פורסם 2008 באוקטובר 1917 שנים למישהו יש Inside Information?פעם הם היו נחמדים וזולים, לפחות כמו המתחרים. פתאם כל המחירים שלהם קפצו בטירוף - כ-15% יותר מבעלי אתרים אחרים ברשת.מי? למה? מדוע? הכיצד?
פורסם 2008 באוקטובר 1917 שנים הם עדיין נחמדים מאוד, שירות נהדר, אבל בהחלט המחירים קפצו למעלה.אולי בגלל שהם עברו למקום יותר גדול, ומרכזי.
פורסם 2008 באוקטובר 2017 שנים הם כבר די הרבה זמן נשארים על מחירים סטטים של כמה שבועות ומעדכנים אחת לכמה זמן (שאז לפעמים הפערים שלהם קטנים או לפעמים די גדולים).
פורסם 2008 באוקטובר 2017 שנים לפני ארבעה ימים הזמנתי משם מפרט שיצא יותר זול מהחנויות הרציניות האחרות שבדקתי. היום נכנסתי שוב וראיתי שמפרט זהה עולה כ150 ש"ח יותר... כנראה שהיה לי מזל בכל מקרה, אין תלונות לשירות. הבחור שדיבר איתי בטלפון היה נחמד ולא ניסה לדחוף שטויות...
פורסם 2008 באוקטובר 2017 שנים כל המחירים של כרטיסי המסך, לוחות וזכרונות עלו...לא להאמין הכל עלה בהפרש של כ-10% היבואנים מעלים כשהדולר עולה..אבל כשהוא יורד אנחנו הפראיירים משלמים מחיר רגיל!! אבל..עברתי על כמעט כל החנויות וכולם העלו מחירים, חלק כנראה לא עידכנו בגלל החג, אבל רציתי לרכוש MAXCORE שהתייקר בכ-100שקל!! אני אחכה אולי שירד קצת..
פורסם 2008 באוקטובר 2917 שנים שלום לכולם,צר לי שרק עכשיו אתם מקבלים תשובה, שכן לא ההיתי מודע לדיון הנ"ל לפני כן.המחירים מתעדכנים בד"כ בכל שבוע, בתחילתו (ראשון-שני) לפי מחירוני יבואנים,השינויים במחירים אצל היבואנים מושפעים ממספר גורמים, ביניהם שינויים בשער הדולר (לא שער יציג באותו היום אלא שער ממוצע לרכישת הסחורה, או שער המחאות גבוהה שמשתנה בכל יום), שינויים בביקוש והצע וגודל מלאי.בחודש אוקטובר בלבד הדולר עלה מ3.421 ל3.777 = עליה של 10.5% רק בשער המטבע.יתכן שישנן חנויות אחרות שמחשבות את תמחור המוצרים שלהן בצורה אחרת או מעדיפות לא לעדכן את האתר.למען הסר ספק, שיטת התמחור בחברתינו לא השתנתה עקב המעבר למקום גדול יותר, אך כן הצלחנו להעלות את יעילתנו ובכך את רמת השירות שאנו מספקים.אנו משתדלים לספק ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר שאנו יודעים, דבר שעולה לא מעט כסף ולכן לא תמיד מתאפשר לחתוך מחיר או לשמר מחיר נמוך למרות עליות בשוק.
פורסם 2008 באוקטובר 2917 שנים בחודש אוקטובר בלבד הדולר עלה מ3.421 ל3.777 = עליה של 10.5% רק בשער המטבע. מצחיק, אני לא זוכר שהיבואנים/חנויות מיהרו כלכך להוריד מחירים תוך שבוע כששער הדולר ירד. בד"כ התירוץ השכיח הוא "יש לנו מלאי שקנינו בשער הדולר הקודם" (שאיכשהו מחזיק מעמד במשך חודשים שלמים) אני מניח שגם עכשיו יש מלאי כזה, אבל היי - אם קנינו בזול למה לא למכור ביוקר.. בכל אופן, אני מאמין שזאת לא אשמתכם במילא, אלא אשמת היבואנים. אני סתם מתמרמר
פורסם 2008 באוקטובר 2917 שנים זה כבר ברור (בכל החנויות) שהמחיר מדי פעם יורד, ופעם עולה.אני זוכר פעם בIQPC הסירו חלק מהמוצרים (כרטיסי מסך) של חברת TWINTECH משום הכרטיסים שלהם היו זולים בצורה די משמעותית מכל שאר החברות, לכן הורידו חלק מהכרטיסי החברה והעלו את המחירים בשאר הכרטיסים.בתור אחד שקנה מהם (TMS), ושיגע להם ת'שכל לא מעט והיה קרציה לא קטנה, הם תמיד היו אדיבים ותרבותיים. תאמינו לי, עדיף שהמחירים יהיו מעט יותר יקרים אך עם שירות מקצועי, אמין ואדיב (ועוד אפשרות ל OC לא קטן בחינם והרכבה שעולה כמה שקלים) מאשר מחירים זולים,יחס מזלזל ומדיניות מפגרת (אהמ*KSP*אהמ).
