rotman פורסם 2008 באוקטובר 17 Share פורסם 2008 באוקטובר 17 שלום לכולם , נתקלתי באמצעות זאפ באתר נייד נייד http://www.nayadnayad.co.il/ , ביצעתי הזמנה של ה ThinkPad לאבא שלי , בסוף התהליך נכתב כי ההזמנה בוצעה בהצלחה אולם לא נתתי שום כרטיס אשראי במהלך התהליך. לאחר מכן התקשרתי למספר הטלפון של מוקד ההזמנות ועונה לי פקידה איך לאמר במילים יפות , פחות מוכשרת , אמרתי לה את מספר ההזמנה והיא אמרה שאין לה הראשות לראות את ההזמנות , בכלל , היא דיברה איתי כאילו שיש לה כזה F.A.Q מול הפנים , לא היה לה מושג בכלום והכי גרוע , כששאלתי אותה איפה הם נמצאים היא אמרה לי "אני מייד אבדוק לך" (????? ) ואז ככשאלתי אותה "את לא יודעת איפה את נמצאת?" אז היא אמרה לי "שניה אני מרוכזת פה במשהו אחר אני מיד אומר לך" בקיצור , הרגשתי שמשהו פה מאד פישי , יכול להיות שאולי החנות משתמשת במן מרכז מכירות כללי כזה שעובד עם כמה אתרי אינטרנט במקביל , לא יודע. בכל מקרה , אמרתי לה שברגע שכן יהיו לה פרטי ההזמנה שלי שיתקשרו אלי ויקבלו את פרטי האשראי. אני נותן להם עד ראשון בבוקר להתקשר אלי ולא אזמין את זה בחנות אחרת , שם אולי קצת יותר יקר אבל לפחות יש עם מי לדבר. השאלה שלי אם מישהו שמע על האתר ואם כן אז מה. כמו כן , תקנו אותי אם אני טועה , ברגע שאני קונה מחשב של לנובו עם אחריות של לנובו ממש לא אכפת לי אם יום אחרי זה החברה שקניתי ממנה מתה נכון? את השירות אני בכל מקרה מקבל מלנובו. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
QttP פורסם 2008 באוקטובר 17 Share פורסם 2008 באוקטובר 17 כמו כן , תקנו אותי אם אני טועה , ברגע שאני קונה מחשב של לנובו עם אחריות של לנובו ממש לא אכפת לי אם יום אחרי זה החברה שקניתי ממנה מתה נכון? את השירות אני בכל מקרה מקבל מלנובו.זה נכון, אבל צריך להבין מה זה אומר.1) במחשבים של לנובו האחריות נקבעת לפי מספר הדגם (4 ספרות ראשונות) והמספר הסידורי.מספר הדגם קובע האם יש אחריות בינלאומית ובאילו מדינות היא תקפה. יש דגמים שהאחריות שלהם תופסת רק במדינות אמריקה/אסיה למשל, יש כאלה שרק באירופה, יש כאלה שבכל העולם. אם במקרה בידיך דגם שלא מכוסה בישראל, ייתכן מאוד שמרכז השירות של IBM/LENOVO בארץ יסרב לטפל בתקלות.2) האחריות מתחילה לתקתק ברגע שהמחשב יצא מהמפעל. כאשר קונים מסוכן מורשה, מתקשרים ל-Lenovo, שולחים להם את הקבלה שמתעדת את הקנייה, והם מעדכנים את האחריות, כך שתהיה מיום הקניה (כמו שזה צריך להיות מבחינתך). הבעיה פה כשקונים ממישהו שאינו סוכן מורשה, היא שיכול להיות מצב היפותטי לא נעים כזה: קנית מחשב חדש מקופסה, אבל שהיה במלאי כבר שנה, כך שאיבדת שנת אחריות שלמה, ומצד שני לנובו לא מוכנה לכבד את אישור הקנייה, כי לא מדובר בסוכן מורשה, ואז אכלת אותה.כמובן, כשקונים מחודש/מתצוגה/עודפי מלאי, אין חידוש של האחריות. לכן תמיד מומלץ להתעסק עם סוחרים רציניים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
rotman פורסם 2008 באוקטובר 17 מחבר Share פורסם 2008 באוקטובר 17 מקופסה, אבל שהיה במלאי כבר שנה, כך שאיבדת שנת אחריות שלמה, ומצד שני לנובו לא מוכנה לכבד את אישור הקנייה, כי לא מדובר בסוכן מורשה, ואז אכלת אותה.כמובן, כשקונים מחודש/מתצוגה/עודפי מלאי, אין חידוש של האחריות. לכן תמיד מומלץ להתעסק עם סוחרים רציניים.זה לא תמיד נכון , אני קניתי לנובו מחודש מהאתר של לנובו עודפים ואז מן הסתם יש לי אחריות של שנה.בכל מקרה , מה שאתה אומר זה נכון ומפחיד , איך אני יכול לברר האם הם סוכנים מורשים?האם זאפ בודקים את האתרים שהם מפרסמים או שהם פשוט מפרסמים כל מי שמוכן לשלם? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
אלעד777 פורסם 2008 באוקטובר 18 Share פורסם 2008 באוקטובר 18 אני מכיררררררררררררררררקניתי מהם טושיבה סבבה לגמרי ;D קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
rotman פורסם 2008 באוקטובר 18 מחבר Share פורסם 2008 באוקטובר 18 אוקיי סבבה...הם יושבים בלוד? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
אלעד777 פורסם 2008 באוקטובר 18 Share פורסם 2008 באוקטובר 18 שלחו לי עם שליח שלהם נראה לי בראשון לציוןהנורטון משגע אותי כל הזמן קופץ, זה היה במחשב איך שקניתי.כדאי להוריד אותו? אמרו לי שיש אנטיוירוס קסרפסקימה עדיף, נורטון או קסרפסקי? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
rotman פורסם 2008 באוקטובר 18 מחבר Share פורסם 2008 באוקטובר 18 לא ברור איך זה קשור לדיון הזה שפתחתי , בכל מקרה , עדיף קספרסקיעריכה : סתם שתדעו , ביצעתי הזמנה , קיבלתי מייל אישור , רק לאחר צעקות שהרמתי "זכיתי" לדבר עם נציג מכירות של החברה עצמה ולא נציגת מכירות של חברה חיצונית שאפילו בשביל להגיד לי איך קוראים לה היא היתה צריכה לבדוק בדף ה F.A.Q שיש לה .מסתבר שאין את המחשב הזה בכלל במלאי וזה לאחר שדיברתי במייל עם נציג של החברה שאמר שיש את המחשב במלאי מידי ואפילו ענה לי לגבי שאלה טכנית על תצורת הזכרון.בקיצור , שרפו לי יומיים ואני צריך את המחשב דחוף .הייתי חושב פעמיים לפני שהייתי עושה עסקים עם החברה הזאת.חג שמח קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.