פורסם 2008 באוקטובר 1517 שנים הייתי רוצה לשתף אתכם בחווית קניה מאוד לא נעימה בחנות סקאי פי סי. ראשית אני רוצה להגיד שאם הלקוח לא יודע מה הוא צריך אין מי שיוכל לעזור לו בחנות פשוט אין הבנה . לפני מס' ימים הלכתי לבצע רכישה של מס' פריטים מעבד קירור למעבד ספק כוח ועוד כבר בראשית המפגש שם בחנות עם המוכרן התברר שהחנות מנוהלת על פלצנות סלחו לי על הביטוי ואין רצון וחשק לעזור ובטח לא הבנה ואגיע לכך בהמשך. כאשר שאלתי את המוכרן מס' שאלות טכניות מה שהיה לו להגיד זה תחפש באינטרנט (קצת מרגיז שאתה בא מתוך ידיעה שיש הבנה בחנות ואתה מבזבז לא מעט כסף עבור המוצרים) לאחר שעברנו את זה שאלתי אותו על מעבד E8400 אם הוא יכול להתאים ללוח אם שלי כי אני מתלבט בין 8400 לQ6600 והבחור פשוט ענה שאין בעיה לקחת כל אחד מהמעבדים ויהיה בסדר, כמובן לאחר שקניתי את המעבד E8400 והרכבתי אותו על הלוח התברר שהלוח אינו תומך במהירות המעבד והוא הנחית לי את מהירות המעבד במקום 1333 ל1066 דבר שמאוד הרגיז אותי כי את המעבד כבר לא ניתן להחזיר. כנ"ל גם קירור למעבד שאיינו תאם כי יש קירור פסיבי על צ'יפסט ויש צורך להוריד את הקירור אם רוצים להרכיב את הקירור למעבד ושאלתי במפורש בחנות אז אמרו לי יש מידות תבדוק לבד אתם מבינים איזה אנשים עובדים בחנות . ??? לאחר הקניה רציתי להחליף את הספק שעוד היה סגור בניילון בספק יותר גדול אולם המחיר שלהם היה מאוד יקר ביחס לחנויות אחרות אז ביקשתי לקבל זיכוי וברוב חוצפתם הם אמרו לי שאני מאבד 5% בגלל שזה החוק במדינה באותו רגע הבנתי שאני עומד מול חבורת שודדים וגזלנים והחלטתי לכתוב מכתב למנהל החנות למחרת היום קיבלתי מייל חוזר בו הוא מבקש לקבל את הטלפון שלי על מנת שנדבר טלפונית אם מישהו שמע מימנו תגידו לי אז לכל אלו שעדיין רוצים לקנות בסקאי פי סי תחשבו אם אתם רוצים שרות כזה אני שם לא דורך יותר
פורסם 2008 באוקטובר 1517 שנים מעניין על מי נפלת בדיוק, כי אני קניתי שם כמה פעמים ויצא לי לדון איתם על עניינים טכנים במקצועיות רבה, לא היו תקלות והם ידעו מה שהם הציעו או אמרו.
פורסם 2008 באוקטובר 1517 שנים גם אני נפלתי איתם לפני כשבועשלחתי את אחי שיקנה לי כרטיס מסך מדגם מסויים במחיר שמופיע באתרכשהוא חזר הביתה ראיתי שהוא שילם יותר ממה שהופיע באתר וקיבבל מוצר אח! יותר נחות מהמצויין באתר ישר התקשרתי והלכתי לחנותואמרו לי שנפלה טעות אמרתי להם שזה לא מקובל גם טעות במחיר וגם טעות בחלק זו כבר הפקרותעכשיו אני בודק פעמיים כל דבר מהם
פורסם 2008 באוקטובר 1517 שנים מחבר מעניין על מי נפלת בדיוק, כי אני קניתי שם כמה פעמים ויצא לי לדון איתם על עניינים טכנים במקצועיות רבה, לא היו תקלות והם ידעו מה שהם הציעו או אמרו. מספיק שנופלים על אחד שלא מבין או שלא בא לו לעזור ואז מתחילות הבעיות מעבר לכך שהם גם לא סופרים אותך שאתה בא אליהם יותר מיזה מנהל החנות פונה אלי במייל מבקש את הטלפון שלי ומאז עבור כבר כמה ימים הוא נעלם לא תמוהה בעיינך? ??? ??? 2 היית מסכים לקנות מוצר בחנות בידיעה שאם אתה מחזיר אתה מפסיד 5% שזה אחוז ניכר מהרווח של החנות על מוצרים (אחלה פטנט לעשות כסף) 3 היית מסכים לקנות במקום שאתה יודע שאין תמיכה ואין שרות לבעיות ואין מנהל שיכול לתת מענה ? 4 היית מסכים לבזבז את כספך על מקום שנותן לך הרגשה של אתה לא שווה כלום ולא מתייחס ברצינות לשאלות ושולח אותך לבדוק באינטרנט? או שהיית נהנה לקנות במקום בו אתה נהנה להרגיש שיש התיחסות לשאלות ויש תשובות לבעיות אם וכאשר תצוצנה כפי שקרה? 5 היית מבזבז את כספך במקום בו לא בטוח שלשאלות ששאלת התשובה היא נכונה ולא סתם נזרקת מהמותן אם ענית כן על כל התשובות כניראה שאתה מזוכיסט 6 היגיע הזמן שאנחנו נבקש ונדאג שבעלי החנויות יתנו את השרות שמגיע לנו ולא ינסו לתחמן כי בפעם הבעה לא נקנה שם היום זה אני מחר זה מישהו אחר . אני היית פותח שרשור ביקורת חנויות- שם כל גולש יוכל לכתוב ביקורת טובה או רעה על חנות מחשבים שבה הוא התנסה ואם חנות תקבל הרבה בקורות רעות הגולשים לבד כבר יחליטו אם לקנות בחנות או שלא אז חנויות יתחילו לחשוב פעמיים על דרך השרות ונוכל להעלות את רף השרות הלקוי בענף
פורסם 2008 באוקטובר 1617 שנים האמתי קניתי מהם מחשב לפני שנתיים והוא עובד מצוין, לאחרונה התקלקל הכונן קשיח, הלכתי אליהם והם החליפו לי אך יצא תקול והם החליפו עוד פעם. באותה עת חבר שלי קנה מהם צורב והוא גם יצא תקול והם החליפו.לא יודע אם זה צירוף מקרים או שבאמת החנות מתחילה להתקלקל אחרי שקיבלה את כל הפרסום שלה על אמינות ומחירים זולים בפורומים השונים. מקווה שזה צירוף מקרים.
