עבור לתוכן

בעייה בהזרמת וידאו

Featured Replies

פורסם

שלום חברים,

הסיפור הוא כזה - סרטוני וידאו שאני צופה בהם באתרים מבוססי מערכות פלאש, אינם מוזרמים בצורה חלקה ורציפה, וכל 5 עד 10 שניות יש עצירה לטעינה של ה - buffer. מדובר בתפועה מתסכלת ומעצבנת במיוחד.

שינוי הגדרות הטעינה של נגן הפלאש (ממצב ברירת המחדל - 100KB ל'בלתי מוגבל') לא סייעו בפתרון הבעייה.

התופעה חוזרת על עצמה באתרים שונים.

קצת מידע טכני:

מעבד - intel core 2 duo (בסיסי)

מערכת הפעלה - win XP pro sp3

זכרון RAM - 2GB

רוחב פס - 2.5Mb/s

גרסת נגן פלאש - 9

גרסת דפדן - IE7

המפרט הזה אמור בעקרון לאפשר זרימה חלקה ונקייה של וידאו, אבל זה לא מה שקורה בפועל.

מה ניתן לעשות כדי לפתור את הבעייה?

תודה וחג שמח

פורסם

גם אם אתה נותן קצת יותר buffer לפני שאתה מתחיל לנגן זה נתקע בקטעים שכבר הטצטברו בbuffer?

מועבר לפורום תוכנה.

פורסם
  • מחבר

אם אני מבצע rewind ומקרין קטעים שהוקרנו באופן מקוטע בפעם הראשונה, הם יוצגו בפעם השנייה באופן רציף.

אני מניח שזו היתה הכוונה בשאלתך.

פורסם

תן יותר באפר לפניש אתה מנגן ע"י לחיצה על pause לאיזה 20-30 שניות לפני שאתה מתחיל לנגן.

פורסם
  • מחבר

אני אמנם עושה את זה, אבל זו לא חכמה גדולה - משך הזמן שאני נדרש להמתין, ארוך לא פחות ממשך זמן ההקרנה של הקליפ, כך שאם יש לי סרטון שארכו 12 דקות למשל, זמן הטעינה המקדימה (במצב pause) עלול להגיע ל- 6 דקות, ולאחר מכן 'עצירת ביניים' ממושכת נוספת (או סדרה של קיטועים - זה נראה בערך כמו קו לבן מקוטע באמצע כביש).

זו לא בדיוק חוויית צפייה.

עכשיו כשאני חושב על זה - האם הגדלת הזכרון (נניח ל-4 גי'גה, מתוך הנחה שגרסת 32bit של חלונות תומכת בזה) עשוייה לפתור את הבעיה?

פורסם

אין פה שום קשר לזיכרון אלא יותר ל network latency ורוחב פס אם כבר מדברים על סיבות.

פורסם
  • מחבר

ובתרגום לעברית?

ואיך, אם בכלל, ניתן לטפל בזה (פרט, כמובן, להגדלת רוחב הפס..)?

פורסם

זה לא תמיד תלוי בך וכל מקרה הוא לגופו.

כך בחשבון שכל משאב שאתה ניגש אליו באינטרנט עובד כמות לא קטנה של ניתובים וכל עומס באמת מנקודות הניתוב האלו יכולים להשפיע על ביצועי הרשת.

האם אתה מקבל תוצאות טובות בהמחשת מהירות אצל הספק?

פורסם
  • מחבר

עשיתי היום בדיקת מהירות הורדה באתר בין לאומי (http://www.speakeasy.net/speedtest/), ובמקביל, גם בעת כתיבת שורות אלה.

מהירות ההורדה בשני המבחנים היתה מתחת לכל ביקורת. במבחן הנוכחי - רק 753Kb/s, כאשר החבילה היא של מינימום 2.5Mb.

אני לא יודע האם זהו שורש הבעייה, בכל מקרה, את ההורים של 'הוט' ושל 'נטויז'ן' צריך להזמין בדחיפות לשיחת נזיפה....

פורסם
  • מחבר

ובכן, מתוך 320KB/S שמובטחים בחבילה, אני מקבל רק 202KB...

(היתה גם תמונה להמחשה, אך היא לא נטענה לפורום כיאות ונאלצתי להסירה).

פורסם

מי התשתית?

תבדוק איתם המחשת מהירות ואם הכל בסדר תפנה לספק.

פורסם
  • מחבר

ספקית התשתית היא 'הוט'.

ניסיתי למצוא באתר שלהם עמוד שבו ניתן לבצע בדיקת מהירות, לא מצאתי.

אם קיימת כזו פונקציה אצלם, הם החביאו אותה היטב..

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים