פורסם 2008 באוקטובר 2617 שנים דרוש לי מחשב נייד, אני אלך לפי הסדר של ההוראות בסטיקי כדי שיהיה מובן לכולם..* מטרות המחשב - עבודה משרדית, אינטרנט, אימיילים - אופיס וכו'.* גודל המסך? 14-12"" בלבד!* משקל רצוי? לא עולה על 2KG* האם נדרש זמן סוללה ארוך? רצוי..* האם יש צורך ביציאות מיוחדות? (DVI, HDMI וכו) - לא* גודל מינימלי של כונן קשיח? - 160GB לפחות* צורב DVD? - רצוי* האם נדרשת אחריות בינלאומית? - לא חייב* האם יש לכם העדפה לחברה כלשהי? - LENOVO, TOSHIBA, DELLבנוסף, BLUETOOTH, WIFI ותחנת עגינה - חובה!אני רק אוסיף שאני לא מעוניין בMSI WIND על אף התגובות הטובות עליו,מסיבה מסויימת אני לא סומך על המחשב הזה מבחינת אמינות.תודה לעונים.
פורסם 2008 באוקטובר 2617 שנים Lenovo X200 - עומד בכל הדרישות שלך מלבד כונן אופטי מובנה (שיש בתחנת עגינה כמובן). איכות בניה טובה מאד, משקל נמוך, 12.1", זמן סוללה מאד ארוך בשילוב עם ביצועים טובים.השאלה היחידה היא האם באמת תוכל לקבל אותו במחיר המפורסם כאן ועם אחריות של היבואן הרשמי:http://www.qsys.co.il/Product.asp?Pid=74542GU&Cat2Cat1ID=2&Cat2ID=2&aff=Zap〈=HE
פורסם 2008 באוקטובר 2617 שנים למען הסדר הטוב - אף יבואן רשמי לא נותן אחריות על ניידי לנובו בישראל. מי שנותן את האחריות הם IBM ישראל. עפ"י מה שמופיע באתר לנובו, לדגם הזה (7454) אין אחריות בישראל. http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/warrantyLookup.do?type=7454&x=0&y=0&iws=on&sitestyle=lenovo עם זאת, לא תמיד דף זה מעודכן, לכן הייתי מתקשר ל-IBM ושואל אותם לגבי מספר הדגם. המספר הוא 03-9142800. אם הם לא מספקים אחריות, לא הייתי קונה מ-QSYS בלי לברר מולם ישירות ובצורה הכי גלויה מה היא אותה אחריות שהם מציעים, והאם הם יכסו לך בעת הצורך את עלות משלוח הנייד לארה"ב לצורך תיקון, או שמבחינתם זבש"ך.
פורסם 2008 באוקטובר 2617 שנים IBM ישראל הם היבואן הרשמי, לא? או שזה נקרא המשווק הרשמי? הרי הם מייבאים את המוצר לארץ, או שאני טועה?
פורסם 2008 באוקטובר 2617 שנים הם לא מייבאים ולא מוכרים. אולי פעם הם עשו את זה, כש-IBM עוד התעסקה במכירות של הניידים האלה, אבל כרגע כל מה שהם עושים זה לספק שירות כחלק מההסכם שלהם עם לנובו.כל שאלה על קנייה - הם מפנים אותך לשירות הלקוחות של לנובו, שבתורם מפנים אותך למשווקים.אפשר לקנות מהם חלקים מסוימים, אבל מבחינתם הם עושים זאת רק כחלק משירות תיקונים/החלפות שלא באחריות, וגובים סכומי עתק (לקנות בחנות רגילה ייצא הרבה יותר זול).
פורסם 2008 באוקטובר 2617 שנים אז היבואן מייבא בנפרד תוך הסכם עם לנובו ישראל שהם יתנו שירות? טוב, חידשת לי, אני הייתי בטוחה שהם מייבאים את המחשבים בעצמם ומוכרים דרך Resellers. כוונתי אם כך היא שתברר האם אתה יכול לקבל אחריות דרך נותן האחריות הרשמי ולא דרך היבואן הרשמי כפי ש-QTTP אמר.
פורסם 2008 באוקטובר 2617 שנים ללנובו (או במקרה זה ל-IBM ישראל שנותנים שירות) לא אכפת מי מייבא. האחריות הרי הולכת לפי מספר דגם (הקובע את המדינות שבהן היא תקפה), והמספר הסידורי (שקובע את התאריך).הקשר בין לנובו ליבואן הוא שהיבואן רוכש מלנובו דגמים מסוימים שמיועדים לשוק המקומי (במקרה של ישראל - השוק האירופאי). ואז כמובן האחריות של המחשב תתפוס בארץ, כי לנובו מגדירה את זה ככה.מצד שני, אם אתה מביא לבד מחו"ל איזשהו דגם שמעולם לא נמכר פה, אבל במקרה מכוסה באחריות - תקבל שירות.כל המדיניות הזו מסובכת למדי ומעצבנת, שכן לא ברור בכלל למה לדגם X יש אחריות בינלאומית בכל העולם, לדגם Y רק באמריקה ואסיה ולדגם Z רק באירופה (למשל). סה"כ החלקים הם אותם חלקים וה"תוקף" של האחריות במדינה זו או אחרת מצטייר רק כניסיון להימנע ממתן שירות.
פורסם 2008 באוקטובר 2617 שנים תודה, ההסבר הזה הבהיר לי כמה מקרים ושיחות עם IBM ישראל שנשמעים הרבה יותר הגיוניים עכשיו. תיקנתי את הטעות שלי גם בת'ראד השני בנושא. :-* אכן מעולם לא פגשתי חברה עם מדיניות אחריות יותר מסובכת ותמוהה מזו של לנובו.
פורסם 2008 באוקטובר 2617 שנים כדאי רק לציין שלx200 אין TouchPad למקרה שפותח הת'ראד לא מסתדר עם הTrackPoint (אלוהים יודע שאאני אף פעם לא הסתדרתי..)
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.