עכביש בכביש פורסם 2008 באוקטובר 23 Share פורסם 2008 באוקטובר 23 המדינה תבער בכל מקרהבין הערבים ליהודיםבין היהודים לישראלים ( חילוניים )ובין המדינה עצמה למדינות השכנות למי יש כרטיסים לשורה חמש ? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
huber פורסם 2008 בנובמבר 25 מחבר Share פורסם 2008 בנובמבר 25 מדהים - אחרי כל מה שקרה ועדיין נותנים להם צ'ופר. מי המטומטם שילך לשם אחרי כל מה שקרה? האם הישראלים יצליחו להפתיע אותי שוב לרעה ויגיעו לפסטיבל?http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3628233,00.html קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
תמיד מחייך פורסם 2008 בנובמבר 26 Share פורסם 2008 בנובמבר 26 הדברים שכתובים למעלה לגבי ארנונה והיתרי בניה הם ממש ממש ממש מעצבנים ונכוניםאני גר בלוד וכל חיי אני רואה ערבים בנוים ובונים טירות והשיטה שלהם זה לא לשים שפכטל ולא לחבר מכורות מים(שזה מה שבעצם מראה על סיום הבניה ותחילת התשלומים) וככה הם בעצם חיים את חייהם מבלי לשלם ארנונהאם אי פעם תעיז העירייה או פקח של העירייה רק להתקרב לשכונות האלה הבית שלו יהיה שרוף או גרוע מכך...ברמלה שניסו לעשות משהו בנידון ראש העיר קיבל רימון לבית.הכל אבל הכל מתחיל ונגמר מצורת החוק ומהמשטרה העילגת שאוכפת את החוק' date=' צריך להכניס דרכי פעול חדשים למדינהשוטרים מפחדים לעשות דברים מחשש לחיהם או לבני משפחותיהם (ובצדק), החוק מאוד פרוץ ואין מה לעשות אנחנו משלמים על זהאני אישית חושב שזה פשוט בעיה של הציבור הישראלי והמנטליות שפשוט לא איכפת לאנשיםכי אם כן היה איכפת אז למשל כל בערך ה70 אחוז שכן משלמים מיסים בלוד היו מפסיקים לשלם כי למה בעצם שכן ישלמו?ואותו דבר בכל עיר מעורבת, הערבים חיים פה על חשבון היהודים ולאף אחד לא איכפת, אף אחד לא מקים קול צעקה ואף אחד לא מביא את זה לסדר היוםיש פה אפליה שנגרמת מחשש לאפליה ומי שנפגע מזה זה היהודים ששומרים על החוק[/quote']אתה פשוט מטעה אנשים - בלוד כל אחד עושה מה שבא לו, יהודי או ערבי. מהדברים שלך מצטיירת תמונה שבה הערבים שולטים בעיר אך בפועל מי ששלט בעיר עד לא מזמן היה שלטון השחיתות של בני רגב וחבר מרעיו. זה מאוד נוח להאשים ערבים בבניה בלתי חוקית (וזה אכן קורה, בעיקר באזור שכונת הרכבת) אך שכחת לציין שסגן ראש העיר לשעבר חייב לעירייה מעל מיליון ש"ח(!) בארנונה והבית שלו מלא בחריגות בנייה - והוא לא היחיד מבין חברי המועצה לשעבר שמתנהגים כך.עוד משהו חשוב - לפני כמה וכמה שנים יצאו לדרך כמה פרויקטים של "בנה ביתך" בעיר לוד. באף אחד מהם לא הייתה אפשרות לערבים לרכוש קרקע ולבנות בית בצורה חוקית. אז מה עשו? בנו בצורה בלתי חוקית... אם המדינה/העירייה לא מאפשרת לך בשום פנים ואופן לבנות בית בצורה חוקית אתה תבנה אותו בסופו של דבר, עם אישור או בלי אישור.ולגבי המכתב של "ניר אסולין", מדובר כמובן בדמגוגיה עלובה בהתחשב בכך שהוא בכלל לא היה שם באותו זמן והוא קיבל "עדכונים" מאנשים בעלי אינטרס:אינני גר באזור שבו התרחשו המאורעות בליל הכיפורים אך בצאת יום הכיפוריםהספקתי להתעדכן בפרטים ואף הגעתי לאזורים הפגועים בכדי לחוש את הנזק.בשורה התחתונה - מצב ערביי ישראל והבדואים הוא חבית חומר נפץ שהממשלה וראשי הערים מזניחים בצורה פושעת ובסופו של דבר זה יתפוצץ לנו בפרצוף. פתרון אפשרי לבעיה יתחיל בהשקעה מסיבית בחינוך הערבי ויצירת מפגשים בין ערבים ליהודים בכל עיר ובכל מגזרי האוכלוסיה בארץ (ישנם תושבי ערים שמעולם לא פגשו את הצד השני וגיבשו עליו דעה קדומה וגם להיפך). קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
IG פורסם 2008 בנובמבר 28 Share פורסם 2008 בנובמבר 28 משהו כמו 90% זה או שטויות או שתקף גם לציבורים אחרים כדוגמאת, חרדים ומתנחלים. אבל מה שמעצבן אותי, וחושף מידית את הכתוב כגזען, זה היחוס לערבים כגוף אחיד ומאורגן אשר אין בו חילוקי דעות ומגובש למטרה שטנית כזאת או אחרת. את הרטוריקה הזאת שמעתי כבר יותר מדי פעמים, בין עם האשמים היו יהודים, קומוניסטים או אפילו הומואים...קצת באיחור- אבל...אני מסכים שלא כל הערבים חברים באירגוני טרור מתוך כוונה לפגוע ביהודים... אני די בטוח שחלקם שם רק לשם הכיף וכי הם לא מצליחים למצוא משהו טוב יותר לעשות...רוב הערבים הם אספסוף שמתנהג כמו עדר בצורה הכי קיצונית של המושג... מספיק איזה שייח או מואזין שיצעק כמה שטויות ויום אחרי זה יהייה פוגרום. וגם אם יש דעות שונות- הן לא באות ליידי ביטוי.לי זה לא נראה הגיוני שבגלל שקר כלשהו שאיזה מוחמד צעק יקומו מאות ערבים, יתארגנו על נשק (= אבנים, מקלות בקבוקי תבעירה...) וילכו לעשות בלאגן, אם יש מישהו שמעלה רעיון שמערער על הצעקות של המוחמד ההוא...כשישראלים עושים הפגנה, אז מפיצים כרוזים ומודיעים בכלי התקשורת כמה ימים לפני כדי שאנשים יגיעו, וכמעט תמיד אפשר למצוא קבוצות שבאות להתעמת עם המפגינים ולהציג גם את העמדה שלהם. איפה היו הערבים בעלי הדעה המנוגדת בהפגנות האלה? (או בהפגנות של ערבים בכלל)עמדו בצד?אאל"ט גם מבחינה משפטית לעמוד מהצד כשמתבצע פשע זה נחשב כסיוע לעבירה. ואל תנסה למכור לי בולשיט בסגנון של "לא יכלו לעצור" (כאילו אין טלפון כדי להתקשר למשטרה מראש) או "לא ידעו" (כי כשהשכן שלך מתארגן עם קרשים ואבנים כדי ללכת לעשות בלאגן, יש סיכוי טוב מאוד שיזמין גם אותך, או שלפחות תשים לב שמשהו לא בסדר)אז אני מבקש שתפסיק להציג כל עובדה בתור רטוריקה, כי מה שאתה עושה זה רטוריקה אפילו גרועה יותר. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
B.D.B פורסם 2008 בנובמבר 28 Share פורסם 2008 בנובמבר 28 נתחיל מזה, שאני לא חולק עליך שלערבים ועוד מס' מגזרים אחרים בארץ יש תרבות של אספסוף. בנוסף אין שום קשר למה שמוחמד אמר או כל דמות אחרת מכל דת שלא תהיה, זה איך אנשי הדת מאות שנים לאחר המעשה מפרשים אותה.בנוגע להבעת דעה נגדית, כאשר הציבור המותקף (לא במובן הפיזי) הוא לא הציבור שלך, רוב האנשים, גם אם בעלי דעה נגדית, לא יעשו הרבה מעבר לאולי להתלונן באינטרנט על כך. אני לא ראיתי אותך יוצא להפגנות נגד מה-שלא-יהיה.בקשר ללא לעמוד בצד, דבר ראשון, היה את המקרה של המשפחה הערביה שהגנה על שוטרת באיזה הפרות סדר לפני איזה חצי שנה. בנוסף, גם אתה לא הייתי יוצא נגד עשרות ערסים, זה פשוט התאבדות. להתקשר למשטרה, נו באמת, המשטרה היתה שם ונשארה שם למשך מס' ימים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
motogt פורסם 2008 בנובמבר 28 Share פורסם 2008 בנובמבר 28 ירושלמים מרגישים את האנטיות של הערבים.נוסעים באוטובוס איתם הם תמיד צועקים בערבית.נוסעים כמו משוגעים. במקומות הבילוי הם בכוונה מטרידים בנות ישראליות, ועושים פוזות.אני גר בקצה ירושלים ליד כל הכפרים הערבים. ויש פניה שתמיד עומדים בה שוטרים. ובגלל שלכל ערבי יש 20 ילדים שהוא מכניס לפיאט אונו אחת. הם מקבלים אינסוף דוחות. רואים שיירה של איזה 5-7 מכוניות כל פעם שמקבלים דוחות על זה שהם הסיעו 50 איש באוטו אחד. כשאני עברת שם עם בטעות שכחתי שיש שם שוטרים ודיברתי בטלפון, השוטרים לא עצרו אותי. אז כל פעם כשאני רואה מהחלון את השוטרים ליבי מתמלא שמחה. סוף סוף המשטרה דופקות אותם בחזרה על כל מה שהם עושים לנו. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
IG פורסם 2008 בנובמבר 28 Share פורסם 2008 בנובמבר 28 נתחיל מזה, שאני לא חולק עליך שלערבים ועוד מס' מגזרים אחרים בארץ יש תרבות של אספסוף. בנוסף אין שום קשר למה שמוחמד אמר או כל דמות אחרת מכל דת שלא תהיה, זה איך אנשי הדת מאות שנים לאחר המעשה מפרשים אותה. בנוגע להבעת דעה נגדית, כאשר הציבור המותקף (לא במובן הפיזי) הוא לא הציבור שלך, רוב האנשים, גם אם בעלי דעה נגדית, לא יעשו הרבה מעבר לאולי להתלונן באינטרנט על כך. אני לא ראיתי אותך יוצא להפגנות נגד מה-שלא-יהיה. בקשר ללא לעמוד בצד, דבר ראשון, היה את המקרה של המשפחה הערביה שהגנה על שוטרת באיזה הפרות סדר לפני איזה חצי שנה. בנוסף, גם אתה לא הייתי יוצא נגד עשרות ערסים, זה פשוט התאבדות. להתקשר למשטרה, נו באמת, המשטרה היתה שם ונשארה שם למשך מס' ימים. במוחמד התכוונתי למואזין\ אימם\ שייח.... לאיזה 40% מהם קוראים מוחמד, ורציתי לתת עובדות כמה שיותר אמיתיות (וכשהשתמשתי ב"מוחמד" כדי לתאר ערבי- יש סיכוי גבוה מאוד שצדקתי ) מסכים שרוב האנשים לא יעשו משהו לטובת ציבור אחר. אבל כשמעשה של חלק מהציבור שלי עלול לפגוע בי, אני כן אנסה לעצור אותם. ולגבי ה"רוב"- נכון, לא בכל הפגנה צריך להיות את הצד השני, אבל בניגוד לשאר העולם- בהפגנות של הערבים לא הייתה הפגנה אחת שהיו בה מתנגדים. משום מה זה הזכיר לי את ה"פעיל שלום" הערבי שהרגו במהומות של ערביי ישראל ב01 או 02.... ש"במקרה" הייה באמצע האזור שבין השוטרים למתפרעים... לגבי הלעמוד בצד- המשפחה הייתה דרוזית, ואתה מתכוון למהומות בפקיעין... לגבי המשטרה- הם הגיעו הרבה יותר מידי מאוחר אחרי שהמהומות התחילו. אם ערבי הייה מודיע להם שהולך להיות פוגרום לפני שהוא התרחש יכלו להתארגן במשטרה ולעצור את זה. ולזה התכוונתי כשכתבתי שהערבים ה"טובים" יכלו לעצור את הרעים... אגב, בכל הרעיונות של הערבים ה"טובים", הם ניסו להעביר מסר שכולם בעכו חיים ביחד ושאין הבדל, ככה שמזוית כזו, הפגיעה ביהודים הייתה פגיעה בתושבי עכו באשר הם- ובמצב כזה הייתי מצפה (ולפי התגובה שלך, גם אתה) שהערבים ה"טובים" יעשו משהו נגד זה מעבר להודעות באינטרנט... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
B.D.B פורסם 2008 בנובמבר 28 Share פורסם 2008 בנובמבר 28 הרבה תכונות שמעתי מיוחסות לערבים במהלך השנים, אבל ראיית העתיד זה חדש...הכל התחיל מזה שכמה יהודים "צדיקים" רגמו באבנים רכב שנסע בשכונה מעורבת ביום כיפור ולאחר מכן המשיכו לרדוף אחריו כאשר הוא ובניו ברחו ברגל. נפצו שמועות שהם הרגו אחד מהם ואז הבלגאן התחיל.ולא אני לא הייתי מצפה מהם להתנגד פיזית לאספסוף, אני לא הייתי עושה את זה וגם אתה לא, ואני לא יודע מה איתך אבל אני לא מצפה מאחרים לעשות משהו שאני לא מוכן לעשות בעצמי, בניגוד לרוב הישראלים. אבל מלילולית, כן היו לא מעט ערבים שיצאו נגד ההתפרעויות בתקשורת. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
IG פורסם 2008 בנובמבר 28 Share פורסם 2008 בנובמבר 28 למה ראיית העתיד? אתה רואה שכנים שלך מכסים את הפנים שלהם וססוחבים בקבוקים עם בנזין. אתה חושב שיכול לצאת משהו טוב מזה?ולא כתבתי שאלה שרגמו את הערבי הם צדיקים (למרות שביום כיפור הייה אפשר לצפות לזה).נכון, לא הייתי עוצר פיסית (לפחות לא את אלה שאני לא יכול לעצור), אבל הייתי מתקשר למשטרה ואומר להם שיש חבורה שהולכת לעשות צרות. לפני שם היו עושים את הבלאגן ולפני שהנפגעים היו מחרימים אותי (ושאר הציבור שלי)....אלה שיצאו נגד המהומות הם בעיקר בעלי עסקים שהבינו שהם הולכים לשלם על זה.... או כאלה שהבינו שאם הם לא יגידו שזה הייה לא טוב אז יתחילו לחקור ואולי גם יעצרו אותם או שפגעו בהם מבחינה פוליטית... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
B.D.B פורסם 2008 בנובמבר 28 Share פורסם 2008 בנובמבר 28 למיטב זכרוני כל ההצתות התחילו בערב השני אחרי שחצי מרחב צפון היה פרוס בעכו. חוץ מזה איך אתה יודע שלא התקשרו למשטרה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
עכביש בכביש פורסם 2008 בנובמבר 28 Share פורסם 2008 בנובמבר 28 הערבים אלו שחיים עם עוד ערבים - חיים בסגנון חמולתיפועל יוצא מהסגנון הזה הוא - שדעות של מיעוטים לא נשמעות ואי לכך אין יכולת ליצר פלוראליזם מה שמתקבל הוא בעת התלהמות - התנהגות של עדר ( ויתכן שרוב העדר איננו בעד ההתנהגות שכזו אבל... ) ועדר זו המילה ההולמת חיים בסגנון חמולתי - יש להם את הביטחון במספרים - וגם כמו עדר , אם המנהיג יקפוץ מהגג כולם יקפצו גם כן .זו בעיקרון הבעיה מדוע אנחנו איננו מסתדרים איתם ( למרות שמבחינת ההרכב האנושי אין הבדל - פה יש טובים ושם יש טובים ) ההבדלים הם בסגנון - אממה - לצערנו הסיגנון הזה מהווה קרקע פוריה ומגוננת לתאים של טרור ופשע .לגבי כל השאר מי התחיל ומה קרה - תחליטו אתם . קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