פורסם 2008 באוקטובר 2917 שנים כשקניתי את המחשב שלי ואת המסך מהם, הם יצאו ממש מעולים.ניג'סתי להם הרבה, אפילו גיא הגיע עד אלי הביתה (אני גר במרכז, החנות באיזור חיפה) פעמיים בשביל איזה בעיה שבכלל לא היתה.בקיצור הם נתנו לי שירות יותר טוב ממה שאפשר לצפות.
פורסם 2008 באוקטובר 2917 שנים וחשוב גם חנות שעומדת במילה שלה ששולחת לך את המחשב בזמן (והם לא).או שתפרט במקום לדבר ברמזים, או שעדיף שלא תדבר בכלל..לזרוק סתם שתי מילים של "הם לא" זה מטופש ולא מועיל לכלום.לי למשל היה ניסיון איתם באיזה 2-3 קניות שעשיתי דרכם, ובכל הפעמים השירות היה מצויין, המחיר היה אחלה, וזמן האספקה היה מיידי או כמעט מיידי, וגם אז פחות מהזמן המקסימלי שהתחייבו אליו.אם קרה לך מקרה ספציפי בעייתי, אז או שתפרט או שתחסוך מאיתנו את הבולשיט של "הם לא שולחים מוצרים בזמן".
פורסם 2008 באוקטובר 2917 שנים דווקא השירות של TMS מצויין .חבר שלי הזמין מהם מחשב לפני חצי שנה וביחד עם המחשב הוא הזמין מקלדת .המחשב בגיע בזמן אבל הם שכחו להביא לו את המקלדת . אחרי שחבר שלי אמר שיבדקו בקבלה ויראו שהוא הזמין גם מקלדת , עוד באותו היום הם חזרו עליו עם המקלדת שהוא הזמין .
פורסם 2008 באוקטובר 3017 שנים או שתפרט במקום לדבר ברמזים, או שעדיף שלא תדבר בכלל..לזרוק סתם שתי מילים של "הם לא" זה מטופש ולא מועיל לכלום.לי למשל היה ניסיון איתם באיזה 2-3 קניות שעשיתי דרכם, ובכל הפעמים השירות היה מצויין, המחיר היה אחלה, וזמן האספקה היה מיידי או כמעט מיידי, וגם אז פחות מהזמן המקסימלי שהתחייבו אליו.אם קרה לך מקרה ספציפי בעייתי, אז או שתפרט או שתחסוך מאיתנו את הבולשיט של "הם לא שולחים מוצרים בזמן".רמזים לא מספיקים לך כדי שתבין לבד? אצלי הם לא עמדו בדבר בסיסי שהיו אמורים לעשות, זה הכל.מחשב היה אמור להגיע ביום X כמתוכנן (היה חשוב שהוא יגיע ביום הזה, בגלל שיום אחרי אני נוסע בבוקר לכמה ימים, ולא אוכל בכלל להפעיל אותו ולראות שהכל בסדר) אמרו אנחנו שולחים לך את המחשב, יגיע מחר.מחכים מחכים לשליח שיתקשר, (זה היה אמור להיות בבוקר) מחכים שעה, שעתיים, בסוף אני מתייאש ומתקשר בצהריים המאוחרות, הם לא שלחו כלום.אמרו אנחנו שולחים לך עכשיו והוא יגיע מחר על הבוקר (בזמן שאני לא נמצא בבית), בסדר, סלחתי והבנתי שהייתה טעות, מסתבר שגם יום אחרי זה הוא לא הגיע.בסוף המחשב הגיע שלושה ימים אחרי שהיה אמור להגיע.אותי הם לא קנו בתור לקוח, חבל.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.