פורסם 2008 באוקטובר 1617 שנים הם עושים בעיות מאז שהם התחילו ליבא חברות חדשות. הם לא כאלה זולים (רק אם אתה קונה במזומן הם זולים יותר).זה נחמד מאוד לראות חברות כמו NEXUS,HYPER,CLUB3D אבל חבל שזה בא על חשבון שירות :-\
פורסם 2008 באוקטובר 1617 שנים מנסיון שלי עם שני מוכרים שלהם, אחד לא מבין במחשבים בכלל ואחד עושה הרבה רעש של מבין, אבל בפועל אני לא סגור שזה אכן כך. חייבים לבוא לחנות מוכנים מראש אחרת פשוט ידחפו לכם מוצרים שנוח להם, בלי שום קשר למה שרציתם. חוץ מזה, קניתי מהם כרטיס מסך ושהייתה איתו בעיה החליפו לי בלי בעיות, אז לפחות זה. בפנדה זה לקח לי 6 חודשים פלוס תוספת מחיר כדי להחליף כרטיס מסך באחריות
פורסם 2008 באוקטובר 1617 שנים אני בכלל לא מבין למה אתם הולכים להתייעץ בחנות עם המוכר , הוא אף פעם לא יהיה אובייקטיבי כמו הפורום פה תשאל פה על מה שאתה רוצה לקנות וכשאתה הולך לחנות זה רק בשביל לקנות ולא להתייעץ
פורסם 2008 באוקטובר 1617 שנים חחחחחחחחחחחחחחחח קרעתה אותי תצחק תצחק אבל אני קונה במזומן בדרך כלל בכל זאת כניראה שאני אקנה מ IQPC ולא מ SKY, גם בגלל הביקורות וגם כי חסר להם כמה חלקים שאני רוצה. קניתי מהם את הכרטיס מסך לפני שנה ומשהו והכל היה בסדר, ניראה מה יהיה עם הוא יהרס בזמן האחריות
פורסם 2008 באוקטובר 1617 שנים באמת יחס מגעיל , ספר קצת , איזה לוח אם קנית שלא מתאים למעבד ( 8400 ) שברשותך ? ואיזה קרור למעבד קנית שלא מתיישב טוב בלוח אם ?
פורסם 2008 באוקטובר 1617 שנים גם לי היתה נפילה איתם.שמו במחשב של אחי X1650 רגיל במקום X1650XT, וכמובן שהם האשימו את הסיני במפעל שלא שם את הכרטיס בקופסא הנכונה.המוכר שמה, ריין קוראים לו אני חושב, פשוט מגעיל. הלכתי לשם לשאול למה שמו כרטיס אחר ואיך זה יכול להיות, והוא ישר ענה "אנחנו גנבים נכון". כאילו מה הקטע מישהו אמר שאתם גנבים?אחרי זה המנהל בא, ואין לו מושג. ביקשתי 8600GT DDR3 256MB והוא הציע 8600GT DDR2 512MB בטענה שהוא יותר טוב.בסוף יצא שהוספתי כסף בשביל 8600GT DDR3.היתה שם רק מוכרת נחמדה, חוץ ממנה היה ממש מבאס. אני לא חוזר לשם.
פורסם 2008 באוקטובר 1617 שנים קרה לי את אותו המקרה כמו של פותח הת'ראד, לא טרחו לעזור וכשסוף סוף מישהו פנה אלי הוא לא יודע מזה גריל לא חזרתי לשם.
פורסם 2008 באוקטובר 1617 שנים היתה שם רק מוכרת נחמדה' date=' חוץ ממנה היה ממש מבאס. אני לא חוזר לשם.[/quote']קוראים לה לילך במקרה?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.