תמיד מחייך פורסם 2008 בנובמבר 29 Share פורסם 2008 בנובמבר 29 האם יש לך ביסוס להסקת מסקנות שכל הערבים חיים בחמולות? כי בעכו חלק לא קטןמהערבים חיו או חיים בבנייני מגורים משותפים עם יהודים וחיו בצורה די חילונית וחופשיה. וקשה לי להבין איך אתה טוען ש ערבים מתנהגים כמו עדר אך שוכח את הצד שלך (וזאת בעצם הבעיה של רוב האנשים - חוסר יכולת לראות את מעשיהם ולהסתכל במראה), אתה מוזמן לקפוץ לאיצטדיון טדי למשחק כדורגל ולראות התנהגות כזאת אצל אנשים שלא ייחשדו כערבים... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
IG פורסם 2008 בנובמבר 29 Share פורסם 2008 בנובמבר 29 למיטב זכרוני כל ההצתות התחילו בערב השני אחרי שחצי מרחב צפון היה פרוס בעכו. חוץ מזה איך אתה יודע שלא התקשרו למשטרה.ההתפרעות של הערבים התחילה כמה שעות אחרי הקטע עם הנהג, אאל"ט אחרי שהמשטרה עזבה או שנשארו שם שוטרים בודדים...ביום אחרי הייתה התגובה של היהודים (במוצאי יום כיפור)האם יש לך ביסוס להסקת מסקנות שכל הערבים חיים בחמולות? כי בעכו חלק לא קטןמהערבים חיו או חיים בבנייני מגורים משותפים עם יהודים וחיו בצורה די חילונית וחופשיה. וקשה לי להבין איך אתה טוען ש ערבים מתנהגים כמו עדר אך שוכח את הצד שלך (וזאת בעצם הבעיה של רוב האנשים - חוסר יכולת לראות את מעשיהם ולהסתכל במראה), אתה מוזמן לקפוץ לאיצטדיון טדי למשחק כדורגל ולראות התנהגות כזאת אצל אנשים שלא ייחשדו כערבים...נו באמת... אתה משווה התפרעויות של ערבים בכל הארץ, שיכולות לפרוץ בכל רגע נתון להתפרעויות של כמה עשרות בבונים שמתקבצים מכל הארץ ומשתלהבים במשך כמה שעות (וגם משלמים לכרטיס כניסה)? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
עכביש בכביש פורסם 2008 בנובמבר 29 Share פורסם 2008 בנובמבר 29 האם יש לך ביסוס להסקת מסקנות שכל הערבים חיים בחמולות? כי בעכו חלק לא קטןמהערבים חיו או חיים בבנייני מגורים משותפים עם יהודים וחיו בצורה די חילונית וחופשיה. וקשה לי להבין איך אתה טוען ש ערבים מתנהגים כמו עדר אך שוכח את הצד שלך (וזאת בעצם הבעיה של רוב האנשים - חוסר יכולת לראות את מעשיהם ולהסתכל במראה), אתה מוזמן לקפוץ לאיצטדיון טדי למשחק כדורגל ולראות התנהגות כזאת אצל אנשים שלא ייחשדו כערבים...ודאי שיש לי ביסוס לבד מזאת ציינת התנהגות עדרית באיצטדיון אני חושב שאתה מייחס לדברי מילים שאינם שם בוא נגיד כך :הערבים חיים בחמולות או אם תרצה בשבטיות שהיא ניגזרת תרבותית - ( להלן , ראש שבט , כבוד לזקנים , הון מרוכז בידי ראשיי השבט/חמולה , שיטון של גברים , אפליית נשים - כל זה הדומיננטיות על החלש ותפקידו בתוך הקבוצה כדרגה נמוכה אבל יחד עם זאת הוא מקבל את הגנת השבט ביחס לאנשים חיצוניים וכו' ) אז שים לב - ניגזרת תרבותית שבאה כתוצאה ממיקום קרי מידבר - אזור של תנאים קשים שבו חייבים לאמץ צורת חיים היררכית - וכמו כן בערות וחוסר נגישות להשכלה . תשנה לערבי את הסביבה ותשנה לו את ההשכלה וקיבלת איש מערבי לעילה ולעילה , זה שינוי שיכול לבוא בדור אחד .אני רושם זאת שוב - ההיתנהגות החמולטית / שיבטית היא ניגזרת תרבותית - לא גיזעית .http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3631742,00.html קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.