עבור לתוכן

קירור למופסטים vs קירור לגשר הדרומי

Featured Replies

פורסם

יש לי היטסינק קטן וכתום שהיה שייך לג'יפה 400MX, סתם היטסינק סטנדרטי ללא מאוורר.

אני יכול לחתוך אותו ב 2 צורות, אחת תהווה קירור לגשר הדרומי, והשנייה למופסטים...

מה עדיף?

פורסם

תבדוק...יש לך הארד קאנו 2 או כל מודד טמ"פ אחר?

פורסם
  • מחבר

קבל שלילי

אבל בנגיעה עם האצבע, המופסטים לא ממש חמים, והדרומי כן...

השאלה היא מה יותר קריטי לאוברקלוק?

פורסם

עם אתה עושה VDD רצוי לקרר מוספטים

עם עברת באס 200 רצוי לקרר את הדרומי

אני עכשיו עובד על להרכיב לשניהם קירור

פורסם
  • מחבר

מישהו מעוניין לתרום סינק קטן למטרה נעלה ? ;D

פורסם

בכיף

איזה אתה רוצה?

יש לי מאלומיניום

צבועים בשחור

בערך בגודל של 10 על 5

ס"מ

פורסם
  • מחבר

וואלה?

דבר איתי באייסי

פורסם

עם אתה עושה VDD רצוי לקרר מוספטים

עם עברת באס 200 רצוי לקרר את הדרומי

עושים מוד מתח ל VDD רק אם רוצים להגיע לבאס הרבה יותר גבוה מ 200 ::) ::)

לא הייתי מקפח אף אחד, בינתיים שים על אחד מהם (flip a coin) ובהמשך שים על השני...

פורסם

הגשר הדרומי מתחמם מאד ויכול לגרום לבעיות יציבות מהר יותר מהמופסטים - בדרך כלל. נסה לארגן קירור לשניהם, לא כזה מסובך למצוא היטסינק ישן ולארגן משהו...

פורסם

צריך דבק תרמי.. :(

פורסם

לא חייבים והאמת גם לא ממש רצוי ברגע שתרצו לממש אחריות, הרבה יותר כדאי פדים טרמיים וקשה לי להאמין שהבדל הטמפרטורה בין פד לדבק טרמי ישנו משהו מהותי...

פורסם

יופי

אבל יש לך מושג איפה משיגים פדים טרמים כאלה?

???

???

פורסם

קודם כל תיקון קטן - מוספטים (באנגלית - mosfet) - סוג של טרנסיסטור (למעשה ראשי תיבות Metal Oxide Silicon - Field Effect Transistor) שזה סוג של טרנסיסטור fet.

לעניין - המוספטים כעקרון פחות ייגרמו לבעיות מאשר הגשר בבאס גבוה (מאוד תלוי במתח שעובר דרכם) - תלוי בVDD שעשית ועל איזה מתח אתה עומד אבל כעקרון אני הייתי נותן עדיפות לגשר. (עוד פעם אני מדגיש שהמתח משחק כאן תפקיד חשוב ובקלות יכול לשנות את המאזן).

פורסם
  • מחבר

גמני חשבתי על פד טרמי, נראה לי שיש בפלונטר כאלה...

פורסם

שימוש בפד תרמי יהיה יעיל ברמת -ס.

:approve:

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים