פורסם 2003 ביוני 1823 שנים אני צריך הסברים מלאים ולא מסובכים. אני עשיתי חלון ואני רוצה לחבר לדים כתאורה כי אין לי תקציב לקטולדה אז בבקשה תעזרו לי תודה מראש לכל העוזרים
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.