצאתי לא מרוצה/עם בעיה. כשכן הגעתי למעבדה שלהם בהר חוצבים (ירושלים) היה שם טכנאי נחמד מאוד (ירון נראה לי).

בקיצור, אני יודע שהדעות כאן בפורום על KSP לא משהו, אבל בסניף הר חוצבים בירושלים, חוץ מהמוכר הדי ערס הלא ממש מבין והדי אנטיפאת, תמיד קיבלתי שירות סביר+.

אם הייתה חנות נורמלית יותר באזור ירושלים, הייתי מנסה אותה גם. אך לצערי :nixweiss:

פורסם

מחזקת את הדעה של WillieT, לא על הסניף את ירושלים כי אותו אני לא מכירה אבל גם סניף ראשון לציון בסדר גמור

יצא לי לקנות מהם כמה דברים כבר ולא יצא שהאכזתי מהשירות או מהמוצר. המחירים נוחים ולפעמים גם זולים מהרבה חנויות אחרות.

יכול להיות שהמקרים שאנשים מספרים עליהם פה קורים בסניפים מסויימים ועם מוכרים מסויימים, כל עניין לגופו.

יכול גם לקרות שתבואו לחנות הכי טובה שקניתם בה עד עכשיו ותקבלו פתאום מוצר פגום או לא יודעת, יכול לקרות.

לא צריך ישר לפסול את החנות, לדעתי רשת טובה.

נכון שמאוד מעצבן שאם משלמים באשראי הכסף עולה קצת ובמזומן יש הנחה מסויימת, אבל זה המצב, לא טוב על תקנו, פשוט מאוד

פורסם

גם הסניף בפתח תקווה מעולה

קניתי המון מוצרים

עומדים בהבטחות, מחירים טובים, שירות על הכיפאק

פורסם

לי היה סיפור רע עם סניפים ראשון ובאר שבע

נתחיל עם באר שבע, קניתי מאווררים מהם, והיו 2 בעיות איתם, זוג אחד שקניתי AC12025L, אחד רועש והשני לא, והם לא הסכימו להחליף את הרועש

וקניתי בסניף ראשון עוד שני מאווררים של AC 80MM, ובגלל המוכר שם התבלבלתי ולקחתי דגמים שמיועדים לכיוון אויר אחד בלבד (כלומר אי אפשר לחבר אותם הפוך) ושחזרתי לב"ש ורציתי להחליף אותם לדגמים רגילים של 80MM המוכר הרוסי המפגר, יבגני, לא הסכים להחליף אותם, והוא טען שפתחתי את הקופסא, והוא לא מסכים להחליף (הקופסאות שלהם מגיעות ללא עטיפת ניילון או משהו בסגנון)

מקרה שני, מחשב שנקנה לפני כשנה ומשהו לאקסית שלי, הורכב על ידם, הגיע אלי, עבר התקנת תוכנות וכו', הגיע לאקסית שלי ומת אחרי ארבעה ימים, BLUE SCREEN והתקנות WINDOWS חדשות לא עזרו, נשלח למעבדה

אחרי כשבועיים בערך לקחתי את המחשב בחזרה, אמרו שהחליפו HD שהיה תקול, התחלתי להתקין מחדש, הגיע לאקסית שלי, ושוב פעם מת אחרי ארבעה ימים...

החזרתי אותו למעבדה וביקשתי שיבדקו אותו בצורה רצינית יותר.

עכשיו המחשב היה במעבדה, והתקשרו אלי אחרי יומיים ואמרו שהוא מוכן, שאלתי אם עשו בדיקות מאמץ או משהו, ואמרו שלא, אז ביקשתי שיעשו, אחרי כחודש שהמחשב היה במעבדה, הלכתי לקחת אותו, רציתי שיפעילו אותו במקום, לבדוק שהוא תקין, ניסו להדליק והמחשב לא נדלק בכלל, אחר כך פתחו אותו מולי, וראו שהכבל של הHD לא מחובר, ובנוסף ה"טכנאי האומלל" הוציא את הזכרונות, ניקה אותה והחזיר אותם, אחר כך המחשב נדלק, והוא בחוצפתו האשים אותי שהמחשב מלא אבק.

תבינו מחשב שבמשך חודשיים וחצי שהיה, היה בערך חודש וחצי + במעבדה, בסך הכל, האבק הצטבר מזה שהם לא באמת בדקו אותו.

כשביקשתי שיכתוב את זה בטופס התיקון, שהמחשב לא נדלק הוא לא הסכים, שביקשתי ממנהל הסניף שיכתבו משהו, גם הוא לא הסכים, והם התחילו לדבר בינהם ברוסית ולא להתייחס אלי.

אחרי הפעם הזאת, אני והיא נפרדנו (בלי קשר לKSP) אז לא יודע מה עלה בגורל המחשב, אבל אני מצטער עליהם, כי בגללי הם מכרו מחשב שעבד וקיבלו חרא במקום.

מסקנה סופית

לא לקנות מהם מחשבים שלמים, והגעתי למסקנה נוספת, שחלקים בודדים, עדיף לקנות בIVORY, לפחות השירות יותר טוב מKSP

KSP זה בעצם IVORY לרוסים, עם מנטליות של רוסים. (רק חסר שהמוכר לא יפסיק לקלל ולומר בלאט בסוף משפט).

פורסם

KSP זה בעצם IVORY לרוסים, עם מנטליות של רוסים.

גרמת לי לצחוק חזק! זאת ההרגשה שהיתה לי מKSP חיפה...

אין לי בעיה עם רוסים באופן כללי או משהו כזה, אך ללא ספק זאת ההרגשה שהם משדרים למי שאיננו רוסי (ואולי גם לרוסים?).

פורסם

פאק נשפכתי פה :>

פורסם

אני קניתי מחשב כמעט שלם מהם לפני 4 שנים בסניף געש (למעט הספק) ואחרי כמה ימים המחשב לא עלה אז לקחתי אותו למעבדה שם והחליפו לי לוח אם בלי בעיה..

דרך אגב שהייתי קטן הייתי גר ממש מעל הסניף בחיפה, לפני הסניף זו הייתה מכולת שהייתי תמיד קונה בה דברים שהייתי ילד והייתי בשוק שבאתי אחרי כמה שנים וראיתי שזה הפך לסניף שלהם!

פורסם

קניתי מהם מחשב נייח לפי מפרט שהוצע לי כאן, לפני יותר משלוש שנים והיה בסדר. כשהתקלקלו לי המאווררים תוקנו ללא ויכוח.

כמו כן רכשתי מהם מחשב נייד של דל לפני כשנה וגם עבר ללא בעיות (חוץ מתאריך אספקה שהתחייבו על יום מסויים וקיבלתי את המחשב יום לאחר מכן).

בנוסף רכשתי מהם ציוד היקפי (עכבר, מקלדת) וכן זכרונות לאורך התקופה של שלוש השנים האלה ומעולם לא יצאתי לא מרוצה/עם בעיה. כשכן הגעתי למעבדה שלהם בהר חוצבים (ירושלים) היה שם טכנאי נחמד מאוד (ירון נראה לי).

בקיצור, אני יודע שהדעות כאן בפורום על KSP לא משהו, אבל בסניף הר חוצבים בירושלים, חוץ מהמוכר הדי ערס הלא ממש מבין והדי אנטיפאת, תמיד קיבלתי שירות סביר+.

אם הייתה חנות נורמלית יותר באזור ירושלים, הייתי מנסה אותה גם. אך לצערי :nixweiss:

אני גם קונה המון בסניף בהר חוצבים (2 דקות מהבית שלי)

סה"כ השירות סביר, היו מקרים טובים ומקרים פחות מוצלחים..

מקרה 1: הלך HDD, החליפו על המקום , ועוד לאחד בנפח גדול יותר מאותה סדרה

מקרה 2 : כ.רשת על לוח האם לא תפקד, בהתחלה, מבחינתם הוא "יצא" תקין בבדיקות שלהם

קדחתי אותם לא מעט, שיבדקו את המקרה ספציפי שלי, לבסוף הם שלחו את הלוח לסניף אחר, גם שם לא עלו על הבעיה "שלי", משם שלחו את הלוח ליבואן שהחליף את הלוח לREV2.. כאשר היה לי REV1.. לפעמים צריך לדעת לעמוד על שלך..

בקשר למוכר ה"ערס".. מדובר ברועי, סה"כ בחור טוב... (גם חיים וירון במעבדה, ואלברט המחסנאי.. עם הציטוט הקבוע " שם ת.ז תאריך חתימה...")

פורסם

בקשר למוכר ה"ערס".. מדובר ברועי, סה"כ בחור טוב... (גם חיים וירון במעבדה, ואלברט המחסנאי.. עם הציטוט הקבוע " שם ת.ז תאריך חתימה...")

:D:D בול אלברט... משעשע.. ובקשר לרועי, אין לי מושג, פשוט כל פעם הוא נראה שאין לו כח לחיים אז הוא קצת אנטיפאת (או שזה מה שאני מקבל ממנו :P)

פורסם

הממ לא יודע, הם די לוקחים את החוק לידיים. למשל : החוק אומר שאם צרכן מחזיר מוצר עד 14 יום כשהוא חדש, חייבים לבטל את העסקא פחות 5% או 100 שקל הנמוך מבניהם, אצל KSP זה 10% ולפחות 25 שקל -_-

זה רק לקניה באינטרנט או טלפונית, לא כשנכנסים לחנות.

לוקח החוק לידים = עושה בעצמו מה שנציג החוק צריך לעשות.

כוונתך היתה לומר: עוברים על החוק, לא מקיימים הוראות החוק.

לא מזמן ליוויתי רכישה בסניף רעננה (כי הגברת בעבורה היה המחשב רצתה לקנות דווקא בחנות יד הבית). הם במפורש על פניו ולכאורה עברו על החוק במכירה הזו, בכך שמכרו מכשיר עם כבל חשמלי שלא מתאים לתקן ישראלי ולא עבר תקינה ואישור בישראל, על כן אסור למכירה בישראל. הגדיל עשות האידיוט שעובד שם כשעוד התחיל להתווכח איתי וסירב בהתחלה להחליף הכבל עד שהרמתי קול עליו, וזה אחרי שהוא התחצף והשתמש במילים שאפילו הזונה מסימטאות השוק לא משתמשת בהם.

זה בנוסף ל"טעויות" כמו הצגת לוח אם אחד, רישום בהזמנה של לוח אם אחר, ואספקה של לוח אם בכלל שלישי שמעולם לא דיברנו עליו.

ודבר נוסף שמפריע מההיבט הצרכני: למיטב זכרוני, ואין בכך להביע נתון עובדתי אלא להעלות זכרונות תיאוריים בלבד, התפרסם בעבר סיפור עם לקוח לא מרוצה ש"טירטרו" אותו והוא פירסם את סיפור ההתיחסות שלהם. אז הם במקום לפתור הבעיה תבעו אותו על זה שהוא פרסם כמה שהם לא בסדר איתו. כנראה שהם יצאו מהנחה שאין לו האמצעים הנדרשים להתמודד כמו שצריך בבית משפט, ולהם יש. מי שמנסה ככה לפתור תקלות ובעיות עם לקוחות, לדעתי רק בגלל זה אסור לקנות אצלהם.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים